16 במרץ 2015

MICHAEL KORS NAILPOLISH & MAKEUP




ממש כמו בקולקציית הבשמים המשולשת שהושקה בארצנו לפני שנה, גם בקולקציית הלקים של המותג שלוש קבוצות גוונים  SPORTY GLAMSEXY.

18 גוונים המתבססים על ששת הראשונים, יוצרים קולקציה בת 24 גוונים. מניוד, זהוב, ירוק ותכלת ועד אפור וסגול דומיננטיים ועמוקים - טבעי למצב רוח ספורטיבי, סולידי ומלכותי להרגשת גלאם, או עמוק ועז להופעת ערב סקסית - תמצאו לק שיתאים לכל עונה ועונה מעונות השנה.



לא יכולתי לעמוד בפני האריזה המושלמת: בקבוק זכוכית רבוע, בעל פקק זהב, עליו רקוע של המעצב האגדי=שם המותג.הכי יוקרה שיש.



כמו ברוב הלקים היוקרתיים, מתחת למכסה תמצאנה פקק נוח לאחיזה, כמו גם מברשת למריחה מדוייקת וחלקה. 


HINT - ניוד טבעי.  בשכבה ראשונה כיסוי ללא פיזור אחיד, שכבה שניה משלימה לכיסוי מלא, הניוד המושלם, הכי סולידי שיש, נראה רבות בשבוע האופנה על הדוגמניות. מושלם כמות שהוא . עמידות נהדרת, של מעל חמישה ימים, התחשק לי אז החלפתי.



הקולקציה נמכרת רק בסניף סופר פארם בקניון רמת אביב בתל אביב - בכל פעם שאני מבקרת בו/מגיעה לקופה, הצבעוניות שלהם קורצת לי - ממתקים מפנקים, מחמיאים (וגם לא משמינים :) )



בשישי האחרון עברתי בקניון ופגשתי את פליקס בראד המקסים, מאפר ראשי ישראל של אסתי לאודר שקפץ לפרגן קצת למותג (מקבוצת אסתי לאודר)  האיפור  MICHAEL KORS. וכך המפגש עם פליקס, הלקים הקורצים, המניקוריסטית המקסימה מ Kiss My Nails והמניקור היפיפה, הבהיר לי שהגיע זמנו של פוסט פריטי האיפור שלי מבית מייקל קורס. למרות שחג הפסח הוא שמתקרב, גם מגירת חנוכה משתתפת :)



נכון, לא צריך תירוץ כדי לקפוץ לקניון רמת אביב. אבל עם עד עכשיו מוקד המשיכה לביוטי, היו חנות הדגל של בובי בראון ומאק פרו, עכשיו מותג האיפור וקולקציית הלקים של מייקל קורס בסופר פארם היא לגמרי תמריץ נוסף להגיע.



ENVY סגול יפיפה, הוא הצבע הכי נכון לעונה, נפרדים מהחורף אבל האביב מתעתע ולפעמים עם השמש הנהדרת גם רוחות קרירות, מחמיא לכל גוון עור, שכבה ראשונה לכיסוי מלא  ושניה לשלמות, לאחר יום הברק התעמעמם משהו ולכן מצאתי שתוספת של טופ עם ברק גלוסי חזק, מעצימה את יופיו של הגוון.



ואי אפשר בלי כמה מילים על קולקציית האיפור היפה, בגוונים, באריזות, בעיצוב.



תמצאנה בקולקציה:  שפתונים, גלוסים, פודרות ברונזר ועוד מוצרי טיפוח שיזוף ופינוק הגוף. 


וכמובן שלא היה סיכוי שלא ארכוש לי שפתון. עטיפת הקרטון הלבנה עליה תיאור המוצר ושם המותג בזהב טומנת בחובה אריזת מלבן זהובה ואלגנטית ועליה רקוע שם המותג, הכי יוקרה שיש. אריזה דמויית מראה המקלה על משיחת השפתון. 



BUMBSHELL - בחרתי לי בגוון הסקסי - ורוד חם מחמיא. שלמרות שהכיסוי אינו מלא, הוא  פיגמנטי דיו למראה בעל נוכחות. מאוד לחותי ומי ששפתיה יבשות תמצא בו גם טיפוח נהדר לשפתיים.



אבל...למרות שהכוונה הייתה לקנות שפתון, לא עמדתי בפני הפיתוי ולבסוף רכשתי גם את הקבוקי המרשימה -ידית אחיזה זהובה, עליה מוטבע של המותג ומברשת נוחה רכה ומלטפת - מה גם שבאותו היום נותרה אחת אחרונה, כך שלא הייתה התלבטות. זאת תוך ידיעה שהיא תשכון בכבוד והדר ב"מגירת חנוכה". 



את הלקים תוכלו לרכוש במחיר 90 שקלים האחד 
הקולקציה נעה בין 90 שקלים ללק ועד כ 275 שקלים למוצרי טיפוח הגוף בסופר פארם רמת אביב בלבד


ואתן ,דגמתן מקולקציית האיפור של המותג? יש לכן המלצה? שתפו בתגובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה