7 בדצמבר 2013

FLORMAR IN ISRAEL


יח"צ צילום עוזי פורת

לאמר לי שיש מותג איפור וטיפוח חדש בארץ, זה כאילו נשלח לי צו 8 - חייבת להתייצב!


פריימר, להחלקת העור וחיזוק עמידות המייקאפ
מותג Flormar עשה עליה ארצה וחנות הדגל שלו נפתחה בקניון השלום בעזריאלי, ביקרתי בחנות בשבוע הפתיחה, הוזמנתי להשקה והספקתי כבר לבקר בה שוב.

נופר ושלי המקסימות
הסניף בעזריאלי צבעוני ויפה, ים של גוונים. החנות לא גדולה, המגוון אדיר והסידור מאוד יפה ומושך, החל מלקים וכלה במברשות איפור. בכל הפעמים בהן ביקרתי בחנות המאפרות (והמאפר) מקסימות, סבלניות ומאוד מקצועיות (וגם יפיפיות). ללא שום תחושה שהן דוחפות אותך לקנות, אלא לתת מענה ולכוון.




החנות צבעונית ומפתה, לרוב הפריטים יותר מטסטר אחד וחלקם אף מוצבים ב 2 נקודות כך שהגישה תהיה קלה. מגוון עפרונות, כמה וכמה סדרות של שפתונים, מייקאפים לסוגי עור שונים ובכיסויים שונים, מקליל ועוד מלא וגם למראה מאט, BB ופריימר שעושה רושם מבטיח ועוד עוד.

יח"צ


מסקרות רבות בעיצובים ופורמולות שונות ובאגף הצלליות, מרקמים שונים, לא מעט גם מנצנצים - בודדות, רביעיות, חמישיות  במחירים ממש מוצלחים וצירופי גוונים שמישים למעט הסתייגות אחת, האריזות - אין אחידות וחלקן לא ממש מפתות.



סומק טרקוטה שבעיני ישמש כהייליטר מקסים, אריזה קשיחה, חלון שקוף המאפשר לראות את הגוון. 41 הוא גוון ורוד קורלי משהו, עדין ויפה.
סדרת הדגל 55 שקלים
כמובן שביליתי זמן רב מול המגוון הגדול של השפתונים וכמה מהם גם הלכו איתי הביתה, טרם יחסר במלאי - שכן המוצרים בחנות נחטפו ויש הרבה שכבר חסרים, התעניינתי, הם יגיעו בהמשך.

8 גוונים בסדרה - 40 שקלים האחד

השפתונים מחירם בין 30-55 שקלים. PRETTY סדרה רבת גוונים באריזה ורודה לנערות. הסדרה הזהובה CASHMERE STYLO  - פיגמנטית ולחותית משכה ראשונה את עיני כחובבת קנקנים. אריזת גליל זהוב מוארך. 8 גוונים מאוד יפים ולבישים, שפתון לחותי, מריחה חלקה, חתוך בזוית קלה למריחה מדוייקת,


כבר זמן מה שנפשי חושקת בשפתון שזיפי, אולם מזמן מזמן כבר החלטתי שהגוון אינו הולם לי. מסתבר שכן, אז קניתי שפתון נוסף מהסדרה, אהבתי את כל הגוונים, יש 8 בסדרה, ויש מקום במגירה ;).

ורוד דובדבני יפיפה - פלורוסנטי משהו - סדרה עמידה - 40 שקלים

בסדרה העמידה LONG WEARING עשרות של גוונים במרקמים שונים. אריזה פשוטה משהו בעיני, שחור חלק ועליו תבליט שם המותג. קשת הגוונים נהדרת, המרקם אינו מייבש, לחותי ונעים, אך זה מפחית מהעמידות.  4-6 שעות עלי, ואז יעלם הברק והגוון ידהה  באחידות מלאה שזה יפה. נרשמה עמידות מוצלחת במבחן קפה ומאפה, שתי הסדרות להנחה קלילה או למראה מלא ואטום בבניה לשכבות.


ציון לשבח על מיכלי החיטוי בחנות, עבור השפתונים, כמו גם מגבונים לחים.


ראשיתו של המותג ביצור לקים  16-20 שקלים מחירם. קיבלתי לסקירה את 2 הגוונים מעלה, חום אפור וכתום קורלי משהו. צורת הבקבוק זהה, הפקק מרגיש פלסטיק פשוט, המברשת מצויינת, אוגרת את החומר שלא יברח. הרגשתי שוני בפורמולה.



בלק החום מסדרת Nail enamel פורמולה מצויינת, סמיכה במידה הנכונה למריחה מדוייקת, 2 שכבות לכיסוי מושלם. ואילו בסדרת ה PLUS QUARTZ הפורמולה דלילה משהו ועל כן המריחה אינה שווה ולכיסוי מלא תידרשנה שלוש שכבות, יתכן וזה תלוי גוון. לחובבות מאט גוונים יפים בסדרת המאט, יש גליטרים, והולגרפים. ויש מבצע מוצלח קנו שלושה והרביעי חינם,





כמה מילים על המותג עצמו: FLORMAR הוקמה ב 1950 במילאנו איטליה וב 1972 הועברו קוי היצור שלה לתורכיה. פעילות המותג רובה באירופה ופתיחת הסניף הראשון בישראל מקבילה לפתיחת הסניף בניו יורק כך דבר היצרן.

אריזה בסגול מטאלי - אהבתי, מהדורה מוגבלת - מהסדרה העמידה - ניוד טבעי ויפה

תחילת דרכו של המותג ביצור לקים ומאז פותחו במעבדות פלורמר פורמולות בלעדיות, להיצע רב של תכשירי איפור וטיפוח: החל בלקים, המשך במייקאפ, פודרה, צלליות, מוצרי טיפוח לעור וכלה במברשות איפור ובמסקרה רוטטת שיחד עם המ.אפים היא עכשיו על הכוונת.

קןלקציה מוגבלת - פיגמנט מהמם

בשנת 2014 מתוכננת פתיחה של סניפים נוספים, באר שבע וירושלים היו בהיכון, אח"כ כמובן גם סניף בצפון.
תוכלנה להתרשם מהמותג בקישור לאתר כאן ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק של פלורמר ישראל פה



אני צורכת את המותג כמתאפרת אולם מנחשת שגם מאפרות תהפוכנה אותו פופולרי בתיק האיפור שלהן. כמו שאתן יודעות אני חובבת מותגי מדף ורוב הקניות שלי נעשות בפארמים. במקרה הל"ז יש תחרות  לא קטנה.  מותג איטלקי או תורכי - מבחן התוצאה הוא שקובע, לפי המוצרים שדגמתי, הפיגמנטים היפים והמחיר הנוח של רוב המוצרים - צפויה פה הצלחה גדולה.



*הלקים, הסומק ושפתון הניוד התקבלו לשם סקירה.





10 תגובות:

  1. נשמע מאד מעניין!!! הלק יצא לך פצצה!

    השבמחק
  2. הזמנה להשקה כזו היא לגמרי כמו צו 8 בשבילך! לא פלא שהתייצבת :-)
    כמה חבל שלא יכולתי להגיע... הייתי שמחה לפגוש אותך וממה שאת מתארת פה נראה שגם הייתי שמחה מאוד לפגוש את המוצרים בחנות!
    קראתי את הפוסט וחיכיתי לשלב השפתונים. היה לי ברור שהם יקבלו כאן מקום של כבוד. מעניין למה!? כנראה שאני כבר מכירה אותך טוב :-)
    הכל נראה ונשמע מאוד מפתה. רשמתי לפניי לבקר בחנות בגיחה הבאה לעזריאלי!
    שבוע מקסים יקירתי!! <3

    השבמחק
  3. נראה מעניין ביותר, חבל שאני בעוצר קניות :)

    Dress To Cook

    השבמחק
  4. איזה יופי! נראה ונשמע ממש מבטיח. והמחירים גם כן נעימים

    השבמחק
  5. למרות שאני בדיליי, אצבע מורדת זה כבר לא באופנה נראה לי,. תודה

    השבמחק
  6. אז בפעם הבאה שאת בעזריאלי פגשי אותי, נעשה גיחה יחד. חנות צבעונית ונחמדה, מאמינה שבניגוד לרשת אחרת שנעלמה כמו שבאה. פלורמר פה בשביל להישאר
    אשר לשפתונים שוקלת לפצוח בעוצר אבל לא עכשיו בשנה הבאה ;)

    השבמחק
  7. התרשמתי שיש תמורה להוצאה והמגוון עשיר, לא אזנח את ס.פארם אהובתי אבל כיף לגוון!

    השבמחק
  8. להיפך, כשתסיימי את העוצר יש כבר לאן לקפוץ לשופינג ;) גם אני עשייתי עוצר קניות והשלמתי כמעט חודשיים ואז התחילה ה"מלחמה" וכשאפשר לקנות ברשת בפיז'מה...

    השבמחק
  9. נראה ממש נחמד. איך האודמים? יש להם ריח?

    השבמחק
  10. יותר מנחמד, זו לא חנות לקפיצה זבנג וגמרנו , כמה שהיא קטנה ככה היא עמוסת פיתויים
    יש להם ריח, לא חזק אבל מתקתק. אני אהבתי, מזכיר י ריח של דרז'ה (שקדים מצופים סוכר לבן שנותנים בחתונות...) אם אינך אוהבת ריחות באיפור, עדיין שווה להתרשם כי הריח עדין ולא משתלט

    השבמחק