28 ביולי 2013

"פסיפיק רים" סרט קולנוע




ראיתי סרט מדע בדיוני במלואו ושרדתי כדי לספר שנהניתי. החל מ 1/8 בקולנועים

כל מה שידעתי על הסרט: " כדור הארץ והאנושות שוב בסכנת קיום. כשחייזרים מאיימים על כדור הארץ, רובוטים ענקיים מנווטים על ידי בני אדם נכנסים לפעולה כדי להדוף את הסכנה" הגעתי עם השותף במחשבה שאני אסבול והוא יהנה, בסופו של ערב אי הידיעה שיחק לטובתי, כי הסרט הוא למעשה הרפתקה/אקשן מלא רגש ואפילו אעיז לומר אהבת האדם, אז לא אפרט פה מעבר לזה, לכו בלי לקרוא מהו התוכן, בלי ציפייה, תתרווחו אחורה ותהנו.

מי שבכל זאת רוצה, הנה קישור לטריילר...




הוזמנתי להקרנת הבכורה של הסרט. "פסיפיק רים" בבימויו של גיירמו דל טורו, הוא סרט קיץ קלאסי. מפלצות רובוטים מתח ואפקטים מרהיבים. באתי בידיעה שאני אראה סרט בנים טיפוסי, והרווחתי סרט שיש בו גם הומור יבש, מוסר השכל וסיפור אהבה. השחקנים טובים, הסרט שומר על מתח תמידי אבל לא כזה שעושה ממש כואב בבטן,  אלא שומר על עניין וסקרנות. הרובוטים הם הטובים בסיפור, מבוססים על יכולות אנוש, האפקטים מרהיבים אבל עדיין יד האדם על העליונה והוא ששולט ברובוט.



בעיני סרט צריך להעניק לפחות אחד מהשניים: או מוסר השכל/תובנה או בידור מהנה ומענג, אם לא מחפשים יצירת מופת אלא רק בידור קליל אפשר להנות פה מהשניים.

הסוף -  אומר שלתדהמתי בסוף הסרט הקהל מחא כפיים וקם על רגליו בחיוך. אולי לא סרט חובה, אבל סרט מרענן ליום חם של קיץ, כבידור אינטליגנטי וקליל 9  בסולם אפרת.



2 תגובות:

  1. סרט עם אפקטים מדהימים מומלץ לצפייה!

    מי שמעוניין הנה קישור לצפייה ישירה של הסרט ללא צורך בהורדה!
    http://www.moviesonline.co.il/2013/10/pacific-rim-2013.html
    תהנו וצפייה מהנה!

    השבמחק