21 במרץ 2015

מוצר השנה שלי



פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, והערב. נחמד לגלות שבין מוצרי השנה בישראל לשנת 2015 - הנבחרים על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל שערך מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker(עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים!)  נכללים מוצרים שאנחנו הצבענו עבורם בבית כמות: לחמים אורגניים של שופרסל - אצלנו מועדף קמח מלא עם גרעינים. סוכריות סקיטלס, עם עדיפות ברורה לשקית האדומה,  סלטי הקטניות של אחלה, שטיפת פה ליסטרין zero ועוד אך היות והבלוג עיקרו יופי, טיפוח ואופנה:



CLINIQUE - Smart Custom-Repair Serum


חכם מאוד מצד קליניק להעניק שם כה קליט "SMART",  לסרום המקפל בתוכו כל כך הרבה תכונות בשל 37 פטנטים מורכבים. "סרום המתקן נזק שנראה לעין ונזק שטרם ניתן לראותו, מטפל בכתמים, במראה עור עמום, קמטים וקמטוטים ובמיצוק העור, מתאים לכל סוגי העור ולכל גיל" כך דבר היצרן.

ומהתנסות אישית, הוא ראוי ללוגו הזהב לו זכה בתחום הקוסמטיקה היוקרתית. גליל המתכת הכסוף במראה הייטקי, אוצר בתוכו תכשיר לחותי קל כמו נוצה, נעים על העור, נספג במהירות לא תיאמן ומגביר את תחושת הלחות בפנים. המלצת היצרן להניח פעמיים ביום, אני לפעמים "מרמה" ושמה רק בערב אם אני צריכה למהר או סתם מתעצלת.




כבר אחרי שימוש קצר יש תחוש של עור "משופר"  ואחרי שימוש של מספר חודשים:  העור רך, חלק ומשיי, בני הבית שרואים אותי יום יום, החמיאו כי העור נראה מוצק יותר וקו הפנים חד יותר.  המייקאפ יושב עליו נהדר (לא לוותר על הגנה ולחות כמובן), לא יכולה להעיד על קמטים וקמטוטים כי עדיין אין לי. מראה העור אחיד יותר וכתמי הפיגמנטציה נראים פחות לעין בשל כך. 



צילום מוטי פישביין

CARELINE - Anti  Graviti


סדרת טיפוח למילוי ומיצוק עור הפנים ועיצוב קו הלסת. מבוססת על קומפלקס של 2 מרכיבים פעילים המונעים רפיון ואיבוד נפח בפנים ופועלים למיצוק העור, כך דבר היצרן. היפואלרגניים, ללא פרבנים ולא נוסו על בע"ח. בסדרה קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים.





ואם דיברנו על מיצוק אז גם לחברת קרליין הישראלית שלנו יש מה להציע. התנסיתי בכל הסדרה המוצלחת, החל באריזות במראה היוקרתי וכלה במרקם הקליל והנינוח. נעים על העור והספיגה שלו מהירה. יש משהו מפתיע בשיפור מיידי של מראה העור, במיוחד בקמטי ההבעה בצידי הפה שנראה כאילו התמלאו. גם אם זה לא ישאר לנצח , זה נהדר לכשעצמו, ממש קסם. אני אוהבת סרות מאותו מוצר אבל בכל מקרה ממליצה למי שיש לה עור בוגר, רפיון בפנים להתחיל ולו רק בקרם יום ובסרום, זה עובד!






 TEVA+AHAVA - Clineral  - SKINPRO


סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה. מומלצת גם לאחר טיפולי לייזר או פילינג כדבר היצרן.





התנסינו בה, אני בעלת עור מעורב והיורשת עור מעורב/שמן. כל מי שיש לה/ו עור רגיש, אלרגי או מגורה, זו הסדרה האופטימלית עבורה/ו. 3 מוצרים בסדרה: לחות עם הגנה מהשמש 50SPF, ג'ל ניקוי וקרם מרגיע לעור רגיש ליום ולילה. סדרה מעולה, מאוד נעימה על עור הפנים, מתאימה לעור רגיש ואדמומי והכי חשוב התגלתה כבסיס מצויין לאיפור. ניתן למצוא אותה על מדף הדרמו בס. פארם שזה נהדר.


שוקולד - קליק לייבל 

לא יכולתי לסיים בלי "קליק" שאם עד עתה היה בעיננו ממתק נחמד לילדים, הרי הגרסא למבוגרים, קנתה אותנו, מה גם שהוא בדיוק במידה הנכונה, מפנק וטעים בלי רגשות אשם. 

המועדף שלנו - "פקאן מאובק" עוד בסדרה מקורמלוז קפה, שקד לבנבן וביטר קראנץ'




מהו מוצר השנה שלכם? גם אצלכם זה קונסנזוס עם מוצר השנה? שתפו











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה