14 בדצמבר 2013

סופר פארם מציעה קפיצה קטנה לחו"ל - "Best friends Paris"




החורף שנחת בהפתעה, רענן את המעילים והמגפיים. אולם צריך גם צעיפים גרבונים וגרביים. כבר מספר שנים אני קונה גרבונים וגרביים של לייף, הם טובים ויש לא מעט מבצעים. על הדרך הסתבר שבקולקציית החורף הנוכחי יש גם כובעים, מטריות (קניתי שתיים אחת נכנעה בסערה והשניה אדומה יפיפיה עושה את תפקידה) כפפות וצעיפים מאוד יפים במחירים נחמדים.




כחובבת סופר פארם ואת ההרגשה של קפיצה קטנה לחו"ל, שמחתי לאפשרות. מה טוב יותר מאשר לרכוש את המוצרים שאת צורכת, צריכה ואוהבת ועל הדרך להשתתף בהגרלה בה אפשר לנסוע לחו"ל עם עוד חברה - ליום אחד כך שזו באמת קפיצה קטנה אבל...יום שלם בפריז יכול להוות הנאה צרופה.



להתחיל את הפינוק בשדה, להמשיך בטיסה לעיר האוהבים, ארוחת בוקר והפתעות, וגם 100 אירו לקניות - למחזיקות כרטיס לייפסטייל 200. אז הכנתי לי רשימה של מה שאני צריכה, הבטחתי לעצמי לא להיסחף כי זו לא מתנה אלא הגרלה.

אל תשכחנה לבדוק את תוקף הדרכון, ששה חודשים קדימה במינימום.



ציון לשבח לסופרפארם -  הוא שאין הגבלה וההגרלה היא על מה שתקנו בחנות (ללא מבצעים בסוף החשבון).

להלן פרטי ההגרלה: 


סופר-פארם מטיסה אותך ואת החברה הכי טובה שלך ליום שופינג בפריז!
במסגרת המבצע ,תשכור הרשת מטוס מיוחד אשר יטיס 148 זוכות ליום שופינג אחד לפריז.
בכל יום יזכו שלוש משתתפות בהגרלה במקום זוגי על מטוס מיוחד של סופר-פארם לשופינג בסיילים בפריז כולל כסף לבזבוזים וארוחת בוקר מפנקת
הטיסה תצא מנתב"ג לפנות בוקר ביום רביעי ה-8.1.14 וכשינחתו ייהנו הזוכות מארוחת בוקר מפנקת בפריז, לאחריה יגיעו לאזור קניות מוביל, יבלו בו את היום וישובו לישראל לפנות בוקר המחרת. בנוסף, ייהנו הזוכות מארוחת בוקר זוגית ומ- 200 יורו לבזבוזים ללקוחות לייף סטייל או 100 יורו ללקוחות הרשת הנוספים
איך משתתפים:  מה-28.11 ל-23.12 קונים ב- 99 ₪ ממגוון מוצרי החנות ונרשמים להגרלה או משתתפים בתחרות  בעמוד הפייסבוק של סופר-פארם.




אז הסתפקתי ב 2 תלושים והשתתפתי בכל אחד מהם ביום אחר כי אני מאמינה שאם משהו מגיע לי הוא יהיה שלי. הדרכון מוכן, צעיף גרבונים וכפפות כי חורף קר שם יש. מה אם לא אזכה? אצטער ואז אקפוץ לפארם להתנחם - קפיצה קטנה לחו"ל, אמרנו ;)


2 תגובות:

  1. ממש, אבל ממש מתאים לי!
    עכשיו נשאר רק לקפוץ לסופר פארם, לבצע רכישה ולהיכנס להגרלה.
    מקווה מאוד גם לזכות :-)
    בהצלחה יקירה <3

    השבמחק
  2. האמת שזה ממש קל, כי אין הגבלה וזה על כל מוצרי החנות.
    אמנם קפוא שם בינואר אבל כבר תירגלנו בסופ"ש
    בהצלחה רבה יקירתי

    השבמחק