28 בנובמבר 2015

צלליות או לא להיות עם Shiseido Eye Color





אין זו הפעם הראשונה שסדרת הצלליות הקרמיות של שיסיידו מופיעה בבלוג, גם לא השניה. אולם כל פעם היא מרגשת אותי שוב מחדש, במרקם, בגוונים, ביופי ובעמידות, ועד לא דיברתי על נוחות ההנחה. אט אט צוברת לי אוסף.





האריזה פשוטה ואלגנטית, זכוכית שקופה עם מכסה הברגה שחור. קומפקטית ומושלמת לנשיאה בתיק האיפור ואפילו בתיק קלאץ' דקיק לערב. 

המרקם קרמי וסמיך, נראה על העפעף כצללית אבקה. קל למריחה וניתן לבניה בשכבות, עדין יותר יחסית לאיפור יום ודומיננטי יותר באם תבחרו. כעצלנית כרונית, קלות המריחה באצבעות שאינה מורידה כלל מן המראה הסופי קנתה אותי עוד יותר. המשבחות, תנחנה בעזרת מברשת.

בכל פעם שאני צריכה איתי שילוב איפור מנצח לשאת איתי כל היום. אחת מהן תמלא את המשימה שאז אניח אותה על כל העפעף ( שקצת  מתחיל להיכנע לגרביטציה).




שיסיידו בהחלט יודעים שיש פה מוצר סופר מנצח ומרחיבים את הקולקציה בגוונים נוספים, כולם יפים.
אז התהדרתי לי : צללית אחת יפיפיה גוון אפרסק ורסטילי לכל שילוב PK224. אני מורחת אותה על כל העפעף ביום יום והיפיפית השניה, WOW לילך כסוף מושלם  VI226. כל אחד מהגוונים בקולקציה הוא מנצח.


את הצלליות ניתן למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 225 שקלים ליחידה, יקר ונהדר. בעת מבצעי רצפה דוגמת 50% ועוד ברשתות זה הזמן לקנות ואם אתן באילת, יעלה עוד פחות :). התיקים של שיסייידו הניתנים כשי על קניה במחיר X ומעלה שווים  מאוד, הן התיק והן התכולה שבו.

ואתן יש לכן צללית  מנצחת? שתפו










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה