8 בנובמבר 2015

NUXE - Merveillance Expert



אומרים שאנחנו מחפשים במחוזות רחוקים, את את מה שלעיתים, נמצא לנגד עינינו. כך אני חשה כלפי הסדרה לבית NUXE. סופר-פארם זו חנות הבית שלי לצרכי טואלטיקה, איפור וקוסמטיקה. אני רוכשת לא מעט מוצרים במדף הדרמו ועדיין לא שמתי ליבי אל טיפוח מתוצרת המותג.


היה לי המזל שקיבלתי לסקירה 2 ממוצרי הסידרה וכך "גיליתי" אותה ואת המותג, מחדש למען האמת, כי מי מאיתנו לא התמכרה בשלב כלשהו לשמן המפורסם, אחד מוצרי הדגל של החברה.






Merveillance Expert - סדרת טיפוח לנשים בגיל 40+. אנטייאגינג בנוסחא יחודית מתמציות פרחי ה Daylily היעילים בהפחתת קמטים והקניית מראה זוהר לעור. לסדרה פעולה כפולה האחת: אנטי-גליקציה, להגנה על העור והנוספת: דה-הגליציה לשיקום 3 החלבונים החשובים בעור: קולגן, אלסטין, והוימנטין. 
חמישה מוצרים בסדרה סרום, קרם יום לעור רגיל, קרם יום עשיר לעור יבש, קרם לילה וקרם עיניים, במרקמים רכים ובניחוחות פרחיםוללא פראבנים, כך דבר היצרן





האריזות ברקע לבן עם עיטור אדום וכיתוב בירוק נאות למראה ומשדרות בעיני את מה שהמותג מסמל, מהטבע, ללא חומרים משמרים, איכותי ונגיש.





קרם לילה - מרוויאנס אקספרט - אין לי (עדיין) קמטים בפנים אך אלסטיות ומיצוק הם שם המשחק אצלי בעת שימוש בטיפוח לעור הפנים. הקרם מגיע במרקם האהוב עלי בחורף, קרמי סמיך וחמאתי, מבלי להיות שומני. הניחוח הפרחוני כל כך נעים שמבלי משים מצאתי עצמי מעסה את עור הפנים שוב ושוב, הן להספיג את הקרם והן בשביל "להסניף" את הריח הנהדר שוב ושוב. שינויי מזג האויר אינם טובים אל עורי השנה והוא מרגיש מיובש. בימים הראשונים לא הבחנתי בשיינוי  אולם די מהר, נראה שהעור מקבל חיות וקורן במראה לאחר כחמישה שבועות של שימוש שמתי לב שקו הלסת נראה מוצק יותר , והפנים רעננות ורכות. משמע כמו תמיד, התמדה היא שם המשחק. הקרם מריח נפלא, נעים על העור, חסכוני ובבוקר תראו במראה את התוצאות.



קרם עיניים מרוויאנס אקספרט - מפחית עיגולים כהים, ופועל נגד נפיחות, קמטים באזור העיניים מתמלאים והעור נראה חלק ומורם כך דבר היצרן. אומר ומקיים. בסבלנות והתמדה, לאחר מספר שבועות התחילו להיראות תוצאות. הניחוח של הקרם נהדר, המרקם קל ומאוד דליל, שמנה לב שלא ישפך מבין האצבעות. נספג במהירות ובקלילות. קמטים איין אבל שקיות קלות יש לי ובתדירות גבוהה אם איני ישנה מספיק. השיפור במראה העיניים פשוט נפלא, הנפיחות ממש נעלמה והעור מלוחח ואפילו מואר הייתי אומרת. דוז פואה לאריזה הקלה ונוחה לנשיאה בתיק האיפור.

קרם עיניים בכמות 15 מ"ל 199.9 שקלים

קרם לילה  בכמות 50 מ"ל 256.9 שקלים

את מוצריNUXE  ניתן להשיג בסופר-פארם, במכבי שירותי בריאות ובבתי מרקחת פרטיים.

*מוצרי המותג מכילים רכיבים ממקור צמחי, אינם מכילים פראבנים וחומרים משמרים, כל האריזות ניתנות למחזור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה