22 בנובמבר 2015

קרייזי ליין סתיו חורף 2015-16 Crazy line




ההזמנה להשקת קולקציית החורף לבית קרייזי ליין נשאה בחובה הפתעה. גלית גוטמן הפרזנטורית המדהימה של המותג תהיה נוכחת בהשקה. עשיתי מאמצים לארגן את סדר היום כי הייתי חייבת להגיע. היה לי העונג לשוחח איתה, שקטה אצילית ויפה. דומני שהיא עושה הרבה טוב למותג הותיק, משדרגת ומרעננת אותו בסטייל שלה כמו שהמותג עצמו, הולם לדמותה, בקלאסיות, בגזרות ובעיצוב הבגדים. 





הקולקציה מלבישה אותנו מכף רגל ועד ראש, ביגוד, אביזרים ונעליים...כן כן נעליים. לאורך כל שעות היום, אלגנט קלאסי לעבודה, ספורט אלגנט ליום יום וסטייל אמיתי לשעות הערב.




המותג פונה אל נשים בכל המידות, והגזרות מאוד מחמיאות. מצאתי מכנסי עור בגזרה נהדרת, ג'ינסים בגזרות שונות, חצאית עור בגזרת עפרון ושמלות מאוד מאוד מחמיאות אם בצבעים עם נוכחות ואם באפור ושחור. כמו גם חולצות טוניקות ושמלות לנשים בגזרה בשלה יותר, המתחשבות באופי השינוי במידה וגזורות בהתאם. כך יצא שבגזרה אחת אני מידה 2 ובאחרת מידה 3 ושתיהן הולמות ומחמיאות.







עוד תמצאנה בקולקציה אביזרים משתלבים דוגמת תיקים, צעיפים תכשיטים וכפפות. הנה לדוגמא הפריטים בתמונה התחתונה: רציתי את הכל (הסכמתי להשאיר את הכסא)








חוזקה אחת של המותג היא שמלות. לכל הסגנונות , הגזרות והאירועים. גזרת מעטפת מחמיאה. שמלת לורקס משגעת או שמלות קלילות יותר ליום יום.







חוזקה נוספת פריטי העור, ג'קטים ומעילים, קצרים וצמודים, אורך עד הירך ומעילים ארוכים עד הברך, בחום, בשחור קלאסי וגם באדום. 







אשר לסריגים - קשת ענקית של סריגים, בגזרות , אורכים ואריגים שונים. אהבת דוגמה, תוכלי למצוא אותה בהרבה צבעים שזו מעלה גדולה לעיתים.







פריט מהמם בקולקציה שאני אישית פחות מתחברת אליו. מרשים ומלהיב וחובה לעונה השכמיה/פונצ'ו. תמצאו כמה וכמה, קרושה, פרווה או סגנון טלאים.

לצד כל אלה חובבות הספורט תמצאנה קולקציה מבדים מנדפי זיעה, בגזרות מחמיאות ובגוונים של שחור ואפור עם נגיעות צבע.

זו לי כבר הפעם השניה שאני רוכשת בקרייזי ליין באילת, צוות מקצועי, מסביר פנים ונעים שקולע בול לסגנון של הלקוחה. החנות הקבועה שלי בקניון רמת אביב/תל אביב אמנם אינה גדולה אולם תענוג לקנות בה, העיצוב, היחס והשירות.

טווח מידות
קרייזי ליין 40-52,
לוצ'י 38-50

טווח מחירים:
מתחיל ב 80 שקלים לסריג ועד 850 שקלים למעיל עור ארוך.

לקרייזי ליין יש מבצעים מאוד יפים ומשתלמים, כדאי מאוד לדעתי לעשות כרטיס מועדון, המעניק נקודות ולעקוב אחר המבצעים.



אשר לי - היה לי קשה לבחור כי הלכתי עם השותף שטען שהכל הולם לי ויפה.  מימין לשמאל בתמונה: בחרתי לי מכנסיים משגעים בדפוס שיש טרנדי לעונה עם חגורת גומי שללוצ'י, חצאית בשחור ולבן עד הברך ובשני סריגים, אחד יום יומי עם טוויסט של רוכסן מוזהב במפתח הצואר והשני לורקס עם צוארון מתוכשט ורמז לכתפיים חשופות לערב. 

לפרטים נוספים: 
אתר החברה כאן
רשימת החנויות: כאן

3 תגובות:

  1. אוהבת את העיצובים של קרייזי ליין וכבר הספקתי לרכוש כמה פריטים מחמיאים לעונה. עוד משהו שאני מאוד אוהבת במותג הזה זאת ההקפדה על התפירה והגימורים ברוב הפריטים, ובדים טובים לכן לעניות דעתי הם די איכותיים. התמונות של של הפוסט הזה טובות, רואים שהשקעת :-) המגפונים בתמונה השניה יפים, בכלל רוב הפריטים שצילמת לטעמי :-) תתחדשי על הפריטים השווים ♥

    השבמחק
  2. יש להם דברים יפים, פתחת לי את העיניים

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד, תמדדי את מכנס העור ואת הג'ינס בויפרנד -, בעצם לדעתי הכל יהלום לך, את מהממת.

      מחק