3 ביוני 2014

אני ממליצה כי אני מרוצה יוני 2014



אני ממליצה כי אני מרוצה, אז רציתי לשתף.




CUCCIO - Nail whitening paste

COCCIO - משיקה ערכה להלבנת הציפורן - מברשת וקרם הלבנה לציפורן - לניקוי, הבהרה, הלבנה ומראה בריא לציפרניים - מיקרו קריסטלים המחליקים את שכבת הציפורן העליונה מבלי לפגוע בקרטין. לשימוש אחת לשבוע (או בעת צורך) כך דבר היצרן.




ציפורני צהובות תדיר, למרות הנחת לק בסיס שכן אני מורחת גוונים כהים ופיגמנטים שונים ועל כן אני נדרשת לפתרונות. מהכרותכן איתי כחובבת קיצורי דרך ואפילו עצלה, שמחתי לפתרון הקליל. מריחה, "קירצוף" עדין למשך 30 שניות, המתנה של דקה ושטיפה. קל מאוד ועושה את העבודה. מה גם שפתרונות אחרים, כמו באפרים פוגעים בשכבת ההגנה של הציפורן (מודה, לא מקפידה בזה ומחליקה אותה לפני מריחת הלק, חיים רק פעם אחת)




המשחה חסכונית מאוד ועושה את העבודה. תספיק לזמן רב, אולם תדרשנה להשקעה ראשונית של 100 שקלים. 


מידע על נקודת המכירה הסמוכה/הזמנה ישירה בטלפון  0508547822



LIFE - מסיר לק במשאבה

כמכורת לקים, התנסיתי בלא מעט מסירי לק. לא מצאתי צורך להשקיע ביקר ביותר/יעיל ביותר. אלה במה שזמין ונוח. כך יצא שהתבייתי על מסירי הלק של לייף ואני קונה אותם בעת מבצע. מה שכן מצאתי פטנט, שפעם היה שמור רק למכוני היופי, אח"כ נמכר בביוטי קייר במחיר זול אבל לא תמיד היה זמין, כבר אין לי חנות קרובה אלי וגם אורך החיים שלו לא היה גבוה...ואז לייף לבית סופר פארם הרימו את הכפפה.

בקבוק משאבה בכמות 200 מ"ל, נוח מאוד לשימוש, רק להניח פיסת צמר גפן נדיבה וללחוץ פעם או פעמיים. הפלוס - ניתן לשימוש חוזר ממושך. המינוס - נוזל צהוב בעל ריח חזק וחריף, שונה ממסירי הלק בבקבוקים, מחכה  שיסתיים על מנת למלא מהבקבוק הרגיל (הייתי שופכת אבל החינוך שקיבלתי חזק ממני :) ). לא חדש בשוק וגם לא חידוש עבורי, אך היה חסר זמן מה  על המדפים. עכשיו כשמצאתי אותו ובמבצע, מגיע לו איזכור.

להשיג בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ. מחיר רשמי כ 25 שקלים. חפשו מבצעים, לעיתים אפילו ב 1+1





CARELINE - מסיר איפור

תקופה ארוכה אני מתכוונת להתנסות במסיר איפור העיניים/שפתיים של קרליין. מליון מתאפרות לא טועות מן הסתם, יצא יצא לי להתנסות בו באריזה החדשה. יפה, מושכת, יש אותה בורוד לעיניים רגישות . ובכחול אשר יתן פייט לכל איפור עמיד. אריזה נוחה לשימוש והכמות גדלה. יש עוד סיבה, שפחות תקפה היום מבעבר. היה לי אנטי למוצרים שומניים ודי נמנעתי ממוצרים דו פאזיים. 
מסיר את כל סוגי האיפור ללא תחושת יובש, מועשר במרכיבים מטפחים, מתאים למרכיבות עדשות מגע, היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. נוסחה דו פאזית המרכבת מסיליקונים נדיפים בפאזה העליונה ומים מועשרים במרכיבי לחות בתחתונה, בערבוב המוצר יתקבל מסיר האיפור. כך דבר היצרן




השתמשתי במוצר מסוייגת משהו. מתחושת שומניות, מהכרח בשטיפה אחרי. שרדתי כדי לשתף ;). על פיסת צמר גפן כמות נדיבה משהו, הנחה למספר שניות על העפעף ואז הסרה עדינה - התחושה אכן שומנית בהתחלה, לי מעט מפריעה אח"כ השומניות עוברת. הכחול מיועד עבור איפור עמיד, בורוד יש צורך בשפשוף חוזר. מי שמשתמשת בעפרונות העמידים של בובי בראון תבין לליבי. הם סופר עמידים.

מסיר איפור עמיד זה מאסט על המדף, וזה יהיה תפקידו בכוח, לא רואה עצמי משתמשת בו ביום יום כתחליף ל 3 ב 1 האהובים עלי, ובמיוחד עכשיו בתקופת הקיץ שאיפור עמיד זה מאסט. מבינה עכשיו למה מתאפרות רבות שרות לו הלל, הוא מסיר את האיפור ביסודיות, מותיר עור רך ונעים והוא משלנו.

עלות מסיר האיפור בכמות 260 מ"ל 90 שקלים, בחודש יוני תוכלנה למצוא אותו במחיר 34.40 שקלים. להשיג ברשתות ובפארמים.  כדאי תמיד לקנות במבצעים. עד סוף יוני יש בקרליין מבצעים מצויינים.





CARELINE - דאודורנט נושם SENSITIVE

מוזר להתוודות שאני מורידה שערות בסכין גילוח/משחות הסרה. לא התפתיתי ללייזר. לעיתים זה מרגיז, כי יש גרוי, אדמומיות או אפילו פצעונים. את הדיאודורנט הנושם של קרליין חיבבנו מהתחלה. עתה קרליין מחדשת בסדרה עם נוסחה מרגיעה לעור לאחר הסרת שיער - מפחית אדמומיות, מונע צריבה להגנה לכל היום,, ללא אלכוהול, ללא פארבנים, היפו אלרגני. כך דבר היצרן. 
היורשת ואנוכי אימצנו את הדיאודורנטים מייד בהגיעם. היא עם הסטיק, אני עם הרול און והספרי נכנס כמובן לתיק ספורט/בריכה (היא לא אני ;) ). גילחנו, מרחנו ויצאנו. לא רק שהאזור נעים ורך ללא כל תופעות אלא שהריח נעים וההגנה אכן 24/7, כחום היום. 

להשיג ברשתות ובפארמים. רול-און וספרי במחיר 20 שקלים וסטיק 24 שקלים. יש גם מבצעים.




SABON - דאודורנט ספריי

האריזות של SABON מקשטות כל שידה ואמבט ומהוות מתנה מפנק. סטיק, ספריי, ורול און בסדרה. הדיאדורנט יפה וגם יעיל מסתבר. חברתי שפונקה (יחד עם קרם הידיים)  משתפת שהניחוח נעים, והוא פעיל לשעות רבות, גם במניעת ריח וגם במניעת הזעה. היא מאוד מרוצה.



את הדיאודורנט במחיר 46 שקלים תוכלנה למצוא בכל חנויות רשת סבון





GARNIER - דאודורנט NEO

פורמולה מהפכנית היוצרת שכבת מגן, הנצמדת לעור במהלך כל היום. נספג ברגע ומתייבש במהירות. רעננות של ספריי, רכות של סטיק ועדינות של רולאון - או במילים שלי 3 ב 1. אפליקטור בעל שלושה חריצים למריחה ישירות על העור, ללא תחושה שומנית או דביקה. כך דבר היצרן.




היורשת הסתקרנה, קנתה, בדקה והסיקה - לרוץ לקנות. נוח, יעיל, קל לשליטה בהוצאת החומר, אינו מכתים את הבגדים והחשוב ביותר, עמידות נפלאה לשעות רבות. מגיע בכמה ריחות, היא השתמשה ב- נטול ריח. 




את NEO בכמות 40 מ"ל במחיר 20 ש"ח , תוכלנה מצוא ברשתות ובפארמים.




NIVEA - Daily essentials cleansing mousse

הטיפוח של ניבאה מאוד מוצלח בעיני. תרחיץ הניקוי מגיע בורוד עבור עור יבש ורגיש ובתכלת עבור מעורב/שמן.
מועשר בויטמינים ונוסחת HYDRA IQ, מרגיע ומרכך את העור כך דבר היצרן.




קיבלתי להתנסות את הנוסחא לעור מעורב/שמן המכילה שמן שקדים. אריזה נוחה עם פיית משאבה. כל כמה שאיני נלהבת להרטבת הפנים, לחות הקיץ שהרימה ראשה דורשת זאת. התכשיר לא מיועד לתת פייט להסרת האיפור, אך בעת ניקוי הפנים יותיר אותן נעימות ורכות בלי תחושת יובש.




את המוס בכמות 150 מ"ל במחיר 75 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות הפארם. 




NIVEA - Anti-Age face sun cream SPF30
אם בקיץ עסקינן המותג השיק קרם הגנה לפנים אנטי אייג'ינג עם 30SPF לפנים. נוסחא המשמרת את הלחות ומסייעת במניעת קמטים. הקרם עמיד במים. כך דבר היצרן.



הקרם בעל הגוון הצהבהב אינו שומני או כבד, מומלץ לחכות מספר דקות לפני האיפור עד שיספג. יש לו ריח מתקתק, של קיץ הייתי קוראת לו. האריזה מאוד נוחה לנשיאה בתיק, עבורי זה פרמטר חשוב. היות והוא עמיד במים, אספח אותו לתיק הבריכה/ים. עמידות במים יכולה להיות פרמטר חשוב בלחות יולי אוגוסט...

את הקרם בכמות 100 מ"ל במחיר 100 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות הפארם. 




בלנאום - פורטה שמן רחצה

בלנאום פורטה מכיל שמנים ממקור צמחי, מחזיר עור את המרכיבים החסרים בו שומר על לחות ומותיר עור רך. מספר 1 בהמלצת הרופאים כטיפו מסייע במחלות עור יבש ומגורה דוגמת אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) כך דבר היצרן.




בלנאום הרמל לתינוקות שימש אותי שנים רבות בכל שנות גידול הילדים. כשקיבלתי לסקירה את בלנאום פורטה למבוגרים הנחתי אותו בסקרנות באמבט והתלבטתי. מאז הפרסומת המוכרת ש"ארץ ישראל מתייבשת" לא ממלאים אמבטיה. מפה לשם עבר לשימוש כקרם גוף לאחר רחצה - עדיף על עור לח. שמן זה מעצבן ונספג יותר לאט אבל הפלא ופלא, בשימוש תכוף כל נגע עור, פצעון ושריטה הוחלקו ונעלמו. מוצר קסמים. ממליצה בחום.




את בלנאום פורטה תוכלו להשיג ברשתות הפארם, הבתי מרקחת ובקופות חולים:
200 מ"ל 55 שקלים
500 מ"ל 96 שקלים 




Style- Kreatine Ancient secrets

החלקה היא כבר דבר נפוץ בימינו, ולאחריה יש להשתמשת במוצרי טיפוח שיער ללא מלחים. המוצרים הנמכרים במספרות בד"כ אינם זולים. Style Aromatherapy השיקו סדרת טיפוח לשיער שעבר החלה/עיצוב בחום. מבוססת על שמן קרטין
ללא מלחים, ומועשרת בשמן ארגן. להזנה רכות וגמישות כך דבר היצרן.






קיבלתי מהסדרה המיועדת לשיער שעבר החלקה, את המסיכה. מבירור עם היצרן מתברר שתיטיב כמובן גם עם שיער צבוע. התנסיתי בה ואהבתי את הרכות של השיער, את הקשרים הפתוחים (גם כי הסתפרתי וקל יותר)  ואת המחשבה שאני משתמשת במוצר ללא מלחים במחיר שווה לכל נפש, ראוי לשבח! יצא לי לרכוש מוצרים של סטייל במבצעים מוצלחים.

את מוצרי הסדרה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים:
שמפו קרטין  בכמות 750 מ"ל במחיר 30 שקלים
מרכך קרטין  בכמות 750 מ"ל במחיר 30 שקלים
מסכת קרטין בכמות 500 מ"ל במחיר 40 שקלים
סרום קרטין  בכמות 100 מ"ל במחיר 50 שקלים. 


ואתן, יש לכן מוצר מומלץ בעונה? שתפו






















































2 תגובות:

  1. זה לא מסיר לק בטבילה. אלה במשאבה. ותמיד כדאי לקנות במבצעים...
    יש לי כמה וכמה מוצרים שמחכים לטבילת "חום יולי אוגוסט" לגמרי איתך. כמו שכתבתי גידלתי את ילדי על בלנאום הרמל לתינוקות ולכן ששתי לנסותו. ממליצה מאוד גם על קמדיס ומאוד אוהבת את הקצפת של ללין

    השבמחק
  2. האמת שניסיתי מהסדרה של לייך לציפפורניים את המגבון להסרת לק והוא מזעזע. תאכל סלא ניראה לי שאני את המסיר הזה גם :).
    אני היתי רוצה לנסות את המסיר של קרליין וכמובן את הדאודרנט במחשה. ניראה מעניין. נשיקות

    השבמחק