3 בדצמבר 2013

Shiseido Fall Winter 2013 Roiro Lacquer Collection



כשראיתי את הפרסומת בשבועון "לאשה" הייתה לי תחושת דהז'וו. האדום המדוייק בשבילי, תישארו איתי ותבינו למה. עיניים בניוד ושפתיים באדום חי וזוהר, חלק מהזהות שלי שנים לא מעט.




הסקרנות הביאה אותי ליצור קשר עם אתי חברתי האהובה שהיא גם דיילת של המותג שיסיידו (בקניון פסגת זאב בירושלים) שעדכנה אותי שהם לחותיים ומטפחים, עשויים על בסיס אורז, ללא טעם או ריח ואינם נכנסים לחריצי השפתיים.



השפתון מגיע בעטיפת קרטון ורודה/שחורה נשית וזוהרת, עם כיתוב ברור בזהב.אין זה שפתון קרמי אלה מהסדרה הנראית בתמונה - Lacquer Rouge משמע שפתון לכה - בשל הברק היפיפה שלו. 



גוונים חדשים הצטרפו לסדרה, בחרתי באדום היפיפה מספר 413 - Sanguine - אדום בוהק ומבריק. האפליקטור רך, עם ידית נוח לאחיזה ונוחות מריחה מדוייקת. גוון אדום ללא עפרון שפתיים, זה נפלא בעיני.



הכיסוי אינו אטום, אולם הגוון האדום נראה ככיסוי מלא, מבריק וחי לשימוש ביום יום. לרגע קט הוא מעקצץ משהו ואז זה עובר. יתכן ובגוונים הבהירים הכיסוי יהיה בינוני. השפתיים מרגישות מלוחחות ונעימות. העמידות טובה יחסית לקפה ועוגיה. לא לארוחה. תחילה דוהה מהחלק הפנימי של השפה. זה לא ליפ גלוס וגם לא שפתון, זה סטיין. . תהפוכות רבות עברתי באיפור השנה, מקיבעון לשפתון אטום ומלא ועד לשימוש בצ'אבי באלם קליל. על הכוונת גם גוון DIVA לא בגלל השם אלא כי הוא ורוד מהמם.


שלוש שלישיות יפיפיות יצאו בקולקציה  Shiseido Luminizing Satin Eye Color Trio  הייתי שמחה לכולן כמובן, שלישיית תכולים, שלישיה של ברונזה וחום משולב בלילך והשלישיה המנצחת עבורי בשלוב עם השפתון האדום העז, הרי היא ה NUDE




אריזה שחורה עם הטבעה של סמל המותג, מכילה גם מראה, שטוחה וקומפקטית  לנשיאה בתיק, מגיעה עם 2 אפליקטורים. להנחה ולטשטוש.


כל כמה שניסיתי לא הצלחתי לצלם את הגוונים במדוייק. מרקם סטיני חלק, הם טבעיים, משתלבים/מטשטשים זה עם זה בקלות ומאירים את העין, העמידות ללא פריימר על עיניי היא לשעות ספורות, אך אני מורגלת בהנחת פריימר מה שמשדרג את העמידות ליום שלם, ללא פירורים או טשטוש.

(הסריקה של התמונה יצאה מטושטשת)
 אם נחזור לתחושת הדה זוו מתחילת הפוסט -  שנים לא מעט, כך הייתי מתאפרת ביום יום, עיניים בניוד ושפתון אדום.

מוצר מסקרן מאוד בקולקציה הן ה Eye Styling Compact סט של זוג צלליות לעיצוב גבות, המגיע בשלושה גוונים לליט, מדיום ודיפ.  שיסיידו מותג אהוב עלי, הוא מהביוקר אבל נדיר שהכזיב, כדאי לעקוב אחרי מבצעים.

להשיג ברשתות בפארמים.
שפתון Lacquer Rouge  במחיר 192 שקלים
סט  שלישית  צלליות  במחיר 333 שקלים


ואתן? חובבות שיסיידו? יש לכן מוצר מועדף מהמותג? שתפו

12 תגובות:

  1. אני מאד אוהבת את המוצרים של שיסיידו - כמעט כל מוצר אצלם הוא מוצר מנצח.
    השפתון האדום נראה מעלף ואני בהחלט יכולה לדמיין אותו עליך. תתחדשי!

    השבמחק
  2. זאת את?!
    אני מתקשה להאמין.
    וואו....
    היית יפה אז, ונשארת גם היום כמובן!
    אבל בחיים לא הייתי יודעת לזהות אותך בתמונה אם לא היית כותבת שזאת את :)

    השבמחק
  3. לגמרי, אמנם יקר אבל נהדר. תודה וחג שמח
    מקוה להתראות בקרוב ;)

    השבמחק
  4. אייקון מסמיק - שקרים לבנים זה נהדר
    שנים שאספתי את השיער והחלקתי אחורה (הרבה ג'ל היה שם;) )

    השבמחק
  5. אוהבת מאוד את שיסיידו אך לא יכולה לבחור מוצר מועדף....יש הרבה :-) תכשירי הניקוי המעולים, הקרמים, השפתונים הנפלאים, הצלליות השוות, היריעה קצרה מלהכיל את כל המוצרים שאני אוהבת במותג. היתה לי פודרת אבן בעלת 3 גוונים בפן שבמשך שנים קניתי רק אותה ומתישהו נעלמה מהמגוון
    Luminizing Color Powder
    מספרה היה L3 אאל"ט, שלושת הגוונים ששניים מהם היו במרקם מט ואחד סטייני משהו עם חלקיקים שיש בהם שימר עדין מאוד, בערבוב עם מברשת של שלושת הגוונים היה מתקבל גוון טבעי שהיה מאיר את הפנים בגלו עדין, ונותן מראה חיוני טבעי. כשכבר לא מצאתי אותה בשום מקום התחלתי לרכוש פודרות אחרות...מאוד יפה לך שפתון אדום בשילוב עם שיער כהה יחסית ואסוף, ואני בכלל הייתי בטוחה שיש לך שורשים בלונדיניים ;-) תתחדשי על הרכישות השוות, המשך חנוכה שמח ומואר !

    השבמחק
  6. הלוק מהמם לך! ובכלל יפה לך שיער חום בעיני :)
    אני דווקא לא מכירה הרבה מוצרים של המותג. מסקרן!

    השבמחק
  7. לוק מהמם לשיסיידו ועוד פוסט מקסים ממך, אין עליך אפרת!!

    השבמחק
  8. מסכימה איתך שכשיש מותג כמעט מושלם קשה לבחור מוצר מועדף אחד. יכולה לציין אחד אולי שאני זוכר שלא אהבתי - הסומק את הסומק בזה אהבתי ממש כמוך, שלי היה בגווני אפרסק .בסטיק, לא היה בו פיגמנט עדין מאוד.
    אצטרך להעלות עבורך תמונה כילדה - בלונד פלטין של ממש, עם השנים וצביעות השיער הפכתי שטינית וצבעתי לגוונים כשהתחיל לצאת לבן חזרתי לשורשים - לבלונד כי כך ניתן לצבוע לעיתים פחות תכופות

    השבמחק
  9. לנסות אולי, אבל לקנות חכם - במבצעים. תנסי גם את השפתונים בשאר הסדרות - חמאה ורכות מעלפת. עוצר? לא נורא יש לך מספיק סטוקים, תתאפקי ;), בהצלחה!
    כן אני שונה מאוד בשיער אסוף (וגן רזה בהרבה בתמונה)

    השבמחק
  10. תודה יקירה, אומרים לי לא אחת שחום מחמיא לגוון עורי ומצעיר אותי והראשונה לומר זו היורשת - אבל אני - מעדיפה כך
    תכירי אבל לאט לאט, זה כלכך מהביוקר

    השבמחק
  11. לוק מהמם לגמרי, הייתי שמחה לכל השלישיות, לעוד שפתון בורוד (DIVA) ולצללית הגבות אפסיק פה שלא להיות גרידיות. ואם תזכרי את תיחלת דרכי עם שיסיידו אי אז במלחה תביני שאין עלייך, אף אחד לא היה יכול לגרום לי לצאת מהעקשנות שלי מלבדך.

    השבמחק
  12. לחזור לשורשים זה הכי טוב :-) אני בעד
    אשמח לראות תמונה, תשלחי לי למייל :-)

    השבמחק