21 בדצמבר 2013

HAIR STYLE




למרות שתמיד חלמתי על שיער חלק ושופע, עדיף בתסרוקת רייצ'ל, שערי המתולתל ודליל מאפשר באפליקציות אבל לא במציאות.



יש לי שיער רך, דליל, ויבש מהצביעה לבלונד :) כך שבבוקר אני מוכרחה להרטיב, לנער, לרכך משהו, קצת נפח וללכת לעמל יומי.


L'OCCITANE - REPAIRING OIL

השמן של לאוקיסטן שהגיע לסקירה מצא חן בעיני כבר משמו REPAIRING OIL  - שמן מתקן ומרפא, שכן שערי הצבוע זקוק לכך תמידית. לאוקסיטן הוא מותג של  צמחי מרפא ושמנים - טבעיים ומטיבים עם עור הגוף, הפנים, וגם השיער.


REPAIRING OIL

5 שמנים בפורמולה: אנג'ליקה, לבנדר, גרניום, ילנג ילנג ותפוז מתוק. ניחשתן כבר שניחוח נפלא? נהדר, תענוג להריח ולשאוף פנימה לריאות - זה רק הבונוס.
השמן משפר את מחזור הדם ומעביר חמצן וחומרים מזינים לקרקפת. עשיר בויטמינים ובאומגה 9. שימוש יומיומי מרכך את השיער ומחזק אותו. טיפות מעטות דיין לטיפוח יומי של השיער לפני עיצוב, לפני שימשו במייבש שיער וגם לפני חפיפה על מנת לרכך את השיער ולמקסם את תוצאות החפיפה. כך דבר היצרן.
הוראות שימוש: לחיצה אחת או שתיים בלבד, להחליק בעדינות על השיער, במיוחד על הקצוות.





בקבוק קומפקטי עם פיית משאבה ומכסה, נוח גם לנשיאה בתיק. השימוש בשמן לפני החפיפה, ריכך את השיער ללא ספק, אך אני "קימצתי" בו ולכן מעדיפה לשים אותו אחרי החפיפה. אני משתמשת בשמפו ומסיכה, ממעיטה במרכך שכן הוא מכביד על שיערי. מורחת את השמן לאורך התלתלים, במיוחדת על הקצוות כשהראש מוטה קדימה מטה לעל אורכם ומניפה את השיער אחורה (ממש כמו במספרה) מנגבת את השאריות על השורשים ואז פורעת מעט לשם נפח. השמן מעניק לשיער מראה חי וברק בלי להיראות שמנוני. השיער רך ונעים והניחוח נפלא. אפשר לקחת בתיק לשם רענון אם יוצאים יום שלם בחוץ. אני משתמשת בו לסירוגין, עם חומרים נוספים שמא יגמר מהר ;) השותף חפץ גם הוא בשמן אבל אני מסרבת, יש לו את שלו :) (על זה בהמשך)

מחירו של השמן 130 ש"ח ל 100 מ"ל, להשיג בחנויות לאוקסיטן או באתר פה



KERASTAS - Mousse Bouffante


במבט ראשון במוס מסדרת עיצוב השיער COUTRE STYLING שהגיע לסקירה, לא היה קליק. כבר שנים שאיני משתמשת במוס, צריכה נפח, אבל זוכרת מוסים שמקשים את השיער ומעצבים ללא רכות, וכך הוא נזנח זמן. ארוחה משפחתית והמלצה בלתי חוזרת מקרובה בעלת סטייל צרפתי משובח על הסדרה החדשה  ובמיוחד על הסרום הנפלא שקנתה, החזירה אותו לקדמת מדף. יש לי בבית מוס שניתי אבל זה מייבש ומקשה אתה שיער. זה אחרת זה של קרסטס שנתה, תנסי ותביני. דגמתי והתאהבתי.




מוס לבן כמו קצפת אורירית במיכל מתכתי בטורקיז תכלת זוהר. פולימרים לנפח וסיליקון למניעת נוקשות השיער, מעניק לשיער זוהר, נפח, השיער רך, ניתן לעיצוב ולא דביק כך דבר היצרן. הוראות שימוש: לנער היטב ולמרוח לאורך השיער כולו, לפני עיצוב/יבוש במייבש שיער.



אז יש אהבה ממבט שני, ניעור לחיצת קצפת ארוכה ליד, מורחת בעדינות על 2 הידיים וכמו כל שמן או מרכך ללא שטיפה, מורחת לאורך השיער המוטה מטה, מניפה אחורה ומעצבת בעדינות את תלתלים, נראה טבעי, נפח לא מוגזם, חי ומלא ברק, התלתלים רכים, נראים ממש כמו בקבוקים זהובים. ככה זה קרסטס, יוקרתי, יקר ונהדר.

את המוס בכמות 150 מ"ל במחיר 159 שקלים ניתן למצוא במספרות נבחרות. לפרטים ויעוץ טלמסר 1-800-301-666



  Uniq One - ALL IN ONE 

נוחות השימוש בקרם שהומלץ ע"י חברותי בפייסבוק היא שהכריעה לטובת הזמנתו, מרכך ללא שטיפה במיכל ספריי - תענוג. אריזת בקבוק בינונית עם פקק להגיינה. 2-3 השפרצות יספיקו לשיער קצר, מתקבל קרם במידת הסמיכות הרצויה.
10 מעלות בקרם: מתקן שיער יבש ופגום, מונע ברק וחשמל סטטי, מגן מחום, מרכך, מגן מנזקי השמש, קל להברשה ולמחליק ועוד.



את המרכך רכשתי בעקבות שרשור ארוך של חוויות והמלצות בפייס, לא רק כי אני מושפעת מרוב קולות אלא גם כי פנטן הורידו את הסרום שלהם מהמדפים והתחשק לי להזמין משהו שהוא לא שפתון. לא הרגשתי שהוא נותן מספיק מענה מבחינת עיצוב, הוא רך, מלחח, ומעניק מראה חי וברק לשיער, אולם התלתלים שלי לא מקבלים נפח ונשארים מעוכים משהו. היורשת התעלמה ממנו, כשיש לך קרסטס ולוריאל על המדף, את לא ממהרת להשתמש בכל מה שאימך מזמינה מהרשת מסתבר. השותף שלו שיער חלק דגם אותו ואהב וכך יש לו שימוש והוא לא הוזמן לחינם. בשורה תחתונה יש לי הרושם שהוא מוצר מוצלח מאוד אך לא לכל אחת, אילולא שערי דליל ונדרש לו נפח, הייתי נהנית ממנו מאוד.

שלמתי כ 60 שקלים, כרגע הוא במבצע בכ 30 שקלים ומשלוח חינם , נרכש מהמוכר בקישור כאן הגיע מהר, עטוף היטב, כעשרה ימים מתאריך ההזמנה.



נטורל פורמולה - מוס לבניית תלתלים 

המוס שהגיע העלה חיוך ענק על שפתי, גם כי קרסטסט שינו את הדעה הקדומה אודות מוס וגם כי נחמד לחשוב שהתאימו את המוצר שקיבלתי לסקירה לשערי המתולתל. המוצר הושק ערב הסילבסטר במיוחד לעיצוב תסרוקת. עיצוב רענן לתלתלים המועשר בתמצית חמניות, חוחובה ופרואין משי לתלתלים רכים כך דבר היצרן.



מיכל מתכת ארוך, שלא נכנס למדפי הארונות. ניחוח נהדר, שלצערי לא נשאר על השיער. השיער נראה טוב, רך ומלא ברק ולא נוקשה כפי שזכרתי מהמוסים של פעם. מנחשת שגם בעלות שיער ישר/מעט גלי תוכלנה להנות ממנו, אחרי חפיפה ויבוש עם המגבת על שיער לח, להניח מוס ולכווץ את השיער מעלה, אפשר אפילו לסובב בקבוקים סביב האצבעות, אפרו לא יהיה, אבל סמי בייביליס ללא מכשיר זה יפה. יחד איתו הושק ספריי ברק.

את המוס במחיר 28 שקלים תוכלנה למצוא להשיג ברשתות ובפארמים  (ויש גם מבצעים).


L'ORÉAL PARIS - Extraordinary oil Elvive


מי היה מאמין שמאחת שלא מתחברת לשמנים (מלבד מאכלים מטוגנים;) ) אוהב לשלב שימוש בשמנים בתחומי הטיפוח השונים. את השמן מסדרת אלביב תמצאנה תמיד על המדף אצלנו בבית. רב שימושי, לכל סוגי השיער, מלחח, מעניק ברק ומראה חי.



וכפי שכתבתי בתחילת הפוסט, השותף בעל השיער החלק  שהורחק מלאוקסיטן. התמכר לשמן הזה, הוא חופף שיער כל בוקר, מייבש, מניח שתי טיפות, מורח על השיער, ומוכן לתזוזה. עוד קריטריון מצחיק אבל נכון בעיני לאיכות המוצר - נדיר למצוא אותו במבצע ואף פעם לא במבצעי רצפה, הריח נעים והוא מאוד חסכוני!

את השמן במחיר 50 שקלים תמצאנה ברשתות ובפארמים.

טיפ אישי שלי: אני משתמשת במוצרי שיער לסירוגין כל פעם אחר, השיער מקבל את כל היתרונות ונראה טוב ואפשר לשלב בין יקרים לאלה שפחות.


ואתן יש לכן מוצר מנצח לשיער? שתפו




5 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת לנסות מוצרי שיער חדשים,
    לא מתה על מוסים בכלל אבל אוהבת שמנים, תרסיסי ריכוך וכו'.
    אגב, בקשר ל- uniq one זה מופיע במחיר שאת קנית, פשוט בפאונד ולא דולר.

    השבמחק
  2. גם אני אוהבת חידושים, אבל לעיתים קרובות נדבקת לאותו מוצר עד שהוא יורד מהמדף. תודה על הטיפ, אתקן עכשיו ומייד

    השבמחק
  3. יש לי את השמן של לוריאל והוא נחמד עם ריח משגע! את היוניק טרם ניסיתי (ואני סקרנית).
    לאחרונה אני נהנית להשתמש בשמנים לפני החפיפה. איזה? כל מה שיש...זית, חוחובה, זרעי ענבים, שומשום, קוקוס ומה לא?!

    השבמחק
  4. למרות שאני אוהבת להתעסק עם השיער כמה שפחות, צריכה את הטיפוח בשל הצביעה הארוכה בת שנים ושיעריר שהוא דק ודליל, ויבש - התכונה אחת בורכתי - נפח

    השבמחק
  5. שמנים מהמטבח לחפיפה? כל הרעיון הוא שמנים לא שומניים - שאין תחושת שומניות על השיער לא? מצד שני מה שטוב לעור ולגוף...

    השבמחק