7 בדצמבר 2014

נעלי קלארקס Clarks 2014/15




יש דברים שזמינים בכל מקום ויש שעליהם לא מתפשרים. אצלנו לא מתפשרים על נעליים, צ"ל ראשית נעלי איכות ונוחות אך גם כאלה אופנתיות ונראות טוב. לא נעל לעונה, אלא כאלה שנשארות קלאסיות וחדשות לכמה וכמה שנים. כאלה הן clarks




רשת קלארקס הבריטית השיקה את קולקציית סתיו חוף 2014/15 בחנות קניון רמת אביב. בקולקציה נעליים ומגפיים לנשים, נעלי גברים, תיקים משגעים  וגם קולקצית קפסולה שניה כבר, בעיצובה של "מלכת ההדפסים" אורלה קיילי.

הרשת הבריטית מכוונת למיינסטרים, אם לקז'ואל ואם לאירוע אופנתי קלאסי. נעלי בובה לנשים, מוקסינים מטריפים (הלכתי עם אחד הביתה אלא מה) נעלי אוקספורד.

גם בקיץ המנומר חביב עלי 


אחת החוזקות של המותג הן המגפיים, בדוגמאות וגוונים אופנתיים, עקבים בכמה וכמה גבהים וטקסטורות עור שונות. ממגפיים בסגנון אופנוענים, בוקרים ועד קווילט ווינטאג'. מגפונים וגבוהות עד הברך, שילוב רצועות ואבזמים בולטים. כשעל דבר אחד אין פשרות - הנוחות.






הגברים בבית' חובבי המותג מאז ומתמיד. יש לי גיסה באנגליה שמרבה לבוא ארצה, מאז ומתמיד - אני מבקשת ממנה מגזינים באנגלית והשותף, נעלי קלארקס. הקולקציה לגברים מאוד עדכנית/ קלאסית עם טוויסטים בעקב, בסוליה, בעור. גם לחובבי הטרנדים וגם לשמרנים כמו השותף יש מענה.





בחנויות המותג תמצאו גם תיקים, לא רבים אך מאוד מיוחדים, שמתי עין על התיק היפיפה הזה.





זו הפעם השניה שבמותג קולקציית קפסולה בעיצובה של מלכת ההדפסים אורלה קיילי - 6 דגמים לנשים במהדורה מוגבלת בהשראת עיצובי שנות ה 60 ו ה 70, שילוב של חיבתה להדפסים עם איכויות הנעל של קלארקס. צבעים קלאסיים לעונה דוגמת חרדל, כחול ויורק, עם טוויסטים צבעוניים/





 והקפדה על פרטים קטנים ויפיפיים, דוגמת הסוליה הצבעונית ועד הקופסא התואמת. כשקונים נעל זו יש בכיף בידיעה שלא תתקלי בהרבה שנועלות אותה, יחידה מיוחדת ובמהדורה מוגבלת.



מי הלכו איתי הביתה? קניתי את המנומרות, חמדתי אותן מרגע הכניסה לחנות, אני אוהבת סוויסט מנומר/לאופרד באווטפיט שלי, ובמיוחד בנעליים. סוליה מעוצבת, נוחות כמו כפפה, מדדתי אותן גם בשחור, יתכן שזו תהיה הקניה הבאה.

לאורה קיילי - 800 עד 1500 שקלים
נעלי/מגפי נשים - 300 ועד 1800 שקלים
נעלי גברים - 550 עד 1100 שקלים
תיקים - 300 עד 1300 שקלים


להשיג בחנויות הרשת וברשת נמרוד ברחבי הארץ, ראו רשימה : קישור
לפרטים נוספים ומבצעים בעמוד הפייסבוק של המותג: קישור











ק

2 תגובות:

  1. אין על נעלי קלארקס, העקבים הכי נוחים שאי פעם נעלתי :) תתחדשי!

    השבמחק
  2. גם נוחים וגם יפים :) תודה

    השבמחק