10 ביוני 2019

ליידי קומפורט - זמן מוקסין








אם בביוטי אגש ראשית אל שפתונים וסמקים. באופנה הרגליים ינדדו תמיד אל חנויות הנעליים והתיקים.

נעליים זה כיף, ללא תלות בגזרה, משקל, גוון. עדיין, תפקיד הרגליים לתמוך בגוף ולשאת את משקלו במשך כל היום כך שהן צריכות להיות יפות, אופנתיות וגם נוחות מאוד.





הנעל החביבה עלי ביותר הינה בגזרת מוקסין, נדמה שבכל מקום שטיילתי בארץ ובעולם חזרתי עם מוקסין אחד לפחות. ולא רק אני, זו נעל אופנתית, נוחה שמאפשרת להתהלך בה מבבוקר עד ערב.


בשנה האחרונה, נדמה היה לי שמוקסין קצת נדחק הצידה והתקשיתי למצוא מוקסינים ככלל. 



צילום קורל סילקו 


ואז הגיע המותג  ליידי קומפרט והשיק קולקציית אביב קיץ "זמן מוקסין" ובה מוקסינים שתרצו לקחת כל אחד ואחד מהם הביתה. בגלל הגוונים, בגלל העצוב ובגלל הנוחות. שיהיה גם אופנתי גם נוח וחובק את כף הרגל להליכה נעימה ויציבה. אמירה אופנתית, מושלם לעבודה ביום כמו גם לבילויי ערב.



צילום קורל סילקו
תוכלנה למצוא דגם קלאסי, שילוב של שרוכים לבנים, שילוב בד קרוקו ורפידה נוחה ואיכותית. 




בקולקציה דגמים של ליידי קומפורט המיוצרים במפעל בישראל, לצד דגמים ביבוא בלעדי של מותגים: celliniNaturlizer,   VlizzanoBezeesBimodexArcopedico 
בעיצוב ארגונומי המותאם לכף הרגל.






אני בחרתי לי את הגוןן הכי קייצי עבורי, צהוב לוהט. אימום רחב ונוח ויש גם רפידה אם צריך לתקן בחצי מידה. תמצאו אותם גם באפור, שמנת, כחול משגע ובשחור. מעבר לגוון שמושך מחמאות ללא סוף, המוקסין נוח מאוד להליכה ובמחיר ידידותי מזמין מאוד. 

עוד תמצאו בחנויות המותג מגוון נעליים, החל מסנדל ליום יום ועד מעלי עקב אלגנטיות כטרנדיות מגיע עם בסיס ראשוני של נוחות, נוחות, נוחות. לנעול ולהתאהב.


מידות: 37-41

מחיר: החל מ 220 שקלים

עוד פרטים :
באתר הבית: קישור 
באתר הפייסבוק: קישור 
שירות לקוחות 073-2200000





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה