14 ביולי 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה יולי 2013

פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.
מומלצי יולי וגם יוני כי בשל הביוטי סיטי הכל התעכב, אז קחו אויר
פוסט ארוך, השתדלתי מתומצת וענייני ומקוה שלא מייגע



תקום מי שלא מכירה את השמן של גו'נסון, שמן תינוקות קראנו לו, הוא שימש אותנו לליחוח העור, לגילוח הרגליים לפני ים/בריכה ובכלל ואפילו לקצוות השיער. בגרסתו החדשה הצהרת  יצרן: שומר עד פי 10 לחות בעור. השתמשתי בו בתקופה האחרונה כקרם גוף, שמן נעים, לא יבש אך גם לא נותן תחושה גריזית בידיים, נעים ומלחח את העור, אם כי איני מציעה להתלבש מייד, כדאי לחכות קצת, אמנם אין לי מד למדד פי 10, אבל בהחלט ליחוח מכסימלי.התחושה בעור, רכה ונעימה, העור רך ונשאר מלוחח, מרחתי אותו מכף רגל ועד ראש מלבד הפנים והרגיש לי מאוד נעים.



נשאר באמבטיה - טפוח השיער -את השמפו של סיוס הכרתי בשנה שעברה עת חברה יקרה המליצה עליו: גם חסכוני, גם נעים ומרכך את השיער, הכי טוב// שיש ו...חסכוני כך אמרה. אז ניסינו ואהבנו, החסרון היחיד שמצאתי הוא בכובד המיכל. עכשיו יצא שמפו שמתאים גם לי, לשיער יבש במיוחד, עם שמני השנה מרכך את השיער שמתקבל רך ונעים לסירוק (לא שאני מסתרקת הרבה) ומייד תפס מקום מרכזי על המדף, יחד איתו הגיעה מרכך שהיורשת ואני מצאנו שהוא נוח ומוצלח, אמנם שיערי אינו רגיל, אלא צבוע ויבש, אולם רוב הזמן אני משתמשת במסיכות, כך שנוח לי להשתמש מידי פעם במרכך (קונדישנר זה לא עברית) שיש בבית - מומלץ בשל האיכות, הכמות והמחיר - יש גם מבצעים.




את המסיכות והשמפו של אלביב תמיד חיבבתי, אולם כשקיבלתי את השמפו בצבע הטורקיז היפיפה תהיתי מה יכול להיות מיוחד בו שיחתחבר לאקלים הים תיכוני, הריח נפלא, התחושה נעימה ואם לשים אצבע על שינוי, כל בני הבית ציינו שלאחר החפיפה השיער מרגיש נעים ואין תחושת פריז (חשמל סטטי), שווה!




מסיכה ללא מלחים זה עסק יקר, אך היורשת שמרבה לחטוא במחליק מעדיפה כזו. הפתעה נעימה למצוא בפארם מסיכה ללא מלחים במחיר שווה לכל נפש. המסיכה מוצלחת ופותחת קשרין, משאירה את השיער רך. בתכנון לקנות גם את השמפו




ואם שמפו, אז גם סבון רחצה, יש לא מעט טובים, מבחר ענק ממש כמו ממתקים. האריזות יפות והשמות מפוצצים. DOVE היה מועדף לפני כמה שני, היה להם סמון רחצה - משי, רך וקטיפתי, שיום אחד נעלם מהמדפים. תחליב בניחוח תפוז ותאנה - נשמע נפלא, תאנים אני אוכלת טריות ותופזים בכל מצב, טרי, בשוקולד, בעוגה, בגלידה, פרי ההדר האהוב עלי. הניחוח נפלא, והתחליב כמה שישמע פואטי מלטף, קיבל דוז פואה מכל בני הבית, כשסיפרתי בהתלהבות בעבודה מסתבר שהוא פופלרי בעוד בתים, ניחוח מנצח, כמו שסיפרתי אני שמרנית, מהיחה שבפעם הבאה בארם, היד שוב תושא טליו ולא לריח אחר, לא הרפתקנית.






הוואי, - שם שמעורר נוסטלגיה, בילדותי היה סבון רחצה, לא היה סבון נוזלי, מאז הוציאו אותו לשוק, לא רכשתי לרחצה אף פעם במרקם מוצק, סבון אלא רק נוזל/תחליב/קרם = סבון נוזלי. המועדף היה פלמוליב הנוזלי, אבל להיות מקובעת = להפסיד. הריחות של הוואי התפשטו בכל האמבטיה ואפילו שובל שלהם יצא מתחת לדלת החוצה, הקרם נעים ומלטף ממש כף על הגוך, את השמות לא ממש אבנתי - רגעים יוקרתיים? אבל את ההרגשה אהבנו. ירוק בניחוח חוחובה ולוקסריוס בניחוח ויולה ורודה. כדאי לנסות, זהירות ממכר. האריזה קצת כבדה.





בד"כ נשים שאני שומעת סביבי מתחברות לדיאודורנטים של ליידי ספיד סטיק. וכמה שישמע מצחיק, מאז המעבר לתל אביב צריכת הדיאודורנטים בבית הכפילה עצמה. לנשיאה בתיק ורענון Stainguaed = ללא כתמים, יצא שיחוק. ראשית גאה בעצמי שאני יוצאת מהמקובעות, ומתחברת גם לספריי, פורמולה יחודית האמורה למנוע כתמים צהבהבים, בניחוח עדין שאינו משתלט. קיבלתי להתנסות את הספריי שעבר לתיק ומשם למשרד, אך מניחה שעדיין אילו שאלו אותי הייתי בוחרת בגולה מתוך הרגל שכן בסדרה יש גם גולה, גם סטיק וגם ספריי. קל למצוא אותם בפארם - על האריזה תמצאו תמונה של חולצה לבנה. האריזה צרה קומפקטית ונוח והצבע הסגול מקל על איתור המוצר



נתחיל מהסוף - כוכב זהב!!! סבון הפנים המושלם - להסרת שומן, לכלוך ואיפור (אני לא משתמשת באיפור עמיד בד"כ), לדבר היצרן: מתאים גם לעור רגיש. אריזה תכלכלה נוחה, פקק פטנט נוח לפתיחה, ריח עדין. הכי מפתיע - לא מייבש ומשאיר עור רך, נקי ונינוח. יש לו חסרון קטן - מעבר לזה שהוא לא חסכוני, אולי כי תענוג להשתמש בו, זמין רק במדף הביודרמה. אם אתן מוצאות אותו במבצע, קחו שניים, המבצעים עליו אינם תדירים.


את הצלליות המדהימות של קרליין סקרתי כבר עם צאתן לשוק, אולם מן הראוי לחזור ולשתף - צלליות איכותיות, גוונים יפים ועמידות. זה התחיל כשמיהרתי ודילגתי על שלב הפריימר, קבעתי עם חברה לקפה בסוף היום וכשהלכתי לרענן את האיפור מול המראה, גילית שהן שם, רעננות ויפות כמו בבוקר. אז עשיתי נסיונות, ונוכחתי ש"המעטתי" בערכן. לא תמיד משתמש ב 4 הגוונים בסט, לפעמים רק בשניים או שלושה, הורוד הכי שימושי אצלי , אחריו 102 הטבעי שפה. האריזה יפה, הזמינות רבה, ויש מבצעים. לזה קורים מוצר מנצח!!!







אם באיפור הענייים ענייננו, ראו מה נחת אצלי בתיבה, זה לא סוד שאני מפחדת  לקרב אל עיני מעגל ריסים (ולא שלא ניסיתי). אז דבק? Ardell יצאה בקולקציית ריסים יחודית Color impact המיועדים להבלטה ולתיחום צבע העיניים הטבעי של כל אחת.
ריסים בצבע יין- להבלטת עיניים, חומות, כחולות ואגוז.
ריסים בצבע כחול חזק-להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז.
ריסים בצבע כחול מעודן- להבלטת צבע עיניים ירוקות, חומות ואגוז.
ריסים בצבע שזיף סגול- להבלטת עיניים חומות ואגוז.
ריסים בצבע ירוק-להבלטת עיניים חומות ואגוז.

שמות הריסים בקולקציה: "BluE" "Green" "Wine" "Plum".
הריסים בירוק בול עבורי, יבליטו את הטון הירוק בעיני, נותר לי רק לאזור אומץ, הנחתי אותם על השידה, זו נראית לי התחלה טובה...




כשעברנו לתל אביב אמא הזהירה אותי שהרגליים יכאבו, זה הזמן לצאת מהארון ולהתוודות "נולדתי בתל אביב" רק בגיל שש לקראת כתה א' עברנו לירושלים, אולי זו הסיבה שאיני אומרת "מאַתיים". אמא צדקה והחום בתל אביב לא מיטיב עם רגלי. בזמנו הייתי פריקית של ז'אן פיובר לטיפוח הגוף, היה נמכר רק ברשת אפריל ומאוד יקר והיה להם קרם מרגיע ומקרר לרגליים שמאוד אהבתי. לונו קשטן אין אריזה כמו של ז'אן פיובר, הוא נראה כמו תרופה, אך נמכר ללא מרשם רופא. התחושה אחרי מריחה, היא של חומר פעיל, ממש מרגישה רעדה/עקצוץ קל בורידים, לא בעור, אך הפעולה שלו מרעננת ומרגיעה. משתדלת לנוח ולהרים רגליים וקמה רעננה. מוצלח!




קופון שהגיע במייל לרכישת מוצר שקראתי עליו אצל פסיונטה הביא אותי לאתר Orotrading כדי לרכוש אותו במחיר מזערי. היות ואני מאלה שאוהבות להחליף תיקים, אבל לא לשכוח פריטים חשובים, למדתי לסדר את התיק שלי בתוך תיקי איפור, "קנגורו באג"הלז אמור להיות תיק נייד, מגיע בשני גדלים ובשני צבעים, מכיל תאים, ראו את התיק שלי למעלה מימין ואת התיק הנייד למטה מימין, כל שנשאר כמו בתמונה משמאל למטה - להכניס אותו לתיק בו ארצה להצטייד היום ולדרך. הרעיון נפלא, הביצוע קצת גס ומסורבל אולם על הדרך מצאתי שני פטנטים נפלאים



מימין סדרן - לגרביים, ללבנים אפילו לחזיות. תענוג, פתאום המגירה מסודרת וקל לראות ולמצוא כל פריט. משמאל - פטנט נפלא "הקליפר" לחולצות ושמלות, הקליפר תופס את שתי הכתפיות לאמצע מוסתרות מאחורי החולצה. האתר מאוד מסודר ומאורגן, קל להתמצא, יש קשקושים ויש גם פטנטים שווים, הוא משלנו פה בישראל ושירות הלקוחות נהדר. יש גם סייל ואפשר לשלם בפייפאל. פרטים ומחירים בקישור  כאן



מאז ומתמיד ידעתי שלא מסרקים שיער רטוב, אך במקלחת עם המסיכה או לאחר מקלחת  אני מסתרקת בעדינות כדי לפתוח את הקשרים,.הרבה שערות נשארות על המברשת. המברשת הזו התפרצה לדלת פתוחה ומקיימת את המובטח, רכה, לא כואבת ומעט מאוד שערות נשארו עליה, גם היורשת שלה שיער חלק וגם אנוכי המתולתלת אהבנו. לרכישה אונליין ורשימת חנויות: כנסו לקישור כאן.





אחרון חביב, אמנם לא טואלטיקה אך בהחלט קשור ביופי - להסיר את הכובע:


"zap מתחתנים" מביתzap group , המותג הגדול והמוביל בישראל בעולם החתונות, זיהה מבעוד מועד את השינויים והמגמות שחלו בשוק החתונות משנה לשנה, ועמל במשך חודשים רבים על הבשורה החדשה בתחום החתונות בישראל.

מותג "zap מתחתנים" מתרגש להשיק את המגזין הראשון והיחיד בישראל שחי ומדבר אופנה לכלות – מגזין Oh là là – מגזין שכולו "שיק", אופנה, ביוטי, עיצוב ולייף סטייל, שמאגד בתוכו את כל מה שהכלה הישראלית שחושבת, נושמת ומדברת אופנה, צריכה.

השקת מגזין Oh là là החדש מוגדרת כמהלך היסטורי- המגזין מחליף את קטלוג "מתחתנים" המיתולוגי שיצא לאור במשך 17 השנים האחרונות.

כבר במהדורה הראשונה של מגזין Oh là là תמצאו תכנים עשירים שיעניקו לכל כלה את ה- Look & Feel בהם היא חפצה – החל ממצעד נעליים צבעוני שירגש כל כלה, דרך הצעות עיצוב פורצות גבולות, הטרנדים המובילים בשמלות הכלה לקיץ הקרוב, ועד הסודות הכמוסים של האנשים הכי חמים בתעשייה. זאת ועוד בכ- 230 עמודים שמדברים יופי, עיצוב, אופנה.

מגזין Oh là là החדש, יחולק ישירות וללא תשלום, ללקוחות שירשמו למועדון באתר "zap מתחתנים". ההזמנה מתבצעת בהליך פשוט ביותר דרך האתר www.mitchatnim.co.il והמגזין היוקרתי יגיע עם שליח עד לבית הלקוח – חינם ללא תשלום. אפשרות נוספת לקבלת המגזין היא באמצעות הדפסת קופון מהאתר וקבלת המגזין ברשת צומת ספרים.

לצד הגרסה המודפסת, ניתן ליהנות מהמגזין גם בגרסה הדיגיטלית המופיעה באתר וכן בגרסת אייפד. בנוסף, מעמיד מותג "zapמתחתנים" לרשות הזוג המתחתן, מגוון כלים שיסייעו רבות בתכנון האירוע המרגש, הן באתר החברה והן באפליקציית "מתחתנים".

הבאתי את דבר הקומוניקט ככתבו וכלשונו - שמנה לב - זה בחינם!!!








10 תגובות:

  1. אני מתה על אלביב, אני לא מחליפה את השמפו שלהם אף פעם! וגם את השמן תינוקות של ג'ונסון,שניה לפני סוף המקלחת אני מתמרחת בזה... אין ספק שהוא שומר על העור בריא.. ורואים את זה אצל אמא שלי גם היא עם אותו הרגל.. והעור שלה מושלם! לגביי דאב.. אני לא אוהבת את הסדרת סבונים החדשה שלהם... מרגיש לי כמוח קרם לחות לא סבון...פוסט נהדר!

    השבמחק
  2. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח14 ביולי 2013 בשעה 18:34

    פוסט מקסים!
    בזמן האחרון אני בחיפוש אחרי מסיכה טובה לשיער אז נראה לח שאני אנסה את המסיכה הזאת שנראית מבטיחה במיוחד.
    הסבוני רחצה של דאב פשוט מדהימים בריח שלהם! אז אני איתך :-)

    השבמחק
  3. אני יותר מגוונת השיער ופחות בסבוני גוף. אם תשאלי אותי בין השקופים לחלביים, תמיד אעדיף שקוף. תודה - משתדלת :)

    השבמחק
  4. תודה רבה, מאוד משתדלת לעניין
    עד כה הכרנו רק מסיכות יקרות ללא מלחים, זה חידוש מרענן, עכשיו נקנה גם את השמפו

    השבמחק
  5. אני מתה על הרביעיות של קרליין!! יש לי כמה וכמה פלטות קטנטנות וכייפיות כאלה ודווקא את זו שכאן, ה- ,102 עוד לא סיפחתי לעצמי אבל היא על הכוונת שלי כבר הרבה זמן :-)
    הריח המועדף עליי מהסבונים של דאב הוא הרימון.
    פוסט נהדר יקירתי!!

    השבמחק
  6. שמן התינוקות הנצחי של ג'ונסון...מוצר שמלווה אתי מילדות...באופן כללי אני מתאוד אוהבת את מוצרי התינוקות של ג'ונסון ומשתמשת בהם מילדות..
    קטע, אם כבר מדברים על ג'ונסון ועל דאב'..כשטסתי לראשונה לארה"ב נוכחתי כמובן לגלות כי המחירים שם יותר זולים משמעותית אך הניחוחות לא דומים בכלל באופן די מתסכל הייתי אומרת..התחלתי לבקש מאנשים שיביאו איתם מהארץ את קרם הגוף הורוד של ג'ונסון והתחליב רחצה של דאב..
    המברשת הזו נשמעת פתרון מצוי..שווה בדיקה.

    השבמחק
  7. שמתי ידי גם על הורודה והירוקה, מאוד אוהבת דווקא את אלה שממשפחת צבעים אחת, הסגולה גם יפה אבל צריך להיזהר במינון.
    אצטרך לבדוק את הרימון, על טעמך סומכת
    תודה רבה,

    השבמחק
  8. רק אלה? והטעם של הדקולה? מתרגלים מהר לשתות בלי אבנית חחח, מה שכן הקפה שם גרוע
    בד"כ אם אבקש משהו יהיו אלה מוצרים של קליניק ואסתי שזולים שם משמעותית ומגזינים - אין סטייל וווג בראש הרשימה.
    היום עם מבצעי הרצפה, משתם כבר לקנות אותם פה.
    המברשת הפתיעה, בעיקר כי לא היו ציפיות, מאוד מוצלחת

    השבמחק
  9. אוי השמן תינוקות... מוצר נצחי!
    הסבון של סבולקאם מושלם עבורי, כאילו נועד עבור העור שלי.
    לצערי המוצרים של נטורל מסדרת הקרטין לא ממש עובדים עליי (שיער שעבר החלקה), וכנראה שאמשיך עם המוצרים המקצועיים.

    השבמחק
  10. האמת שיש עליו קונסנזוס על הסבוקלם הזה
    למה לא עובדים? במה מרגישים את ההבדל? היום קנינו גם את השמפו...

    השבמחק