1 באוגוסט 2015

בשמים של אהבה



יש בשמים שמסמנים אהבה, חושניים, סקסיים, מעוררים את החושים, לנו וגם בשביל בן הזוג שלנו







הרומן שלי עם Paco Rabanne  הוא רב שנים. אולטרא ויולט שגם היה המתנה המועדפת שלי עבור חברות, גם בלאק XS היה חביב עלי, המשיך בליידי מיליון שניחוחו על עורי הוא אחד הכי טובים שהיו לי והמשיך בליידי מיליון  Eau My GOLD שהוסנף בלא אבחנה.



בושם OLYMPEA הוא חגיגה לעיניים ולא רק לאף. עיצוב הבקבוק נפלא, פשוט מושלם: עיגול בשילוב כתר מתכתי ממש כמו כתר האלים בורוד וזהב גוונים שעלי כה אהובים. קשה לי לתאר את ניחוח הבושם בלי להגזים בנפלאותיו, אוריינטלי, מתוק אך לא מידי, נשי מאוד אך לא כבד, ובד בבד גם רענן/ ניחוח שלרגע מרגיש לעלות על עקבים בשמלה אבל ההפתעה תגיע ככל שהוא מתפתח.




תוים עליונים: אלמוג קשמיר וסנדלווד תו הלב המפתיע: וניל מלוח. תווי בסיס:  ג'ינג'ר, יסמין.


וניל זה קונוטציה של מתוק, אבל ריח האוקיינוס הוא של מלח והשינוי ממש מרגש. פשוט ללבוש טוגה אוורירית לבנה וסנדלים וללכת להקשיב לרחש הגלים, זה מה שהבושם הוציא ממני, פואטיקה והתפעלות, כי השינוי ענוג ומפתיע. אשר לעמידות 6-7 שעות ואח"כ מתפוגג, זה כחום הקיץ, כשמזג האויר יתמתן והחום יחלוף, אני צופה עמידות ארוכה בהרבה, כי זה E.D.P מה גם שהמחיר נאה.


אם אתן מתחדשות רק בבושם אחד - זה הבושם הראשון להריח.

50 מ"ל - 299 שקלים
80 מ"ל - 389 שקלים

להשיג ברשתות ובפארמים



UNCOVER
GLOW


בושם חדש בסדרת UNCOVER לבית קרליין. הבושם הראשון היה קליל ועדין עם עמידות ראויה וסברתי שיתחבב על הדור הצעיר.



הפעם הורחב המעגל וקיבלנו בושם נשי עם עומק שיתאים לכל שכבות הכיל, צעירות ובוגרות כאחד. הבקבוק זהה , בעל קווים מעוגלים וצוארו זהוב, מוסיף חן למדף האיפור והנוזל  זהוב - איך אפשר לא לאהוב? הניחוח מאוד נשי, מאסק יסמין וסיגליות.



תו עליון: הדרים, קסיס. תו הלב: סחלב, יסמין, סיגליות.  תו הבסיס: מאסק, סאנדלווד. 

על בסיס הרכיבים בבושם הורוד שודרג GLOW לבושם שיתאים לכל היום משובל רענן ליום העבודה ועד ניחוני קלאסי יותר ליציאה בערב.

מגיע ב 100 מ"ל בלבד במחיר 250 שקלים ברשתות ובפארמים.

 Paradise Bay

 by Karl Lagerfeld for men

ללא ספק אני משוחדת שכן קרל לגרפלד לעד יעלה בי קונוטציה של שאנל והציפיות גבוהות, אך 
הוא מגשים אותן.  בעל נוכחות גברית, עצי רענן ועדיין מעט כבד, מה שמקנה לו נקודות זכות רבות אצל השותף, שחובב בשמים עם עמידות נפלאה.




תווים עליונים: מנטה, ברגמוט ותפוחים.  תו הלב: פירות יער תווי בסיס: וטיבר וקשמיר.

הבקבוק הרבוע עם הטבעת הכסופה והמכסה המלבני השקוף משדר יוקרה, מתאים מאוד למדף הטיפוח הגברי וכבד משהו. בניגוד לשמו לא מריח לי כמו מפרץ, ים וחולות, אך בהחלט משהו בו מעורר תחושה של גן עדן - איכשהו עולה בי המשפט "השלם עולה על סך חלקיו" שכן השילוב בין המינט, לפירות ולתווים העציים מביא בושם נקי ומשדר טיפוח שאי אפשר לעמוד בפניו (בפני מי שמשתמש בו כמובן).



 Mercedes-Benz VIP Club

וכמו תמיד השם מרצדס יביא איתו בושם, גברי, קליל ובד בבד חושני וסקסי, כי ממרצדס לא הייתי מסתפקת בפחות מזה. גברברי הבית תמיד חולקים בבשמים של מרצדס כי שניהם אוהבים. הגוון הקייצי והצלול של הבושם בתכלת מים משדר בדיוק את מה שהוא מביא, רעננות. השותף אומר שזה כמו כמו קפה על הבוקר - מקפיץ ומרענן.



תווים עליונים: אשכוליות ודומדמניות תווי הלב: עלי קיסו, שרף ועץ אורז. תווי בסיס: שעועית טונקה, אמבר ועץ אלגום.

לא תמיד אני מכירה את כל התווים המצויינים כמרכיבי הבוש. ללא ספק זו אמנות לשלב אותם בהלימה זה לזה, התוצאה הסופית נהדרת, גברית, סקסית, כלכך הולמת לעונת הקיץ החמה. את הבושם מסתבר שרקחה אשה, אנני בוזאנטיין שהגדירה אותו "אנרגטי, רענן, מעודן ואותנטי" וכמי שצריכה להריח אותו יום יום על הגבר שלה, אני מסירה את הכובע, הצליח לה ובגדול. אם לא מכונית מרצדס (אני הייתי רוצה, אתן לא?) לפחות הגבר שלי מריח מרצדס.

** "מדף הבשמים שלי" מעורר התפעלות וגם לא מעט עקיצות מהמבקרים שזוכים לראות אותו, המסקנה שלי היא שהגיע זמני לרכוש בקבוק מילוי לתיק, כך גם אגוון ואשתמש בהם וגם אתאפק יותר מלחדש? אם יש לכן המלצות על בקבוק מוצלח בעל אורך חיים, אשמח לקבלן בתגובות :)

ואתן, מהו הבושם המועדף עליכן בימים אלה? שתפו



2 תגובות:

  1. פוסט נהדר ניסיתי את הטסטר של הבושם של קרל לגרפלד לנשים והריח משגע מעניין איך העמידות .

    השבמחק
    תשובות
    1. בד"כ לפני רכישת בושם, אני דוגמת אותו בפארם ונשארת איתו לכל היום, כך ניתן להתרשם מהעמידות על עצמך

      מחק