12 ביולי 2013

+CLINIQUE - DDML


בתמונה החלק מהתפאורה האכילה שהלך איתי הביתה


ההשקה של הנוסחא החדשה של ה DDML תפסה אותי לא מוכנה. סברתי (מסתבר דיעה קדומה) שזה קרם לצעירות ולא בשבילי, אך קליניק זה מותג שאוהב את העור שלנו וידוע שהסקרנות הרגה את החתול, אז התייצבתי



התפאורה המקסימה המעוטרת  צהוב (עד לציפורניה של המארחת) היתה טעימה, החברה היתה נעימה, ולמרות שהתקלתי כמובן את המדריכה הראשית של קליניק בשאלה ״זה לנערות לא?״ היא היתה משכנעת וכך יצא שאני שאומרת תמיד שצריך לטפח את העור גם לפי המראה ולא לפי השנתון בת.הזהות וכמובן לפי מה שדרוש לו, החזקתי בדעה קדומה.



+Dramatically Different Moisturizing Lotion

דבר היצרן:

יש מספר השפעות שיכולות לגרום לרגישויות בעור, כולל גורמים סביבתיים, שינויי אקלים, נסיעות, מחסור בשינה, אכילת מזון מעובד והתמודדות עם לחצי היום יום. כל אותם הגובים מהעור מחיר. כמובילה בטיפול בדאגות עור, קליניק יצרה נוסחה חדשה לקרם האהוב והאייקוני Dramatically Different Moisturizing Lotion, תוך כדי שמירה על האיכויות שהפכו אותו וחיוני עבור מיליונים ברחבי העולם. הכפלה ברמות הלחות, כאשר העור נשאר באופן עקבי נינוח ורווי בלחות לאורך היום. הוא משקה  לחות הנספג במהירות ובקלות, משאיר את העור חלק, רך ומוכן באופן מושלם למוצרי טיפוח נוספים אם יש צורך.

שאפו לקליניק שלא מבטיחה להוריד לנו את הכוכבים מהשמיים אלא קרם  הנותן מענה לצורך הראשוני והבסיסי - לחות לעור. הקרם מומלץ לעור יבש ומעורב - אידיאלי לאחר ניקוי העור במי הסרה וסבון משלושת השלבים  ולא לשכוח מעליו מסנן קרינה. 

למי שיש עור שמן ובכל זאת רוצה להנות ולחחות - בקשו מהדיילת את DDMG, הקרם במרקם ג'ל, יטיב עם עורכן.





מעשית

נראה שזה הופך למסורת בקליניק לקחת סוס מנצח ופשוט לשפר אותו. הלקוחות רגילות/אוהבות/מכורות במקום לקחת מהן פשוט נשדרג אותו.

יש מי שלא השתמשה בו אי פעם? (בדור שלי היה גם מויסטר ריספונס בשקם הצבאי - מכירות?) זה הקרם הראשון שממליצים לנו כצעירות, באריזה כשלושת השלבים, אנחנו מכוסות לניקוי וטיפוח. 

אז אם לא נצפה שיביא לנו את הירח והכוכבים או יחזיר אותנו להראות עשר שנים פחות, אלא יעשה את מה שקרם אמור לעשות בבסיס, ללחח ולשמור על מראה צעיר לעור מטופח ובהתמדה נהנה עד מאוד מהשימוש ומהתוצאה

השתמשתי בקרם משך שבועיים והוא פשוט נהדר, קל, נעים, נספג בקלות כך שאפשר להתאפר במיידי, העור מלוחח ורך, והאיפור עליו חלק יפה, בדיוק לעונת הקיץ הלחה. אשר לכך שבכל זאת צריך/רוצים עוד תכונות בקרם, מאזנת אותו עם קרם הלילה. 

למי שמתלבטת יש פתרון - לקנות את הקטן להתנסות ואז להצטער שלא קנתה את הגדול מלכתחילה :)





קליניק עושה לנו את החיים קלים, המוצרים ממוספרים וקל לבחור את הקרם שמתאים לכן.
אאל"ט 1= רגיש יבש 2. מעורב יבש 3. מעורב שמן ו 4 שמן. יתרון נוסף: חפשו את הדיילת בחלוק הלבן, הן מיומניות ומקצועיות ותתאמנה לכן מוצר שבאמת עבורכן, כך "גיליתי" את עפרון הגבות, את מסיכת טרנאראונד ועוד.


את הקרם תוכלנה למצוא ברשתות הפארם במשביר וברשת אפריל

תכולה 125 מ"ל במחיר השקה (עד 31.8) 249 שקלים (מלא 332 שח)

תכולה  50 מ"ל  במחיר השקה (עד 31.8) 126 שקלים (מלא 168 שח)



10 תגובות:

  1. נראה מבטיח למרות שלקרם בגרסתו הקודמת פחות התחברתי.
    אני מכורה למי הפנים 3 שלהם זו ההצלה האולטימטיבית עבורי בקיץ! את סבון הפנים, לעומת זאת, אני לא אוהבת

    השבמחק
  2. אני גורסת שמכל מותג צריך לקחת את מה שהכי מתאים לנו. הסבון המוצק הוא לא הכי גם עבור, על מי הפנים 3, חותמת :)

    השבמחק
  3. לצערי המוצר לא טוב עבורי (לא בגרסא הקודמת ולא החדשה), הוא גורם לפצעונים להופיע על פניי

    השבמחק
  4. יש את היוצא מן הכלל המורה על הכלל, כנראה שנפלת בקטגוריה הזו, חבל :/
    בטוחני שיש מוצרים אחרים של קליניק שאת נהנית מהם?
    יש לי חברה שאלרגית להכול מלבד...קליניק וכלהחל מטיפוח ואחרון פרטי באיפור היא קונה רק אותם

    השבמחק
  5. השתמשתי בקרם הזה לפני הרבה שנים ובזמנו חיבבתי אותו ולא יותר..
    לאחרונה קיבלתי את הגרסה הזו להתנסות..כמובן שצרכי העור שלי השתנו מאז ופתאום הוא הרגיש לי קליל יותר מכל הקרמים אנטי אייג'ינג שהתחלתי להשתמש בהם לאחרונה..אהבתי גם את המשאבה ונוחות השימוש.
    לא נתקלתי בהשפעה לרעה על העור כמו שחששתי בינתיים כי הוא יחסית שומני ומתאים יותר לעור יבש...מחכה עוד שבוע שבועיים לראות את השפעותיו לפני שאגבש דעה..

    את הריח אגב אני מאוד אוהבת..מזכיר לי קצת את הריח של הדאבל וור של אסתי לאודר..שמת לב לעובדה הזו..?.

    השבמחק
  6. גם לי הלואושן לא מתאים. מעדיפה את גרסת הג'ל ומשתמשת על בסיס יומיומי. מוצר בסיסי ומנצח

    השבמחק
  7. לעניות דעתי הוא סבבה לעור יבש רגיל ומעורב יבש כמו שלי, מרגישים שהנוסחא קלה יותר ונעימה מאוד על העור. לצערי הדבל וור ואני לא - וכמה שרציתי...אז לא יודעת להשוות.

    השבמחק
  8. יעל אהובה, התגעגעתי. גרסת הג'ל נהדרת ללא ספק. זה הקטע אצל קליניק לא? בסיסי אבל קולע

    השבמחק
  9. לגמרי. מאז שניסיתי את שלושת השלבים לא הבנתי איך הסתדרתי בלעדיהם
    מתי חוטפים את פיצ'ה מהעיסוקים שלה ונפגשות? גמני התגעגעתי

    השבמחק
  10. הבחורה סלע איתן, בלתי נחטפת :/

    השבמחק