4 בדצמבר 2013

רשת FOREVER21 - בנוסף לעזריאלי עכשיו גם בצפון-בקיריון





אתחיל מזה שאני חייבת לכן קוראותי התנצלות, שכן חלק מהתמונות שתראינה כאן אם לא רובן, הן של פריטים שלא ניתן כבר למצוא בחנויות. ככה זה ב FOREVER21   הקולקציה מגיע לחנויות ותוך שעות ספורות רובה כבר נרכשת, ומצד שני תמצאנה קולקציות חדשות ומעודכנות.  אבל לא אתחיל מהסוף, חוזרת להתחלה.


ב 21 לנובמבר נפתחה חנות שניה לרשת בקניון הקיריון בקריית ביאליק, גם בצפון יש עכשיו חנות. למעלה מ 1,500 מ"ר בהם תוצגנה הקולקציות. LOVE21 לנשים, GIRLS - לנערות ו 21MEN לגברים וכמובן הלבשה תחתונה הנעלה ואביזרים. מחלקה חדשה  (שכרגע שאין בתל אביב) נפתחה בצפון - לילדות.

מראה מלחים יפה בכל עונה
למרות סקרנותי לא התאפשר לי לנסוע צפונה אז הגעתי להשקה מוקדמת של הקולקציות בחנות בקניון עזריאלי. מיד ראינו שדרוג ממשי של הפריטים המגיעים לחנות, נכנסים ורואים את ההבדל, בגזרות, בעיצוב, באריגים.




המחירים? נשארו נוחים ואטרקטיביים. ג'ינס החל מ 40 שקלים, שמלה החל מ 37, עגילים חמודים ממש החל מ 8 שקלים.

ישנו מגוון לא קטן של נעליים
ההיכרות הראשונה שלי ושל היורשת עם הרשת הייתה בביקור בארה"ב, עת ראיתי אותה אוספת ערימות של סריגים, ג'ינסים וחצאיות. בקופה שילמנו ויצאנו בתחושה של "שלמת מעט וקיבלת הרבה".

גם מגפיים

כשנפתחה החנות הראשונה היה זה טבעי שנקווה לאותו הדבר. ואכן כך הוא. המחירים אינם גבוהים, אולם המגוון לא משך "לאסוף".


ההשקה לקראת פתיחת החנות בקריון בצפון היוותה הפתעה מוצלחת. מגוון גדול של פריטים. סריגים וסוודרים יפים, גינס'ים בדוגמאות וגזרות שונות, שמלות מדליקות. כמובן שפניתי לעמי מנהל החנות החביב ושיתפתי שבעבר הייתה תחושה שהקולקציות לא תואמות ל"דרישות"  של בנות ישראל והוא הבטיח שכבר בסיור ראשון נרגיש בהבדל, הרגשנו!



לדעתי קהל היעד העיקרי הוא צעירות אך יש גם פריטים שגם גילאים אחרים תוכלנה להנות מהם, דוגמא החולצה שבחרתי לי בתמונה מעלה. לא כל בגד יושב מושלם, אבל עם סבלנות, אפשר להתלבש, לנעול ולהתאבזר , החל מבגדים תחתונים ופיג'מות עד אאוטפיט ליום יום ולאירוע וכלה בתיקים, מגפיים, מטריה ואביזרים - המחלקה שבה אני מתעכבת הכי הרבה - מוצלח, עדכני ובמחירי שיחוק.

החל מ 8 שקלים - מגגון גדול ויש הרבה יפים

החנות בתל אביב גדולה ומרווחת, יש בה דרגנוע לנוחות העליה בין שתי הקומות וגם מעלית. צוואר הבקבוק הוא ההמתנה לתאי המדידה, שכן לא רק שהחנות מבוקשת ופופולרית, אלא שבמחירים האלה מודדים חמישה וגם עשרה פריטים. הסבלנות משתלמת.

ליד הקופה תמצאנה תיקי איפור, גרביים, מברשות

כשמגיעים לקופה יש סיפוק ב"לקנות הרבה ולשלם מעט". הייתי מאז ההשקה עוד פעמיים בחנות ויש מקום לציין את אדיבות הצוות, מאור פנים ונכונות לעזור, אפשר לחוש שזו מדיניות הרשת.



זוכרות את הפתיחה שלי? כבר יצא לי לא אחת להיות בחנות בעזריאלי, להציץ בפריט ולחשוב "אחזור מחר" - טעות. הקולקציות משתנות ונחטפות. גם אם ישארו פריטים, לאו דווקא תישאר המידה.



גם מחלקת הגברים לא קופחה, ג'קטים, מעילים וג'ינסים לצד סריגים וחולצות. הדפסים מאוד יפים.




הדור הזה בניגוד לדור ההורים שקנה "לכל החיים", אוהב גיוון ושינויים, קונים לעונה ומבקשים להיות טרנדיים וזו חווית קניה שמספקת לנו להיות מעודכנים ואופנתיים במחיר שאפשר להרשות לעצמך.



הצצה קטנה לכמה מהפריטים שכבר בבית



בעודי מחכה בקופה היא קרצה לי מהמדף.



חולצה מכופתרת ארוכת שרוולים, הכי ספורט אלגנט


גופיות כותנה. כתפיה דקה או עבה וגם שרוול ארוך 2 אורכים גם קצרה גם ארוכה (יש מגוון צבעים, שאלו בקופה).



מכנסיים קצרים שעם החולצה הנכונה וגרבונים יתאימו לכל יציאה או אירוע. הגזרה מושלמת, התפירה טובה והאריג מהמם - המחיר - ראו בעצמכן.



כשנכנסנו לחנות היו עשרות של זוגות על המדף, כשיצאנו לא נותר אף אחד -  המחיר 20 שקלים




השמלה שילוב טריקו ובד טול בכתפיים ועל הזרועות נקנתה בשני צבעים, שחור ואפור - כ"א 38 שקלים, שמלת טריקו בגזרה דומה, מעט יותר ארוכה נרכשה ב 40 שקלים, בגוון אחד שרוול 3/4.




וכשאתן מבלות בקניון חפשו בעיניים את השקית הצהובה הכה מוכרת ביד הקונים, תגלו שיש הרבה מאוד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה