19 ביולי 2013

VICHY IDEALIA SKIN CARE + LIFTACTIVE SERUM 10 YEUX & CILS




הפוסט הזה היה אמור לעלות לפני זמן מה אולם יצא שהתנסיתי בעוד מתוצרת מותג הביודרמה האהוב  Vichy. סרום, קרם פנים, קרם עיניים וריסים. וגם BB ו מ. אפ מה שדרש המתנה להתנסות מלאה ודיווח מקיף.

שמנה לב: את מוצרי המותג וישי ניתן להשיג רק בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ




IDEALIA PRO

כמו תקליט שבור אחזור ואשתף שאיפה שיש הלבנה וסיכוי לעור אחיד יותר - אני שם. מצאתי שרק התמדה תביא את התוצאה, כמי שמעונינת בהבהרת כתמים, כמו שמצחצחים שיניים יום יום יש גם להקפיד על סרום מלבין. אהבתי את קרם אידאליה אותו סקרתי כאן מרגע שנגע בעורי לראשונה, אז הצטיידתי בו, לסינרגיה מלאה :) אני מאמינה בזה.


דבר היצרן:

תחליב הנותן מענה לטיפול ממוקד בסוגים השונים של כתמי עור ומסייע להפחתת כתמי פיגמנטציה, למראה עור בגוון אחיד ובהיר יותר. מסייע לטיפול ב-5 סוגי כתמים שמש, גיל, אקנה, פיגמנטציה ואדמומיות. היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית על עור רגיש גם בישראל, ללא פראבן. אחרי חודש - כתמים בהירים ומצומצמים יותר. אחרי חודשיים צמצום גודל הכתם ב 17%




מעשית:

אהבתי מאוד את התחליב, החל באריזת המשאבה החסכונית בורוד בייבי, המשך בספיגה המהירה וכלה בתוצאה. אחרי חודש כבר אפשר היה לראות שהכתמים התבהרו, העור שלי מטופח תמיד אבל ניתן לראות את הגוון האחיד שמקנה מראה מואר יותר, הכתמים אצלי מצטמצמים לא בפרופרציה אלה כאילו מהמרכז והחוצה, הכתם היה דמוי עיגול משהו הוא הופך להיראות כאילו יש בו שקערורית בגוון העור הטבעי. אני מתמידה להשתמש יום ולילה וכך למרות שהם לא נעלמים לגמרי, הם בהירים יותר, האיפור יושב יפה יותר ופחות נדרש לכסות, במיוחד על תפוחי הלחיים.בעבר היה לי "שפם" פיגמנציה. הוא ממש נעלם. מקפידה על מסנן קרינה וטוב לי. אני גם מנסה כל (כמעט כל) קרם שיוצא לשוק כך שכסר כמה שנים אני מתחזקת את טשטוש הכתמים, לגמרי הם לא יעלמו אך הם מטשטשים בהתמדה ולא מורעים מה שמאפשר לי להתחבר גם לכיסוי קל יותר, הללויה.






IDEALIA - BB CREAM
השאלה הראשונה שלי הייתה כמובן: למה רק עכשיו, אך התשובה מקובלת ואף יותר, וישי משיקה ביבי (ואף מילה על פוליטיקה כמובן) טיפולי, בניגוד לקרמים שנועדו רק ליופי.

דבר היצרן:

ביי ביי לגוון עור אפור! מסייע לטיפול בגוון עור אפור ועמום, למרקם עור שאינו אחיד וסימני הזדקנות הנגרמים בעקבות החשיפה היומיומית לקרינת השמש. עור מואר, קמטים מוחלקים, 25SPF, מפחית כתמים כהים. מגיע בשני גוונים. לייט ומדיום.




מעשית

אתחיל מהסוף, בשבילי הוא פריימר, וזו התקדמות בשבילי כי אני בד"כ עצלה מלהוסיף שכבות. המטרה פה אינה להוסיף כיסוי, אלא טיפוח, הארה ועל הדרך גם הגנה מפני השמש. מגיע בשפופרת ורודה דקה וארוכה, נספג בקלות ומאוד נעים על העור, הריח, נפלא. בעלות עור מושלם תוכלנה להסתפק בו, בהמלצתה של נטשה דנונה שנכחה בהשקה ונתנה לנו עצות והכוונה, אני משתמשת בו כמוצר טיפוחי לעור, ממש פריימר איפור. כדאי להתנסות, אתן תרגשנה בהבדל. הוא ממש 3 באחד, גם מטפח, גם מעניק מראה קורן וגם עם מסנן קרינה, למרות ש 25 זה מעט גבולי עבורי.



NORMADERM TEINT

לצד אידיאלה יש גם מ.אפ טיפולי. מסתבר שלוישי יש פתרון גם לנשים שרוצות כיסוי, מייקאפ עם כיסוי עד בינוני למראה מאט וכיסוי פגמי עור. מי שהתאהבה כמוני בקרם הנורמדרם באריזה הירוקה שסקרתי כאן תבין למה התלהבתי.






דבר היצרן:
מייק-אפ לכיסוי פגמי עור המעניק לעור גוון אחיד ומראה טבעי וזוהר. מוצע בארבע גוונים. היפואלרגני, קליל ונספג בקלות, אינו דביק. אופן השימוש - להניח בעזרת מברשת או כריות האצבעות מפנים החוצה.



מעשית:

אריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק. מקיים את כל הנאמר בדבר היצרן. נעים, קליל, גוון אחיד לעור. הכלאה בין ביבי קרים למייקאפ מכסה. ביניים. מרקם נוזלי דליל, מאוד נעים, נספג ולכן חשתי צורך להוסיף עוד שכבות, ניתן לבניה בקלות. הכיסוי קל עד בינוני ובתחזוקה של פודרה החזיק כ 8  שעות. הוא נחמד, לא אימצתי ליום יום בשוטף, אך משתמשת בו בהנאה ביציאות וימים קצרים בידיעה שאני "מכוסה" 20SPF לא מספיק למורעלת כמוני ולכן אני מניחה לפניו קרם הגנה 50, יתכן שמי שתסתפק רק בו, תמצא אותו יותר מוצלח כי יש בו הכל, טיפוח, יופי והגנה.




Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes

חייבת להתחיל מהשורה התחתונה - כוכב העונה, מיוחד, מחדש ומפתיע, מוצר של פעם ב... WOW, נשמע כמו סלוגן אבל אצלי זו פשוט סנסציה, אמנם אין לי קמטים, אבל שידרג לי את הריסים, כהים יותר, חזקים יותר ונראים אפילו ארוכים יותר. שידרג לי את כל המסקרות.


דבר היצרן:

סרטון מנחה כיצד למרוח נכון ולמקסם את פעילות הסרום:



סרום חדשני, עם אפקט הארה ומתיחה לטיפול והדגשת אזור העיניים. בעל אפקט ייחודי להעשרה וחיזוק סיבי הריסים.

טיפה אחת 3 תוצאות  בתוך חודש, מראה העיניים והריסים משתנה, הריסים נראים מלאים יותר ב- 42% אפקט הרמה מוכח לאחר 10 דקות: קמטים: 10%- לאחר חודש: רגלי עורב (קמטים המופיעים בעת החיוך): 21%- קמטי מתאר העין: 27%-  מאיר את העיניים באופן מיידי עיניים מוארות יותר: 75%+ העיניים נראות פחות עייפות: 73%+





מעשית

אמנם אין לי מד לבדוק באחוזים אך נאה דורש ונאה מקיים. אם היססתי בתחילה, היום אני עושה זאת בדבקות והתוצאות כמו שתיארתי מדברות בעד עצמן. אני משתמשת בו פעם ביום בערב שאז הוא משתלב עם שגרת הטיפוח שלי. כמו שכתבתי מעלה, פשוט WOW

קלישאה אבל בכל זאת...וישי אוהבת את עורי והוא משיב לה אהבה.

מזכירה לכן: להשיג בבתי המרקחת הפרטיים.

ואתן, יש לכן מוצר מנצח מוישי? שתפו

7 תגובות:

  1. יש לי את האידאליה פרו והוא עושה עבודה יפה במיוחד עכשיו כשהשמש של הקיץ קצת מחזירה בטיפין טיפין משהו מהפיגמנטציה ש"חשבתי" שנעלמה לה...(אף פעם זה לא נעלם, אלא נמצא במצב רדום עד שהשמש מעירה אותה לצערנו) דבר אחד הפריע לי, לסרום הזה יש נטיה לחצ'קן אותי וזה די מבאס, משתמשת בו ממש בקמצנות ובאזורים המועדים לפורענות בלבד. הסרום של שיסיידו נגמר לי כך שזאת אופציה "חסכונית" בהשוואה לשיסיידו היקר כל כך. אני משתמשת באופן קבוע (כבר שפופרת שלישית) בקרם הלחות עם השפופרת הירוקה (נורמדרם אנטי אייג') שהכנסת פה קישור לפוסט שכתבת עליו. הוא קרם הלחות האידיאלי לעור שלי שנוטה לשומניות יתר במיוחד בקיץ, היה נחמד עם היו מוסיפים לו גם מקדם הגנה כלשהו....(מי יודע, אולי יעשו זאת בעתיד...) מאוד אוהבת אותו.
    יש לי לא מעט מוצרים של המותג הנהדר הזה ולא אמנה פה את כולם :-), אחד מהם הוא סרום לחות נפלא מסדרת אקוואליה טרמל שמשמש אותי בעיקר בחורף, מומלץ בחום.
    הסרום לריסים ולעיניים נשמע מעניין אך נראה לי שלא אזדקק למוצר כזה, כי הריסים שלי גם ככה מגיעים לגבות ללא מאמץ עם מעגל הריסים....:)

    שבת שלום יקירה וסופ"ש נעים ורגוע♥

    השבמחק
  2. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח20 ביולי 2013 בשעה 12:46

    אני מאוד אוהבת את המוצרים של וישי ואמא שלי די נאמנה למוצרים שלהם. הביבי בהחלט נשמע כמו משהו מעניין ;-)
    תודה על סקירה מעניינת מאוד!

    השבמחק
  3. היי
    קצת חומר למחשבה...
    לא פשוט יותר במקום להשקיע על קרמים וסרומים וכל האשר לעשות טיפול שאינו ניתוח, למיצוק העור והעלמת קמטים מאשר כל פעם לבזבז ים של כסף ולראות תוצאות באחוזים קטנים?

    אני יכולה להעיד על עצמי שפניתי לקליניקה של ענת אלקין והחל מהטיפול הראשון ניתן לראות את השינוי..

    השבמחק
  4. הי ליאורה תודה על הטיפ. לא אפרוס פה את משנתי על הסיבות בשלהן איני הולכת לטיפולים קוסמטיים. שמחה בשבילך שמצאת את הדרך שיעלה עבורך. אני מעלה זאת לאלה כמוני שמחפשות את התשובה בטיפול עצמי

    השבמחק
  5. בעבר היו המוצרים של וישי נמכרים בס.פארם ונחשפתי אליהם עוד יותר. מאוד משתדלת יקירה, תודה :)

    השבמחק
  6. .היתרון שאפשר להשתמש בו נקודתית ואכן חסכני מאוד יחסית לשיסיידו וכדאי לעקוב אחרי המבצעים
    הנורמדרם נפלא, אשר להגנה - אני כבר רגילה למרוח לבנפרד.
    בניגוד אלייך הריסים שלי תמיד שאפו לאפס כך שמדהים ממש, זה חיזק לי את הריסים ממש עיבה אותם, מקוה שזו לא אשלה שתיגמר ברגע שיסתיים הקרם. בשל הבלוג אני מתנסה כל הזמן בקרמים חדשים ולא מסתדר לי להתמיד באותו קרם ברצף.
    תודה חומד, שמחה שאת כאן <3

    השבמחק
  7. מוצרי וישי מעולים, אני מאמינה שבקרוב אשים את ידי על הביבי הזה...

    השבמחק