1 ביולי 2013

Yves Saint Laurent - FOREVER LIGHT CREATOR




אח חדש לסדרה המוצלחת לבית YSL אשר סקרתי פה, מבוסס אותה הטכנולוגיה, למראה עור קורן וצעיר הנותן מענה לדרישה הכי בסיסית אצלי ואצל עוד נשים רבות  - שיפור אחידות העור ומראה הפיגמנטציה המתסכלת. 

לא יקרה שאתקל במוצר שמיועד לשיפור מראה העור, גוון אחיד וטשטוש הפיגמנטציה ולא אשאף לנסותו. שמחתי מאוד לאפשרות להתנסות בו והפעם אני משתפת אתכן מתחילת הדרך.



דבר היצרן:

סרום אנטי-אייג'ינג  המסייע בתיקון מראה גוון העור, במראה כתמים כהים ובחוסר אחידות. מעניק גוון אחיד, בהיר וזוהר. סרום הטיפוח הראשון של איב סן לורן היוצר מראה עור פנים קורן וזוהר ומיועד לפעול על 3 היבטים הקשורים לזוהר העור: גוון העור, שקיפות וצללים הנגרמים כתוצאה מקמטוטים ונקבוביות מורחבות. 
   
ס   סרום במרקם תמצית צלולה. תוצאות קליניות נראות לעין לאחר 4 שבועות של שימוש הסרום.
פ   פוראבר לייט קריאייטור מבוסס על גליקוביולוגיה – תגלית פורצת דרך אחת. אחד מ-10 תחומי המדע שישנו את רפואת העתיד. פריצת דרך משמעותית בהבנת הביולוגיה, ובארגון מבנה הרשת הבין תאית.

*סדרת פוראבר יות' ליברטור כוללת סרום, קרם יום עם SPF15, תחליב יום עם SPF15, קרם יום לעור יבש, קרם עיניים, קצף ניקוי, סרום אנטי אייג'ינג לאזור העיניים ולעור רגיש, ועכשיו חדש!! סרום אנטי -אייג'ינג לתיקון גוון העור המעניק תוצאות נראות לעין בכל הקשור לכתמים כהים, אחידות, שקיפות וזוהר.






     מעשית

    חווית השימוש בסרום יות' ליברטור הייתה נפלאה ולכן שמחתי עד מאוד להתנסות בסרום האמור גם לתת מענה לעקב האכילס של מראה עורי, כתמים וגוון אחיד. הבקבוק נוח לשימוש, זכוכית בלבן חלק עם מזלף לקלות שימוש יתרון ענק - ניתן גם לשימוש נקודתי, גם חסכוני. נוזלי, קליל ונעים על העור, נספג בקלות.

    
    
     
     
    אעדכן אתכן בסקירת המשך בעוד חודש ויותר, אחרי שאשתמש בו רצוף, כהמלצת היצרן בוקר וערב. צופה הצלחה שכן הציפיה שלי פרופורציונלית, אין קרם שיעלים לגמרי את הכתמים, אחרת היה משקלו בזהב, אך התמדה עם קרם שמפרק את הכתמים ומטשטש אותם מביאה למראה עור בגוון אחיד, מואר, מאפשרת להיגמל ממריחה יומיומית של מייקאפ שפכטל -  מה שמביא אותי לאל המ.אפ לה טוש אקלה.
    


     LE TEINT TOUCHE ÉCLAT



     סקרתי אותו בהרחבה כאן עת עלה ארצה בחורף האחרון, מ.אפ יחודי ואורירי במרקם ג'ל שיש לו יתרון מיוחד:
16 גוונים ב 3 סדרות להתאמה לעור הפנים בהיר, בינוני, כהה, כאשר בכל משפחה קיימים 3 תתי גוונים  להתאמה מקסימלית

  • בז' ורוד -  Beige Rose (BR)
  • בז'  - Beige (B)
  • בז' זהוב - Beige Dore (BD)
מוצאת עצמי מתלבטת מול המומחיות של YSL. אני אוהבת ומתחברת לגון צהוב והן פוסקות BR משמע ורוד, לנטרל את האדמומיות ואת הפיגמנטציה.




כמו שכתבתי בפוסט הקודם: חובבות השפכטל בעל הכיסוי המלא, לא ימצאו את מבוקשן, אך המעונינות בתחושה של "ללכת עם להראות/להרגיש בלי", יתמכרו. כמו הטוש התכונה הבולטת של המ.א אפ הקליל והנעים הוא הארה. העור נראה קורן בטבעיות וחי, התחושה היא של קרם לחות, של עור טבעי . המראה הוא כיסוי קל ניתן לבנות שכבות ליותר כיסוי. מומלץ גם להמעיט בפודרה על מנת שלא לפגוע במראה הקורן. ההרגשה היא של משהו חדש קורה באויר, מ.אפ ידידותי להנחה, קל מאוד על הפנים, מאיר ומחמיא.  16 גוונים מהבהיר לכהה עם 3 משפחות של תתי גוונים - זו הברקה תרתי משמע! מניחה שכל אחת תמצא את הגוון שלה.

ולראיה אשתף אתכן באנקדוטה קלה. חברתי הטובה ואני, הולכות שנים יחד, קרובות בגיל וחולקות אותה משיכה למ.אפ מכסה, אנוכי בשל הפיגמנצטיה ולה גם נמשים על כל הפנים. בשבת קפצנו לבקר והיא בשמחה הראתה לי שקית ממתקים שקנתה לה מאיב סאן לורן ובגאוה הושיטה לי את לה טוש אקלה - קניתי כהמלצתך, מ.אפ מעולה, נותן לי כיסוי מספק הצהירה. כמוני, יש לה עור מעורב. יש לי הרושם שנותר לי רק להמליץ לה על הסרום המבטיח ואני תקוה כי שתינו נוכל להשאיר את השפכטל לפועלי הבניין.

את הסרום בכמות 30 מ"ל במחיר 555 ש"ח 

ואת המייקאפ בכמות 30 מ"ל במחיר 275 ש"ח

תוכלנה למצוא בפארמים, במשביר וברשת אפריל.




      
      




3 תגובות:

  1. בהחלט מעניין הסרום הזה. מה עם הסרום של שיסיידו, זנחת אותו? אפרופו נמשים שיש לחברתך, יש נשים שמתות שיהיו להן נמשים, תגידי לה שזה יפה :-) למה צריך להסתיר נמשים? זה כזה שובב וחמוד. אוהבת נמשים אנוכי :-)

    השבמחק
  2. הי, איזה כיף שאת פה,
    זנחתי חלילה, פשוט דחיתי את השימוש בו לזמן מטוחר יותר, שכן קיבלתי להתנסות מוצרים מחברות אחרות.
    נמשים זה נחמד אך לא על כל הפנים כולן...

    השבמחק
  3. על אף שאינני חסידה של סרומים כרגע, החותמת של YSL גורמת לי למחשבות נוספות.
    באחד המבצעים הקרובים (ואחרי שאסיים מייקאפ כלשהו) אני חייבת לנסות את המייקאפ הזה, חייבת.

    השבמחק