23 בדצמבר 2013

Drive SMART




התשובה הראשונה הייתה "לא" מה לבלוג ולסקירת מכונית, אך משהבנתי שאף אחד לא מצפה שאסקור כוח סוס וסיבובי מנוע אלא חווית הנהיגה הרהרתי למה לא?. מפה לשם מצאתי עצמי ליד היכל נוקיה בסוכנות MERCEDES-BENZ, אוחזת בהגה של SMART קומפקטית, מרווחת וחכמה.




איש הקשר ביני לבין הסוכנות הוא אבי נעים ההליכות, כאשר הודעתי לו שאני גבוהה בעלת רגליים ארוכות וזו נראית מכונית לקצרי קומה גיחך והציע ש"אכנס לסלון".  ההכרות היחידה שלי עם ה SMART הייתה כמובן ה"קנאה" ביכולת בעליה, לחנות בכל פינה, חניה צרה ואפילו לאורך בין 2 מכוניות חונות.



הסמרט הלבנה עם הריפוד האדום פנימה שובת לב, עיצוב של פעם צ'יטי צ'יטי באנג או שנות ה70, ראו את העיניים רק שתתחיל לדבר? כל המתגים, הרדיו, השליטה בה, במרחק המאפשר להתרכז בנהיגה.




זו מכונית לאדם אחד שיכול להסיע בכיף שניים. נוחות הנהיגה (הנדסת אנוש מה שנקרא)  נפלאה,שליטה מלאה בטלפון נייד, הכל בהישג יד. מרווחת מאוד בחלק של הנהג וגם היושב לידו גם. מכונית שניה למשפחה, מכונית לזוג בלי ילדים או טרם נישואים או מכונית לרווק/ה.




לבדוק יעילות מעבר לנוחות. בבקשה, שהרי התבקשתי לכך. קפצתי לסופר לקנייה לסופ"ש.




פתחתי את הדלת תא המטען, לזה מתכוונים כשאומרים קטן, גדול.




ובניגוד לחשש, סידרתי בקלילות רבה כל הקניות. העמסתי, הכל נכנס, בלי בעיה.




גם נייר הטואלט שזו אריזה גדולה, שכן גם כך המראה מאפשרת ראות צרה יחסית בין שני הכסאות בעלי המשענת הנוחה.



זו מכונית אורבנית, נפלה בי ההכרה, לא הייתי מאתגרת אותה יום יום בירידה של גילה בירושלים, למי שמכיר. אולם באיזור המרכז המישורי - נפלאה. טנק הדלק התברר כחסכוני מאוד, מהירות 90  מספקת עבורה אבל היא יכולה יותר בלי שום בעיה.




אורבנית או לא, שבת בבוקר יום יפה, נוסעים לחיפה לשתות קפה, נסענו בנחת דרך כביש החוף, לא קיצרנו דרך 6 בשביל לחוות את הנהיגה. נאכל משהו ונחזור. בחיפה לא הייתי כמה שנים והיא השתנתה, מקומות סגורים, שלווה של שבת, אבל זה לפוסט אחר.



סמרטי התמודדה יפה עם העליות והירידות בעיר משייטת לה. מכונית נהדרת, נוחה, קומקפטית אך לא צפופה, מתקדמת וידידותית למשתמש - וגם חסכונית, יש עליה סטייל וסגנון אירופאי ויש כמה שילובי צבעים.




האם אני אישית הייתי קונה אותה? בעידן הזה כמכונית שניה, כי יש בבית שני צעירים ואנחנו משפחה שאוהבת לבלות ביחד, סרטים הצגות. אגב סמרטי התחבבה עליהם מאוד, קודם בגלל הסטייל הצעיר, אח"כ בגלל הביצועים והכי, בגלל אפשרות החניה המנצחת.

פרטים נוספים והרשמה לנסיעת מבחן באתר הבית כאן  וגם  בעמוד הפייסבוק פה

ולסיום אחת קטנה: אומרים שכשאשה נכנסת להריון, אז היא פתאום רואה סביבה את כל הנשים ההריוניות שקודם לא שמה לב אליהן. אז ככה, פתאום שמתי לב כמה אנשים נוסעים חכם, נוסעים SMART.






4 תגובות:

  1. אוטו מושלם, גם אני התאהבתי בו. לפעמים מתחשק לי לחזור לגיל 18 כדי להיות חופשיה ומשוחררת ולהיות הבעלים של רכב כייפי שכזה.

    השבמחק
  2. . איזה יופי של פוסט, סוף סוף רואים אותך במלוא הדרך בבלוג.
    עגלת הקניות העמוסה העבירה את המסר כראוי.

    השבמחק
  3. לפעמים בא לי לחזור ל 18 - בשביל להיות חופשיה מדאגות ואחריות ורק לעשות חיים ולבלות :)

    השבמחק
  4. מה שמזכיר לי שלא נתתי קרדיט לצלם, השותף והמצלמה שידרכו את התמונות ו"הוציאו" אותי טוב, וכשיש תמונה מוצלחת ומכונית דוגמנית ;). עגלת הסופר הפתיעה...

    השבמחק