7 ביולי 2013

ETNIA BARCELONA - Paris > Tokyo - Sunglasses 2013



הספרדים כבשו את הגרדרובה של בני ובנות ארצנו בעזרת, ZARA, MANGO ועוד ועתה מותג צעיר וכובש של משקפיים עלה ארצה לשדרג לנו את משקפי השמש, הן בעיצוב והן בעדשות האיכותיות, יש להם נוסחא שעובדת!!!




קולקציית משקפי השמש "פריז-טוקיו"

פריז = אופנה - צבע - מבחר ענק של צבעים בשילוב מט, שקופים, מבריקים בחיבור למגמות האופנה ולטרנדים בהווה טוקיו = טכנולוגיה - העדשות הטובות בעולם, צירים גמישים, וציפויי צבע המאפשרים גימור מדויק ואיכותי ביותר.


מלמעלה למטה: קו ישר, מרובעים ומעוגלים

     
Etnia Barcelona - הרעיון היה מותג משקפיים צעיר, הצבעוני ביותר בשוק האופטיקה הבינלאומי, משלב אופנה, אמנות ועיצוב, לכדי משקפיים יחודיים - קולקציית משקפי השמש Paris Tokyo מורכבת משלושה דגמי יוניסקס כל אחד מהם ב 46 צירופי צבעים. כל אחד מהשלושה על שם מסלול טיסה מפאריז לטוקיו        .
  





הקולקציה בעיצובו של נובויושי אראקי - אמן יפני מהידועים בעולם, שקרא להם כמספרי הטיסות מפריז לטוקיו:

בהשראת דוגמני המסך של שנות ה80 - NH206
בהשראת יוקו אונו ושנות ה 60 -  AF280
ובעיצוב היפסטרי במראה רוק סטאר - דגם JL406 (הבחירה שלי)





בקולקציה שילובי צבעים מקסימים כמו ורוד בייבי בשלוב ירוק פסטל, תכלת בשלוב ורוד ועוד, הבאים לביטוי בפס עדין בחלקה העליון של המסגרת ובקצות מוטות המשקפיים.








מעצב הקולקציה נוביושי ארקאי, יליד טוקיו, הוא צלם נודע בעולם הבוחר את הפרוייקטים שלו בקפידה, במקרה של אתניה ברצלונה, פילוסופיית המותג והאמן, השתלבו לשיתוף פעולה יצירתי.




עדשות משקפי השמש של אתניה ברצלונה מיוצרות ע"י ברבריני איטליה, מזכוכית מינראלית עם ראיית HD. הזכוכית עמידה בפני שריטות ומכות ובעלת הגנה מפני קרינת UV, צבעי העדשה נוצרו על ידי אתניה ברצלונה בטכנולוגיה תעשייתית חדשנית






יכולתי להמשיך ולהפליג בשבחן של משקפי השמש, הקלילות, היושבות במדוייק ובנוחות על גשר האף, האופניות וחדשניות,על ההפתעה שבשלושה דגמים אפשר למצוא כזה גיוון ועושר בשל שילובי הצבעים הרבים, העדפתי להציג תמונה אחת עם משקפי השמש שבחרתי לי - שחור בשילוב פס ורוד כמובן. כל כך אהבתי ששמתי אותv כתמונת פרופיל ב עמוד הפייסבוק שלי.

את המשקפיים במחיר כ 1200 שקלים תוכלו למצוא החנויות האופטיקה המובחרות.







4 תגובות:

  1. משקפיים לעניין! איפה אפשר למצוא אותם ואיך המחירים? נושכים?

    השבמחק
  2. משקםיים מגניבים! איפה נמכרים? טווח מחירים?

    השבמחק
  3. באמת שמגניבים, סביב 1200 שקלים בחנויות האופטיקה
    קלים מאוד, יושבים יציב על הפנים ומאוד מחמיאים

    השבמחק
  4. לעניין זו המילה - סביב 1200 שקלים, נושכים? תלוי בנקודת המבט (תרתי משמע) חחח

    השבמחק