18 ביוני 2014

CREAM BLUSH / HIGHLIGHTER




לאחרונה התאספו כמה פריטי איפור לפנים בגוון ורוד כשהמכנה המשותף להם הוא מרקם קרמי וזו סיבה ל...מסיבה, נכון, אבל גם לפוסט :) כל אחד והיחוד שלו. כמו שכתבתי בתיאור פה משמאל למעלה אני לא מאפרת אבל כן מתאפרת. קנקן לפעמים יגרום לי להתלהב ולרכוש את המוצר למרות שהוא לא הכי מושלם, אם כי למדתי לשקול בכובד ראש (וכיס) והיום פחות מבעבר. וכשכתוב "LIMITED EDITION" זה מייד מעלה את קרנו של המוצר/ הקולקציה. זו אני.


הוא קורלי יותר במציאות


CHANEL - CREAM BLUSH

כשמדובר במותג הכה יוקרתי, מספיק שהסמל שלו מוטבע על אריזה שחורה וקלאסית וכבר הוא משדר את כל מה שאנחנו רוצות, יוקרה, ניחוח חו"ל, איכות. לקראת יום ההולדת היה ברור לי שאני רוצה לקנות לי משהו משל שאנל, אבל בתכנון היה סומק ורוד טבעי לשימוש יום יומי. כשראיתי את הגוון הזה, לא הסווצ'תי אפילו, הושטתי יד ולקחתי. זה לא קורה לי הרבה. פורמולה קרמית, פיגמנטי מאוד בגוון ורוד קורלי -  מספר 69, מאט משהו בעל עמידות מעולה. קשה לי מעט להתרגל, כי אני מתאפרת ובעיקר בבוקר על אוטומט. אך רצוי להניח אותו לפני הפודרה ולטשטש. איך לטשטש? הייתה פעם פרסומת יפה "תן לאצבעות ללכת במקומך, דפי זהב" לי נוח תמיד לעבוד עם האצבעות, אם אפשר בלי מברשת. ( גם במ.אפ נוזלי וצלליות).

את הסומק במחיר 250 שקלים תמצאנה בסניפים נבחרים בלבד.



CLARINS - MULTI BLUSH

הדבר הראשון שעלה לי בראש עת נחת אצלי  הסומק של קלרינס היה - "סומק כיס" (באנגלית זה נשמע יותר טוב - pocket blush) האריזה הקומפקטית בזהב אלגנטי כוללת מראה וטומנת בתוכה מוצר מולטי. אמנם השימוש העיקרי הוא להסמקה אולם בשעת הדוחק, גם כמוצר שפתיים לרענון אפשר להשתמש בו. הוא יכנס לכל כיס, אפילו הקטנצ'יק של הג'ינס, ואידאלי לנשיאה בתיק, משקל נוצה.  02 ורוד קורלי - פיגמנט עדין, כמוהו כשני האחרים - סדרה עדינה, מעין סומק טבעי מודגש. גוונים קלסיים ומאוד לבישים. לא רק שהוא נועד בכללי לשמש מעבר לסומק גם כגוון שפתיים, גם האריזה הזהובה עצמה תוכל לשמש כמראה - מולטי , כשמו כן הוא.

את הסומק במחיר 180 שקלים תמצאנה ברשת סופר פארם בלבד.



  ELIZABETH ARDEN - Pure Finish Cool Radiance Highlighter

ארדן השיקה קולקציה קטנה ויפיפיה לקראת הקיץ, עם שם שובבי "SUMMER ESCAPE". המילה הטומנת בחובה את תחושתי כלפי מוצר האיפור הזה היא אחת "WOW". נתחיל באריזה הקייצית, כחולה עם עיטורי מלחים, חופש, קיץ, ים. נמשיך בגוון הורוד פנינה, מאיר מחמיא אך עם זאת נטמע בעור ומעניק מראה זוהר טבעי. וכלה בנוחות האריזה הן לשימוש והן לנשיאה בתיק. פריט ורסטילי המיועד להוסיף ברק מחמיא ללחיים ובעת דרישה גם לעיניים ואפילו לשפתיים.
האריזה מגיעה עם דסקית הגנה שקופה פנימית. (שמנה לב בתמונה).





הסווצ'תי אותו בהשקה וקפצתי משמחה כשגיליתי שהוא הולך איתי הביתה. ודאי ניחשתן, הוא מסוג המועמדים למגירת חנוכה. אבל הוא לא התקבל. אהבתי את הגוון, את המראה ואת נוחות השימוש כמו כל מוצר סטיק. הוא לבטח יהפוך שותף לשגרת האיפור הקבועה שלי כהיילייטר. שימו לב גם לצלליות הקרם, מרקם משגע וצבעים עדינים של קיץ. זו סדרה מוגבלת. העיצוב של הסומק יפיפה, התכולה נדיבה 18.75 גרם וגם המחיר בהתאם, אולם השקת הקולקציה מלווה במבצע של 25% הנחה.

את הסומק/הייליטר במחיר 380 שקלים תמצאנה בסניפים מובחרים.



BOURJOIS - BLUSH Exclusit

ואם עד כה סקרנו מותגי יוקרה, אי אפשר לכתוב על סומק קרם בלי לתת אזכור למקרון הורוד אותו סקרתי כבר כאן. מחיר ידידותי לסומק קוקטי פריזאי. אריזה מתוקה, נוחה מאוד לנשיאה בתיק, גוון ורוד טבעי, להנחה קלילה באצבעות, ויש גם מראה.

ישנם מבצעים שונים - להשיג ברשתות ובפארמים.


GLOW

לחובבות מציאות ברשת: חפשו ברשת את סמקי הקרם של NYX האריזה אמנם פשוטה אך הם נותנים תמורה למחירם ויש מבחר נאה של גוונים.





ואם במוצרי פנים וסדרה מוגבלת עסקינן, אין ספק שבלילה אני אחלום על הברונזר מהקולקציה המהממת של ארדן. גם כי הוא יקר ויוקרתי להפליא, גם כי הגוון של worm glow נראה הולם עבורי (הכהה יותר הוא deep glow), גם כי הוא מגיע עם קבוקי תואמת מתוקה להפליא אבל יותר מכל, כי האריזה שלו מושלמת, הגוון הכחול ואיור המלחים שמזכיר את הים, MAST HAVE



ואתן, יש לכן סומק קרמי מועדף? לפנים בלבד או גם עיניים שפתיים? שתפו










2 תגובות:

  1. מממ... פוסט טעים במיוחד...

    השבמחק
  2. פוסט מקסים, אני סאקרית של סמקים!! תאווה לעיניים!!!

    השבמחק