31 באוגוסט 2015

נטורל פורמולה Natural Furmola Ampoule intense




למרות הנראות המלאה ובריאה של שערי ועוד יותר אחרי צביעה (ביתית בד"כ) הוא יבש, פגום בעל קצוות שרופים, דליל ודורש מוצרים מטפחים. ישנם לא מעט טיפולים באמפולות אשר מנפיקים לנו שיער במראה זוהר ובריא, אולם הם כרוכים בביקור במספרה והעלות שווה למוצר שלם לשיער בפארם.








רוב הנשים עושות בשיערן טיפולים החל מצביעה, פן, ותלתול וכלה בהחלקות למיניהן. התוצאה מסתבר לאחר מחקר - 71% מהנשים מגדירות שיערן "צבוע, פגום ויבש"




נטורל פורמולה הרימו את הכפפה והשיקו את סדרת "אמפולה אינטנס" לשיקום השיער. האריזה מקסימה בשחור עם מכסה ורוד. המוצרים מכילים אמפולת שמנים משקמת = מיקרו אמפולות האוצרות בתוכן חומרי הזנה ושיקום אשר לשמירה על איכות וטריות נפתחות רק בעת השימוש לאפקטיביות רבה בבניה ושיקום השיער. באמפולות שמן היפופיאה, שמן בוראז' שמן עץ התה והן לא מכילות פרבנים - מה שמתאים אותן גם לשיער שביר (לשיער שעבר החלקה יש סדרה אחרת, ראו בבסוף הפוסט).

הסדרה כוללת:      
  • שמפו אמפולה – Ampoule Intense Shampoo  
  • מרכך אמפולה –Conditioner Ampoule Intense
  • מסכת אמפולה  -Hair Mask Ampoule Intense
  • סרום אמפולה  -Serum Ampoule Intens


השתמשנו היורשת ואני במשך 4 שבועות בשמפו, מסיכה ובסרום, היורשת הוסיפה לעיתים גם את המרכך, אני ממעיטה להשתמש במרכך שכן הוא "כבד" על שערי הדליל. מעבר לאריזה הנוחה ולמוצרים החסכוניים, אהבנו את הריח העדין, את הגוון כמובן :) ואת הרעננות שמתקבלת בשיער. השיער מתקבל רך, נעים והמסיכה, בכמות קטנה מרככת ופותחת את הקשרים. מומלץ לא להניח את המסיכה על שורשי השיער.



שמנה לב, נדרשות 2-3 דקות גם לשמפו על מנת לפעול על השיער, לעומת שמפואים אחרים בהם אני חופפת פעמיים, חפפתי פעם אחת בלבד בשמפו ואז עברתי למסיכה - אני חופפת שיער פעם ב 5-7 ימים. היורשת שילבה שמפו 2-3 דקות, מרכך/מסיכה  3-4 דקות לסירוגין כהנחיית הצרכן. אנחנו מניחות מסיכה עד 10 דקות.




לסיום סרום האמפולה שמגיע כחלק מהסדרה, למריחה על שיער לח או יבש, האריזה מאוד נוחה הן לשימוש והן לנשיאה בתיק. נעים, ומשאיר שיער רך עם ברק משיי

בכך מאפשרת נטורל פורמולה נגישות נוחה בכל הפארמים והרשתות במחיר שווה לכל נפש לסדרה טיפולית מטפחת, שאפו.


ניתן למצוא ברשתות ובפארמים במחיר:

שמפו אמפולה אינטנס -29.90 ₪ , לתכולת 400 מ"ל.
מרכך אמפולה אינטנס- 29.90 ₪ , לתכולת 400 מ"ל.
מסכת אמפולה אינטנס-39.90 ₪ , לתכולת 350 מ"ל.
סרום אמפולה אינטנס- 49.90 ₪ , לתכולת 145 מ"ל.






האמת שהיו לנו ציפיות שהתממשו, כי הכרנו כבר את הסדרה הקודמת של נטורל פורמולה "קרטין אינטנס" שיעודה שיער שעבר החלקה, מה גם שהיא ללא פרבנים ו SLS כך שאימצנו אותה. שמפו/מסיכה/סרום יעודיים לשיער שעבר החלקה נמכרו בעיקר במספרות ובמחירים יקרים, עד שהגיעה נטורל פורמולה ושינתה את המפה. מוצרים מתאימים לשיער שעבר החלקה, נגישים כבל הרשתות והפארמים, במחיר נוח לכל כיס. הסדרה היוותה הצלחה פנומנלית וכך זכינו גם לסדרה הנוכחית  - אמפולות לשיער פגום במיוחד.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה