28 באפריל 2019

Laline- חנות דגל בקניון שבעת הכוכבים ו SAKURA קולקציה חדשה לאביב





LALINE מביאה את עיצוב הקונספט הבינלאומי של החנויות בעולם לישראל - הראשונה שבהן בחנות הדגל שפתחה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.


כמדומני שאין נערה, אשה ואפילו גבר שאין לו על המדף פריט משל ללין. הניחוחות המושלמים' המרקמים המיוחדים והאריזות החדשניות מחבבים את המותג על כל אחד ואחד. הן כפינוק עצמי והן כמתנה.



בחנות החדשה המשתרעת על שטח של כ 100 מ"ר ותמצאו בה את כלל  ניחוחות המותג כמו גם מוצרי טיפוח ולייף סטייל.

החנות שעוצבה עפ"י הקונספט של חנויות הרשת בקנדה, יפיפה, מרווחת, נגישות קלילה לכלל המוצרים המזמינים והשירות של המוכרניות, כמו תמיד בללין , נהדר.




מעבר למוצרי הטיפוח לנשים ובכלל, תמצאו ליין טיפוח לגברים, לא לוותר על הבאלם הנהדר. וליין טיפוח מקסים לנערות שילהיב כל אחת מאיתנו ומן הסתם את מברשת השיער לדוגמא תרצינה גם לעצמכן.

מותג שמיישם את הביטוי "לגוף ולנשמה", הניחוחות, המגוון, האריזות. אם יכריחו אותי לבחור רק מוצר אחד שהוא מאסט לכל אחד ואחת, מושלם באריזה ובמרקם יהיה זה "קצפת לגוף" לחות לגוף במרקם אורירי שנספג בקלות ובמהירות. הניחוח המועדף עלינו הוא OCEAN.






קולקציית האביב SAKURA 

ללין מביאה לנו את האביב במהדורה מוגבלת בהשראת פריחת הדובדבן והאווירה של יפן. עיצוב המיכלים של המוצרים מאוד יפה.


.

בקולקציה תמצאו מוצרי טיפוח לגוף, מוצרי אמבט ומוצרים לבישום הבית. בניחוח פריחת הדובדבן, ורודים, תה ירוק ופולי טונקה. שלוב נהדר.

קצף אמבט וגוף      500 מ"ל במחיר 60 שקלים
קרם גוף                200 מ"ל במחיר 70 שקלים
שמן רחצה             250 מ"ל במחיר 80 שקלים
קרם ידיים              100 מ"ל במחיר 40 שקלים
תיק רחצה יפיפה     1 יחידה  במחיר 60 שקלים 
מיסט לגוף             100 מ"ל במחיר 70 שקלים
נר אוירה עם מכסה פעמון זכוכית במחיר 120שקלים
דפיוזר מעוצב - זר ניחוח מבשם במחיר  100 שקלים 


הוסף כיתוב
קוריוז קטן: לא לחינם התחברתי מייד לקולקציה. נסענו לטיול ביפן, בקניון ענק ומרכזי נתקלנו ב...חנות של laline. זה הרגיש לנו בבית וגם גאוה גדולה שאנחנו על מפת העולם כולה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה