26 ביוני 2014

MAC PURE HEROINE LIPSTICK


הפייסצ'ארט הינו מסיבוב ההופעות הנוכחי של לורד, והיווה השראה לקולקציית האיפור המשותפת שלה עם מאק. 


את הרואין של מאק לא חשבתי אף פעם לדגום, אני טיפוס של קורל, כתום עז, אדום, והכי ורודים למיניהם מניוד ועד פוקסיה. ואז התחילו לעלות תמונות של השגעת לגוון בקבוצת מכורי איפור בפייסבוק והא משך את עיני.



עוד תמונה ועוד תמונה, בכל גווני העור ועל כל אחת ואחת בעיני הוא נראה פשוט מושלם. וכשמדובר בשפתונים אני לא מהמתאפקות :) הלכתי לי למאק שמחה וטובת לב, לדגום ולראות הכצעקתה?



מסתבר שגוון הרואין אזל בכל הארץ ולא רק זה אלה שגם את הטסטר דגמו עד תום, סימן משמיים?

ואז הגיע המייל, וזה כבר שווה אזכור לכל אותן שכמוני התלהבו חיפשו ולא מצאו:

קולקציה מוגבלת - משותפת
בין מותג האיפור מאק לבין הזמרת זוכת הגראמי לורד! אשר תושק בבלעדיות באתר מאק לרכישה או ליין





קצת על לורד: בחודש יולי 2013 יצא האלבום הראשון של לורד ROYALS  שזיכה אותה במקום הראשון במצעד הבילבורד "HOT100" ושהה בו במשך 9 שבועות. השיר הזה הפך את לורד לאמנית הסולו הניו זילנדית הראשונה שהיתה במקום הראשון במצעד השירים האמריקאי ולאמנית הצעירה ביותר שהחזיקה במקום הראשון האמריקאי מזה 25 שנה.


בבלעדיות באתר מאק לרכישה און ליין לחצו לקישור כאן
(הלינק יהיה זמין באתר החל מה- 2.7, יום ד', החל משעות הצהריים)




המוצרים בקולקציה:

שפתון


בגוון PURE HEROINE סגול שזיף

מחיר: 90 ₪


אייליינר טוש - PENULTIMATE EYE LINER 


בגוון RAPIDBLACK שחור

מחיר: 110₪ 

לפי ההתרשמות ברשת הוא עמוק ועז יותר מהרואין, מה שמשאיר אותי את התהיה איזה מהם מתאים לי יותר?

פרטים על אתר הבית מאקאונליין תוכלנה למצוא בפוסט כאן

ובנתיים: סופ"ש של משלוחים חינם בכל קנייה בהזנת קוד קופון weekend  בסל הקניות





4 תגובות:

  1. לא מזכיר קצת את ה-rebel?
    אומנם אני רואה שהוא יותר סגול אבל עדיין מזכיר לי אותו.

    השבמחק
  2. מאד אהבתי את השפתון ואת לורד בפרט :-)

    השבמחק
  3. לדעתי לא ממש :)

    השבמחק
  4. שפתון יוצא דופן ומאוד מיוחד וכך גם לורד - מאוד מוכשרת

    השבמחק