13 בספטמבר 2014

NATASHA DENONA





ההזמנה להשקת ליין האיפור נפלה על תאריך לא נוח, מחויבות קודמת שלא קלה לשינוי. אבל יש דברים שדוחים הכל, אין דין התרשמות על המדף כמו פרזנטציה מאת היוצרת עצמה.  עם קצת מאמץ והרבה תמרונים  - התייצבתי.  




נטאשה דנונה התחילה את דרכה כדוגמנית יפיפיה ואלגנטית ומשם נסללה דרכה להיות מאפרת בינלאומית מוערכת היודעת מה היא רוצה. נטאשה שיתפה אותנו שכמאפרת, הרגישה שיש מוצרים שתמיד חסרו לה ולא הצליחה למרות חיפושים והתנסויות למצוא את ה"אחד" לדוגמא - צללית בגוון שחור שאינה מתפוררת.

היות והיא סוג של פרפקציוניסיטית (היא אמרה, לא אני) עשתה מעשה ולפני כחמש שנים החלה מפתחת פורמולות למוצרי איפור משלה במעבדה איכותית מן השורה הראשונה באיטליה. מוצרים שישמשו מאפרות כמו גם לשימוש יום יומי למתאפרות שביננו המחפשות מוצרים איכותיים שיאפשרו להן להתאפר בעצמן מבלי להיות תלויות כל הזמן במאפר מקצועי בכל אירוע ואפילו מצוצמם. "מתאפרות שלי יכולות לרכוש עבורן את המוצרים המתאימים ולהמשיך ולהתאפר בהן עצמאית בבית" שיתפה אותנו




קו איפור ואביזרים מקצועי יוקרתי ברמה איכותית ביותר, תוך כיוון למחירים ברמה של MAC, בובי בראון, שו אמורה ונארס, אשר תוכלנה לרכוש באתר הבית כאן. בעברית שאינה מסגירה את שנותיה הרבות בארץ, קסם אב והתלהבות ענקית, העבירה לנו את הפרזנטציה לקראת השקת ליין האיפור אשר ימכר בחנות בית הספר לאיפור ברחוב אחד העם 28 תל אביב כמו גם האתר הבית. 

העוגן הוא פה בישראל אך בד בבד הכוונה להיכנס למכירה ברשתות בני יורק, לונדון, וברלין.




לצד הצללית השחורה ששמעה כבר הולך לפניה בקרב מאפרים/ות ומתאפרות, ליין המברשות האיכותיות, תמצאו סדרת צלליות משגעת, עם פיגמנט עז, מריחה חלקה אפילו באצבעות עם אחוז גבוהה של לחות אשר אינו מייבש ומתאים גם לעור בוגר. ניתן לרכוש את כצלליות בודדות או בחמישיה (יש גם סט מקצועי של 10 ו 28 צלליות בפלטה בה ניתן לקנות מילוי של צללית שנגמרה). כל גוון יפה מקודמו וקשה מאוד לבחור. הגוונים, הפורמולה, המרקמים WOW פשוט WOW 

מפריט ופריט יצרה נטאשה ליין שלם ובו מ.אפ לעור שמן, לעור יבש, שימרים, משזפים, ריסים מלאכותיים ועוד תוך הקפדה על התכונות החשובות לכולנו - לחות, עמידות והכי שלא יכנס לקמטוטים קמטים ונקבוביות.




אילו ראיתן אותי עומדת מול הסטנדים של השפתונים - בכל גוון וצבע - כמעט ביקשתי מלחי הרחה :) אם ישאלו אתכן מה הגוון שהכי קשה לכן למצוא את המושלם עבורכן, תסכימו איתי שעברו רובנו זה "NUDE"? בקו האיפור של נטשה תמצאו מענה. ניואנסים רבים של ניודים מאחד שכמעט מוחק את השפתיים ועד ורדרד שיתאים כמעט לכל עור וצבע.




יכולתי להמשיך עוד ועוד שכן הסטנדים הבוהקים נותנים מענה לכל דרישות האיפור. מאט וברק, מראה טבעי, שזוף, ברק וסולידי. אבל אין כמו מראה עיניים.




תוכלנה להתרשם בשלל המוצרים ב חנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנונה", ברחוב אחד העם 28, בנין פלטין, קומה 1, תל אביב  וגם כוש ברשת דרך אתר הבית בקישור פה. 




קיבלתי להתנסות כמה מוצרים שנטשה התאימה עבורי. אריזות קלאסיות בעלות קוים מעודלים. סומק דואו משיי שכבד מעט לנשיאה בתיק, צללית ורסטילית בעלת שימר יפה וגם:




המעלף שבהם הוא ה  LIP GLAZE - אריזה  אלקנטית במראה של גלוס, שקופה ומתוכה נשקף הגוון במרקם המעניק תחושה מושלמת של שפתון בעל כיסוי מלא ואטום ועמידות מצויינת במבחן הקפה+מאפה. אינו נכנס לחריצי השפתיים, לחותי ועם ברק יפה.


ליין המוצרים וטווח המחירים:

מייקאפים: 4 טקסטורות, קיימים ב-6 עד 12 גוונים, בטווח מחירים: 229 - 259 ₪.
צלליות: 68 גוונים, בטווח מחירים : 119 -  129  ₪.
קונסילרים: 4 גוונים, בטווח מחירים: 89 - 189 ₪.
סמקים: פלטת 2 סמקים, 19 גוונים, מחיר: 179 ₪.
בסיס לצלליות: 2 גוונים, מחיר: 189 ₪.
פריימרים: 3 סוגים, מחיר: 219-350 ₪.
ברונזר: 4 גוונים, מחיר: 179 ₪.
שימר לגוף: 3 גוונים, מחיר: 240 ₪.
שימר בקרם לפנים: 3 גוונים, מחיר: 219 ₪
שימר באבקה לפנים ולגוף: 3 גוונים, מחיר 199 ₪.
גלוסים: 21 גוונים, בטווח מחירים: 99 - 109 ₪.
שפתונים: 60 גוונים, בטווח מחירים: 89 - 119 ₪.
פודרה HD: 2 גוונים, מחיר: 179 ₪.
פלטת צלליות לגבות: (5 גוונים), מחיר: 379 ₪.
פלטת 5 שפתונים: 13 גוונים, מחיר: 349 ₪.
פלטת 15 שפתונים: 4 גוונים, מחיר: 950 ₪.
פלטת 28 שפתונים: 2 גוונים,  מחיר: 1590 ₪.
פלטת 10 צלליות: 930 ₪.
פלטת 28 צלליות: 2  גוונים, מחיר: 1990 ₪.
מברשות איפור: 21 סוגים, בטווח מחירים: 99 - 270 ₪.
ריסים: 44 סוגים שונים, בטווח מחירים: 59 - 119 ₪.
ספוגיות איפור: 38 - 79 ₪.
פאף: 49 ₪.
תיקי איפור: 790 - 1890 ₪.
מעגל ריסים: 95 ₪.
סטים מברשות: 890 – 1690 ₪.


מאפרות מקצועיות תקבלנה 30% הנחה

זה היה הרגע שהבנתי סופית שכמכורת איפור שמפנטזת כבר עשרות שנים על קורס איפור, הגיע זמני לעשות מעשה, הן בשביל עצמי למקסימום תוצאה מהאיפור שלי והן בשביל חשבון הבנק כצרכנית איפור וטיפוח מושבעת :). זה לא יקרה מחר אבל זה בהחלט הוקפץ למעלה ב "הרשימה" שלי 




ההשקה הייתה צבעונית ומעניינת, תצוגת הסטנדים מזמינה. נראה שעבור נטשה דנונה אין פשרות ובשביל איפור יפיפה  ואיכות מעולה השמיים הם הגבול.




5 תגובות:

  1. המברשות נראות משגעות!
    תודה על הפוסט האינפורמטיבי ושיהיה שבוע נפלא ☼♥

    השבמחק
  2. צודקת, משגעות זו המילה, אם חצא לך לעבור שם תגלי שאי אפשר להפסיק לנעוץ עיניים כי המרקמים, הגוונים והתצוגה כלכך מושכים. וזה גם משלנו :)
    שנה טובה נהדרת שכמותך, מתה להכיר אותך

    השבמחק
  3. גם אני אותך יקרה :-)) שנה מלאה בכל טוב ואין סוף רגעי אושר ♥♥

    השבמחק
  4. הכל פשוט נראה מהמם!!!!

    השבמחק
  5. לא רק נראה, מעבר ליופי גם האיכות מרשימה,

    השבמחק