16 בדצמבר 2013

AHAVA - DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE





אחרי ההתנסות המוצלחת עם המוצרים של אהבה מהפוסט כאן שמחתי לאפשרות התנסות בסרום החדש אשר הושק אמנם באוקטובר אך רק לאחרונה יצא לי לדגום אותו ולשתף אתכן.
מותג אהבה - שים המלח הוא סוג של שם שני עבורו, אהוב ומבוקש מאוד בניכר, אם שמתן לב בעוברכן בפארם הנראות של הסטנד נהדרת, האריזות השתדרגו, המוצרים מסתבר היו ונשארו מוצלחים.




DEAD SEA OSMOTER™ CONCENTRATE  - סרום אוסומוטר מרוכז, ה-Osmoter™ תגלית בלעדית של AHAVA הינה תמצית מרוכזת של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום המסייעים לתפקודו האופטימאלי של העור. מדעני AHAVA הגדילו את רמת ה- Osmoter™ פי שלושה שכן. "לריכוז המשולש יש השפעה מגוננת על העור וגם השפעה חיובית על שתי פונקציות תאיות חיוניות הקשורות ישירות ללחות ולזוהר של העור." עוד הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי, ותמצית של אצות חומות  לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור. טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter™ ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור. הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות: מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה. התוצאה הניכרת לעין בעור היא לחות מיידית, זוהר וצלילות העור, כך דבר היצרן.




הסרום מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור, כולל עור רגיש - אין אלה להתנסות ולבחור.





היות ואני חסידה של סדרות מאותו מותג כשניתן,  חיברתי אל הסרום את הקרמים מאחת הערכות שהושקו השנה במלאות  25 שנים למותג Extreme - אנטי אייג'ינג, כדי להתנסות בסרום אל מול מוצרים מאותו "הבית". ערכה שבאה לי בטוב כי חשוב לי מאוד לעבוד על מיצוק העור.



בערכה מוצרים מסדרת באנטי אייג'ינג EXTREME קרם יום, תמצית טיפול ללילה ומסכה. קרם היום מגיע בצנצנת עם זכוכית חלבית (צמרמורת בציפרניים, מכירות?) סמיך אבל לא כבד, נעים ונספג די מהר. 



תמצית טיפולית ללילה - הוראת היצרן למרוח 2 טיפות על עור נקי - שמן אבל לא שמנוני, נספג היטב ונותן תחושה נעעימה של עור מלוחח ומטופח. 

ישנם מארזים מוצלחים לגבר ולאשה, חפשו את האותיות הקטנות ומצאו מה הכי מתאים לדרישות שלכן.



כמו בתיאור היצרן הסרום מחליק כמו משי על העור ונספג אל תוכו במהירות שזה ממש מענג ומקל לשימוש בבוקר כבסיס לאיפור, לקחת, גודל אפון קטן מספיק לכל הפנים. אריזת משאבה חסכונית ואסתטית, הריח מאוד נעים, עליו הנחתי קרם יום מסדרת EXTREME ולאחר מספר דקות התאפרתי

העור מלא לחות וניתן לראות זה עלפי השלמות בה יושב עליו המ.אפ, איני נוהגת להניח פריימר בבוקר. אשר לזוהר, בשנה האחרונה אני מרבה להחליף מוצרי טיפוח ואני מתרשמת שזה עושה טוב לעורי, זוהר = מראה עור חי וקורן, נעים לי לבתסגל על פני בבוקר ובעור אכן נראה קורן = מראה צעיר יותר, אין לי קמטים, אולם אני מאמינה בטיפוח וניקוי מתמיד בוקר וערב/בהחלפת איפור, אולי לא מונע אבל בהחלט דוחה את הקץ, ואכן העור נראה מלוחח, קורן ורענן בבוקר.

אני מקפידה לשים סרום יום יום בעיקר בלילה, שכן לתחושתי הסרום ממשיך פעולתו גם מעבר לשעות השינה. מודה גם שבבוקר אני מעדיפה כמה שפחות שכבות בהתארגנות ויודעת שחבל כי הוא בסיס נהדר ליעילות מקסימלית של הקרם. יש שמסתפקות בסרום בלבד. ניסיתי זאת כמה שבועות וגיליתי שהעור לא לח מספיק. 

יח"צ


שורה תחתונה - ככל שיוצא לי להתנסות במוצרים של חברות ישראליות, אני מוצאת שיש כבוד! שכדאי ואפשר לטפח את העור בשילוב של הטוב מכל חברה.

שמנה לב שכאשר יש מבצעים בס.פארם המדבקה הורודה בולטת על המוצרים - כשיש מבצעים טובים כדאי להתנסות במארזים שכן זוהי הזדמנות לדגום מספר מוצרים בגודל מיוחד ולדעת מה הכי כדאי לקנות בפעם/במבצע הבא.

חשוב לציין: כל מוצרי טיפוח הפנים והגוף נטולי פארבנים, נטולי SLS / SLES, כל המוצרים נבדקים דרמטולוגית לאלרגיה ומאושרים לשימוש על עור רגיש. המוצרים נטולי שמן מינראלי, אינם מכילים תוצרי נפט ומרכיביו, אינם מהונדסים גנטית (GMO’s) ולא נוסו על בעלי חיים.

ואם מותר קצת גאווה ישראלית: חברת  AHAVA  ממוקמת לחופו של ים המלחץ בתוך 25 שנים גדלה  מחברה מקומית קטנה לחברת טיפוח בינלאומית. מוצרי AHAVA מיוצאים ליותר מ-30 מדינות ברחבי העולם ומופצים באירופה, באסיה, במזרח התיכון וכן בנקודות מכירה נבחרות בבתי מרקחת, בוטיקים, רשתות פרפומריה גדולות בעולם ובאמצעות השיווק באינטרנט.

או כמו שאני אוהבת לצטט את הכדורסלן האגדי טל ברודי: "אנחנו על המפה"


את הסרום בגודל 30 מ"ל תוכלנה למצוא בסניפי ס.פארם ובחנויות AHAVA במחיר 285 שקלים,  (ראיתי אותו במבצע 199שח)

ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל אהבה? שתפו





6 תגובות:

  1. גם אני, כמוך, מאוד אוהבת את המותג ואת הסרום בפרט. נהנתי לקרוא!

    השבמחק
  2. למדתי לאהובאותו, גם המסיכות מצאו חן בעיני. תודה :)

    השבמחק
  3. חייבת לנסות אותו! את הסרום! תודה שכל פוסט אני שוקלת לקנות עוד ועוד דברים גברת איטח היקרה

    השבמחק
  4. מציעה תמיד לבדוק אם יש דוגמית ולהתרשם אם מתאים עבורך., השם הוא איטה (ב ה' כך כתוב בת.ז) וכל עוד את רק שוקלת, אני מקווה שאת קונה מה שאת צריכה ולא סתם צורכת ;)

    השבמחק
  5. יש לי רק דבר אחד להגיד על הסרום הזה: נדיר! מאוהבת בו ובתמצית הלילה אקסטרים שלהם. מצויינים!
    אנחנו בהחלט על המפה

    השבמחק
  6. יקירה כמו תמיד אנחנו תמימות דעים, נדיר שלא אהנה מהמלצותייך

    השבמחק