14 בספטמבר 2014

all about CLINIQUE


לקח לי שנים ללמוד שמכל חברה יוקרתית יותר או פחות, ישנם המוצרים הכי מתאימים לי וקשה אם כי לא בלתי אפשרי להתמכר/להישאר "נאמנה" למותג אחד בלבד.

תקופה ארוכה שאני מאיימת להעלות פוסט שיתן לפודרה של קליניק את "הכבוד המגיע לה", בנתיים התאספו לצידה עוד כמה כוכבים מהמותג. 






Stay-Matte Sheer Pressed Powder

אני לא מהנאמנות, כי אני מאוד אוהבת חידושים והפתעות ובעיקר בעולם היופי. כך יצא שאת מה שהיה לנו "מתחת לאף" בכל ביקור בפארם גילינו רק לפני כשנה.




באריזת קרטון בגוונים משמחים, מיכל בגוון הירקרק האופייני למותג. מראה וספוגית שתועיל לטאצ'אפים הכרחיים. פורמולה נטולת שומן, האידאלית ללחות הקיץ הישראלי, סופחת שומן. לא אוןרירית אך נטמעת היטב ומרגישה קלה על העור.




מצאנו 3 גוונים ובחרנו במדיום שהוא בהיר יחסית 02 Natural לטיפה קטנה של כיסוי, בעת הנחת מ.אפים בגוון בהיר שאיני חפצה לוותר עליהם. מפדרות בנדיבות את ה T ורפרוף קליל על הלחיים. כתוצאה יתקבל מראה מאט שהאיפור ישב עליו עמיד לשעות ארוכות. מראה מאט המנטרל ברק, אידאלי לעור מעורב/שמן.




 פודרה דחוסה שאינה מתפוררת ועל כן קל להשתמש בה עד הטיפה האחרונה. לפעמים נוצר מעין כתם  קרום קשה,  אותו אני מגרדת בעדינות  והפודרה כחדשה. קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק. בד"כ כשיש  מבצע רוכשת אותה בזוגות.





All About Eyes Concealer


תמיד ידעתי שהחיפוש אחרי המייקאפ המושלם לעולם לא נגמר. עם הזמן הסתבר לי שלבעלות כהויות, קונסילר מאתגר לא פחות. היורשת הצעירה בעלת כהויות בינוניות מעודף לימודים וחוסר בשעות שינה מעידה: קונסילר נטול שומן באריזה המושלמת לנשיאה בתיק. מגיע בשפופרת שקופה די פשוטה עם מכסה כסוף שהגוון בהיר מעט מהנראה דרכה. הפיה קטנטונת ולא לחינם שכן כל המוסיף גורע. נקודה קטנטונת מן הפורמולה הקרמית, תוכל לכהויות. מומלץ לתופף בעדינות עם האצבעות ולא לעסות לתוך העור. לא נכנס לקמטוטים ולקמטי הבעה שזו מעלה ענקית.




לבעלות עור יבש באזור העיניים מומלץ להתרחק (וגם לשקול קרם עיניים לחותי יותר). העמידות גבוהה. שמו כשם קרם העיניים החביב עלי  All about eyes  מצביע על יעודו לאזור העיניים. מצאתי שגם כקונסילר לפיגמנטציה הוא נותן תוצאה נאה.


ההימור הראשוני היה על גוון 01 שהתגלה כמתאים בעיקר לרוחות רפאים, 03 התאים בול בהתאמה לגווני המ.אפ. בארץ ישנם 3 גוונים  1,3, ו 4 , איפה מספר 2? לקליניק הפתרונים.






 קולקציית הפריימרים-Superprimers

לעניין הדיליי בפוסט זה, ה"אשמה" היא ביחסי האמביוולנטי לפריימר אשר הגיע לסקירה. אינני אשת שכבות. מחפשת קיצורי דרך ומולטי טסקינג במוצרי הטיפוח והאיפור. מאז גיליתי את ה BB עוד יותר מתרחקת מאיפור רב שלבים. הפתרון היה "לרמות" את עצמי ולהתייחס אליו כמוצר טיפוח המיטיב עם האיפור ;)



דגמתי את האפרסקי - שפופרת בעלת מכסה כסוף בכמות 30 מ"ל-  לתיקון כתמי פיגמנטציה, אקנה ויצרת גוון אחיד בעור, כך דבר היצרן.



פורמולה דקה ועדינה מאוד, נטולת שומן. חסכונית ביותר. מתקן גוון הוא תיאור מדוייק בעיני, שכן מתקבל מראה אחיד, המטשטש את כתמי הפיגמנטציה שלי. העור מתקבל חלק ונעים לקראת המ.אפ ומשפר את עמידותו משמעותית. כמו ברוב הפעמים, עבורי פריימר הוא מוצר מותרות, לשעות הפנאי ולאירועים, לא מצליחה להכניס אותו לשגרת איפור ביום יום (עצלנית אמרתי) אולם לחובבות הפריימר שעבורן הוא מוצר חובה, שווה להתנסות ולהתרשם. יש עוד 3 בסדרה (לארץ הגיעו 4 מתוך 6 שבסדרה) כמענה ל"דאגות עור" - צהוב - לאדמומיות. ורוד - לעור עמום וחסר חיות ו שקוף - אוניברסלי המתאים לכולן. 




A Different Nail Enamel

ומה ישמח יותר מכורת איפור מאשר מוצר שחמדה במגזין חו"ל ועושה עליה לכאן ועוד יותר כשזה לק :)

12 גוונים צבעוניים, לא מרגשים אך מאוד לבישים. ביניהם תכול, ירוק בהיר ולימון לצד הגוונים הפופולריים והמוכרים. יתרונה של הסדרה כמאפיין המותג, מינימום סיכון לאלרגיה, שכן אנו מרבות לגעת בעיניים ובעפעפיים ומסתבר שלעיתים האלרגיה באזור העיניים נגרמת מהחומרים בלק שעל ציפרני הידיים. יתרון מרשים בלקים של המותג - קיימים טסטרים להתרשמות.




מינימום חומרים כימיים וחודש של בחינה על נשים שאובחנו כבעלות עור רגיש ועיניים רגישות,הוכיחו את יעילותה של סדרת הלקים עבור נשים שעד כה נאלצו לוותר על העונג שבציפורניים מטופחות בשלל צבעי הקשת.



עיצוב גליל זכוכית אלגנטי ומכסה כסוף מטאלי עליו מוטבע שם המותג. מברשת קסם לנוחות מריחה מאוד מדוייקת - שימו לב בתמונה, אין צורך בניקוי או תיקון, מורגש ריח חריף של לק.  




09 Black Honey שלדעתי יש פספוס משהו בשמו כי בעיני הוא בורגונדי ומפירי יפיפה. הגוון הנכון לשינויי מזג האויר הקלים המור5גשים עתה. בשכבה אחת פיזור לא מלא ומעט מהלבן של הציפורן נשקף. שכבה שניה מביאה לשלמות של ממש. עמידות של 5 ימים לצ'יפ ראשון. בעיניי סדרת הלקים זו הצלחה ב"מכה ראשונה". סקרנית לנסות את הבסיס והטופ

זה על קצה המזלג, ממוצרי קליניק שנמצאים אצלי על המדף. מותג שמוצריו מבוססים על מחקרים ברפואת עור ונותנים מענה לרוב הנשים/אנשים בעלי עור רגיש. עור רגיש אמנם אין לי אבל חיבה למותגי יוקרה הנמכרים בפארם יש ועוד איך :)



ואתן, יש לכם מוצר משל קליניק שלא תוותרו עליו? שתפו






4 תגובות:

  1. המיכל הירוק קצת מיושן, אבל המוצרים בהחלט טובים (במיוחד לעור בעייתי כמו שלי).
    הגוונים של הלקים לצערי לא ממש עשו לי את זה

    השבמחק
  2. מיושן ואף כבד מעט אך יש לי הרושם שזה מסוג המוצרים שאם יחליפו לו את האריזה יעורר בנו חשש קל שמה הפורמולה גם היא השתנתה - ראי המייקאפ קולרסטיי של רבלון, חיכינו למשאבה אבל מרגיש שהפורמולה השתנה...
    כמו שכתבתי הגוונים לא מרגשים אבל האיכות של הגוון שאני קיבלתי מעולה

    השבמחק
  3. הקונסילר נשמע מעולה!!! אני בדיוק מחפשת לי אחד!!

    השבמחק
  4. במידה ומצאת גוון שמתאים לך - הרווחת

    השבמחק