6 במרץ 2015

"פוקוס" סרט קולנוע FOCUS





וויל סמית הוא נסיך, יכול לשאת על כתפיו בקלות סרט בכל ז'אנר. מתח , קומדיה, בדיוני או דרמה, רק תבחרו. כשמרגו רובי המדהימה (אשתו של די קפריו בסרט הזאב מוול סטריט) ביופיה וגם בכשרונה לצידו , היה ברור לי שמצפות לנו שעתיים של הנאה צרופה.




הטריילר המעולה מבטיח סרט מתח/דרמה מהנה שהומור בצידו. כאלה אני הכי אוהבת, בלי אלימות פיזית, רצח ואכזריות. מתח ודרמה אינטלקטואלית שמסקרנים אותך מה יהיה הצעד הבא. זו החוזקה של "פוקוס" תפניות בעלילה, הפתעות שלא צפית. כשלרגע אתה מרגיש נינוח, רגוע ואפילו תוהה לפשר הדשדוש בעלילה, באה תפנית אדירה והופכת את הקערה על פיה. 




עבורנו זה מרענן מאוד כיון שבחובבי קולנוע מושבעים, לא אחת ברור לנו מה יהיה הצעד הבא של הגיבור, מי ה"פושע" כבר באמצעיתו של הסרט, לפעמים אני לוחשת יחד עם השחקן את המשפט הבא שלו והשותף מגחך, כי גם הוא חשב רק לא אמר.



גיליתי שאין כמו ללכת לסרט מבלי לקרוא את התקציר לפני, מכריח להיות בפוקוס, אם בכל זאת רציתם - זוג נוכלים מחפשים לעשות את "המכה הגדולה" כדי שיוכלו לפרוש לחיי מותרות ובדרך אם אפשר למצוא גם אהבה.



פוקוס הוא שם מושלם לסרט. כי רק אם תהיו בפוקוס!!! ואני מתכוונת לכך במלוא הרצינות,  לא תאבדו את הכיוון ואת ההבנה לאן הולך הסרט. נהנינו מהקצב בסרט, מהתפניות החדות. עם וויל סמית החתיך כגיבור הראשי, תמיד יהיה הומור משובח והכי נהנינו מסופו של הסרט, כי לא קל להפתיע אותנו ורק שניה לפני שזה קרה, רק אז הבנו לפשר הק'ץ שהיו לו רמזים כלכך עדינים בגוף הסרט כך שנשארנו במתח על הקצה עד הסוף.

זה לא סרט לאוסקר, וגם לא סרט חובה אבל אם בא לכם קצת FUN, לכו ותפסו "פוקוס"


הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ 


* התמונות והטריילר באדיבות גלובוסמקס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה