23 בספטמבר 2014

קניות חגיגיות


מתנות זה דבר שמשמח כפליים, הן לתת והן לקבל, נכון שלא צריך סיבה למסיבה אבל בעת החגים אנחנו נדרשים לאלתר ולפנק בכמה וכמה מתנות ולקלוע לטעמם של הורים, משפחה, חברים. אירגנתי לכם פוסט יופי קליל ופוסט משלים כאן בו תוכלנה למצוא רעיונות לבשמים משמחים. אאחל לכולנו חג שמח! "שתהה שנה טובה יותר מקודמתה" וזה תמיד מקפל בתוכו הכל...ויותר



GILTY

למי מאיתנו שהקניה ברשת נוחה ומועילה עבורן, אם מפאת קוצר זמן ואם מנוחות הרכישה מול המחשב, אך רוצות קניה בטוחה מהירה בארץ בממשק בעברית,  שמגיעה בזמן קצר ושירות לקוחות עם מענה אנושי מיידי בתחום האיפור, טיפוח, בישום וציפרניים. - לרכישה בכל כרטיס אשראי או PAYPAL. יש תשובה: 

Guilty - אתר שלא מתיימר להיות תמיד הזול ביותר אך שם על דגלו את השירות האמין והכי טוב שיש בד בבד עם מגוון מוצרים רחב שלא תמיד תמצאו בארץ.



לעת החגים תוכלנה למצוא חבילות שי באריזה מעוצבת בטווח 120-490 ש"ח, המותאמות, למי שתקבל אותן, עבורכן או כמתנות, צעירות ובוגרות, חובבות טיפוח השיער ו/או הציפרניים 

המיוחד ב Guilty הוא שלצד מותגים אהובים דוגמת OFRA, אסתי לאודר, הולילנד, רבלון אשר זמינים בישראל תוכלנה למצוא מותגים בלעדיים לאתר דוגמת שו אמורה או NARS. כדאי לשוטט באתר הבית ולהתרשם - תמצאו כ 60 מותגים .

ואם יחד עם יועצת המתנות של האתר אתן עדיין לא שלמות לגמרי עם הבחירה - גיפט קארד יוכל למלא אחרי כל משאלה ומשאלה :)



אמנת השירות של גילטי היא כזו שלא מותירה היסוס. רק להתרווח אחורה ולהתענג על Guilty Pleasures


Guilty מציע ללקוחות האתר 3 אפשרויות שילוח, תוך מעקב 24/7 אחר הגעת המשלוח אל הלקוחה:

1.      איסוף עצמי- שירות חינמי

2.      משלוח בדואר רשום - שירות שילוחים מוזל ב-15 ₪ בלבד (או בחינם ברכישה בסך 300 שח ומעלה)

3.      משלוח עם Fedex עד הבית - שירות VIP ב-39 ₪ בלבד (או בחינם ברכישה בסך 300 שח ומעלה)

החזרה / החלפת מוצרים או ביטול הזמנות - Guilty מאפשר ללקוחותיו לבטל או לשנות הזמנותיהן בכל עת (טרם האספקה) ובחינם! כמו-כן כל לקוחה יכולה להחזיר הזמנה שהתקבלה בתוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה, בלי שתישאל כל שאלה או תידרש להסבר כלשהו, וכמובן לקבל את מלוא כספה בחזרה. אתר Guilty נוקט במדיניות שירות אמריקאית של 100% Money Back Guarantee!

לקישור לעמוד חבילות השי לחצו כאן . לאתר הבית פה





AHAVA

כמו בשיר של אריק איינשטיין (במקור התרנגולים) "הכל זהב" לקראת ראש השנה חברת AHAVA השיקה קולקציית אריזות מתנה בעיצוב יוקרתי במהדורת זהב ובו כוכבי המותג האהובים והנמכרים ביותר. לטעמי כל נערה עלמה ואשה תשמח לקבל שי כזה ותהנה מהשימוש בו



ערכה מהודרת לטיפוח הפנים:
החוויה המינרלית מים המלח לטיפוח הפנים, ארוזה בתיק זהב מהודר וכוללת: לחות אקטיבית במרקם ג'ל קרם מרענן, מסכת בוץ מינרלי ותחליב ניקוי 3-ב-1. במחיר 300 שקלים

ערכה מפנקת לטיפוח הגוף:
החוויה המינרלית המלאה לגוף ארוזה בתיק זהב מהודר וכוללת: סורבה מלטף לגוף, קרם ידיים מינרלי, ג'ל רחצה מינרלי ומלחי אמבט טבעיים מים המלח. במחיר 140 שקלים

ערכת טיפוח גוף מינרלית:
מארז שפופרות זהובות בקופסת זהב מהודרת ובה קרם ידיים, קרם רגליים ותחליב גוף. במחיר 140 שקלים

דואו מינרלי לטיפוח הידיים:
זוג קרמי ידיים בשפופרות זהב מעוצבות בגודל מיוחד 150 מ"ל. במחיר 180 שקלים

במוצרי הטיפוח של אהבה אני משתמשת כבר תקופה, אבל כשזה מגיע בקנקן  זהב, עוד יותר מפנק


להשיג ברשת חנויות AHAVA, בסופר פארם, בדיוטי פרי וברשתות הפארם


איל מקיאג'

מותג האיפור והקוסמטיקה המקצועי איל מקיאג' עובר בתקופה האחרונה מיתוג מחודש. הכרתי אותו לראשונה לפני שנים עת נפתח הסניף בקניון מחלה ירושלים והוזמנתי לשיעור איפור. לאחרונה דגמתי גלוס ושפתון משלהם, אך זה לפוסט אחר. בראש השנה, לקראת החג לראשונה מציגה החברה 3 מארזי מתנה במחירי מבצע מפתים






v     מארז איפור כולל MUST HAVE – המארז כולל: מייקאפ נוזלי, פודרה דחוסה, סומק/צללית דחוסה, שפתון, מברשת קבוקי. מחיר לצרכן לאחר הנחה 399 ₪.





v     מארז עיניים PERFECT EYE KIT – המארז כולל: צללית דחוסה, אייליינר טוש, עיפרון גליטר, מראה. מחיר לצרכן לאחר הנחה 149 ₪.



v     מארז שפתיים PERFECT LIPS KIT –כולל: שפתון, מיני ליפגלוס, עפרון שפתיים עמיד, מראה. המארז כולל מחיר לצרכן לאחר הנחה 149 ₪.

שמנה לב: תמהיל המארזים קבוע מראש ולא ניתן לשינוי אך הגוונים של המוצרים ניתנים לשינוי והתאמה לפי גוון העור והעדפותיה של הלקוחה.

ניתן להשיג ב-31 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ ראו רשימה כאן: קישור למי שגרה במרכז הארץ, מנסיוני האישי ממליצה על הסניף בקניון שבעת הכוכבים, המאפרות שם נתנו לי יחס אישי ומקצועי מאוד.


LOREAL PARIS

ידוע בציבור שלוריאל פריז אחד המותגים ממדף המס מרקט הכי פופולריים אצלי על המדף, החל בספריי ושמן שיער, המשך בטיפוח ואיפור, מוצרי ציפרניים וכלה בפילינג הגוף אליו אני מכורה.  כמה מן המבצעים לחג:



*  כל מוצרי הטיפוח מסדרת YOUTH CODE - יעודי לבנות 40, אני גורסת שגם "גיל"העור חשוב ולא רק גיל כרונולוגי. סדרה להתחדשות ושיקום ."קוד הנעורים הטבעי" של העור : קרם יום, קרם לילה וסרום ימכרו ב 90 שקלים בלבד ליחידה - סדרה מאוד טובה ובמיוחד הסרום - נפלא וזאת בלשון המעטה.  זו הנחה מאוד יפה, ברגיל מחירם המלא סביב 240 שקלים  במהלך חודש ספטמבר או עד גמר המלאי. להשיג ברשתות ובפארמים.



*  ג'ל ניקוי לעור מעורב/שמן מגיע באריזת שי לחג, במחיר 35 שקלים - כמעט מחצית ממחירו המלא ובתוספת שי מברשת ניקוי לעור הפנים. התנסיתי רק בג'ל שיתרונו בכך שהוא מנקה איפור ולכלוך כאחד, ריח מרענן. נדרשתי לכמות קטנה. כך שהוא חסכוני, מעט מייבש אבל מי מאיתנו לא שמה לחות מייד אחרי? מוצלח מאוד לעור מעורב/שמן. - מבצע לחודש ספטמבר בסניפי המשביר לצרכן.

*  ואם תקלענה במהלך ספטמבר לאחד הסניפים שבו המבצע - יועצות היופי של לוריאל פריז מזמינות אתכן לאבחון של סוג העור יעוץ בהתאמה אישית וטיפים לטיפוח למראה אחיד וזוהר. במקביל תמצאנה מבצעים אטרקטיביים על מוצרי לוריאל.   בסניפי סופר-פארם, ניו-פארם ומשביר נבחרים.
לא יודעת איך אתן, ביום יום כשאני משוטטת לי בפארם איני אוהבת יעוץ אלא אם כן אבקש אותו. אבל כשיש ימי מבצעים, אני רשומה אצל דיילות המותגים שאני אוהבת, הן מיידעות אותי ואני מתייצבת. מלבד ההנחות והמתנות כיף לשמוע שהעור שלי מטופל ונראה טוב כמו גם על החידושים הכי עדכניים.



סופטאץ'

לאחרונה הושקו במותג האיפור והטיפוח סופטאץ' 2 פלטות איפור

50 shades of beauty גוונים של יופי
36 צלליות אבקה דחוסה מאורגנות במקבצים של רביעיות. 
8 גלוסים במרקם קרמי בגוונים ורודים ואדומים
4 סמקים במרקם אבקתי על בגווני הוורוד
3 מברשות  (צלליות, גלוסים, סמקים) 
הפלטה עטופה בבד מוזהב דמוי עור הנסגרת כמו ספר וסגירה בכפתור תיק תק. במחיר 80 שקלים



Eyeshadow kit - פלטת צלליות
15 צלליות מקצועיות במרקם של אבקה דחוסה המסודרות בשלישיות בהתאמת הגוונים לסגנון האיפור ואפליקטור דו צדדי. בפלטה גוונים חמים וקרים כאחד אפליקטור דו צדדי.  אותה קיבלתי להתנסות. לתחושתי הפלטות תהווינה מתנה מקסימה לצעירות ולכאלה שאינן מרבות להתאפר/אינן מנוסות באיפור כהתחלה מוצלחת להתנסות בשל ריבוי הגוונים. קיבלתי להתנסות את פלטת צלליות העיניים, האריזה פשוטה, ניתן להתרשם מכל הגוונים בלי לפותחה. גוון רוב הצלליות מאוד לביש עם פיגמנט יפה. יש נשורת מרגיזה אך למחירה - 40 שקלים יש תמורה מאוד יפה!

להשיג ברשתות הפארם.

*** שמנה לב: בסופר פארם יש קופון מבצע שמופיע בעיתונים להנחה נוספת של 50 שקלים על כל רכישה ב 250 ממחלקת הקוסמטיקה ויש כפל מבצעים. משתלם מאוד!



אחרונה חביבה אך נוכחת עד מאוד בחיינו הלו היא המושבה שרונה המציעה לנו חוויות קניות משודרגת בחגים: דיילים שיכוונו את הקונים, ריקשות להובלות הקניות ועמדת צילום בה יחולקו התמונות למזכרת. מפות הכוונה בציון נקודות לרכישת אופנה, קוסמטיקה, אביזרים ועוד. נשמע כמו חווית קניה אירופאית. זו הכוונה. רטתם סלע היא הפרזנטורית ואני אומרת - הכינו את הארנקים, לבזב1ז זה כיף הכרחי בתקופת החגים. שריינו לכם זמן לשבת באחד מבתי האוכל והקפה בשרונה, משובחים!





ANNY - Naked Venus

וכדרכי לאחרונה אחתום במוצר האיפור האהוב עלי ממותג שהתחבב עלי מהרגע הראשון. לקראת החגים אנחנו נמשכים לגוון הלבן שמסמל, התחדשות, טוהר, חופש, שיזוף ושלווה. ANNY הגדילו עשות ומהלו לתוך הלבן ניואנס של ורוד וזב בהחלט הגוון הנכון להתחיל איתו שנה חדשה.



פורמולה טיפקסית מעצבנת, מברשת מעולה, שכבה ראשונה מתפזרת ושניה משלימה לכיסוי מלא, יש מעט פסי מריחה ועדיין התוצאה מאוד יפה ומחמיאה, מתאים לי בגלל שיזוף הקיץ, או למרות?  כך או כך מאודג\ אהבתי. 45 שקלים במשביר לצרכן ובסטודיו ADI




נותר לי רק לאחל שתהיינה קניות מהנות, תפנקו ותתפנקו, שנה טובה, של שלום, אהבה ואחווה ושכל משאלותיכם יתגשמו לטובה!!! ...להת' בשנה הבאה 



           





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה