24 בדצמבר 2018

רעומה - קולקציית סתיו-חורף 2019







השקת הקולקציה נערכה ביום סתיו שמשי, בסטודיו של רעומה זק"ש (חנות המפעל). מותג ביצור ישראלי, על ארוחת בוקר עשירה מעשה ידיה של רעומה.


הקולקציה, בהשראת אהבתה של רעומה לארץ ישראל היפה, נופי ילדותה של המעצבת, ופרחי ארצנו - כלניות, נרקיסים, ורקפות.

קולקציה עשירה בגוונים דגמים, בדים, רקמות, הדפסים וטקסטורות בעבודת יד של רעומה,  ובה פריטים לכל שעה ואירוע. מעילים, ג'קטים, חולצות, עליוניות, אפודות, חולצות, מכנסיים וחצאיות.

מלבד צבעי פרחי ארץ ישראל, תמצאו גם את גווני החרדל, חום, בורדו, חציל ואפור. לשילובים מושלמים כולם בסדרות קטנות ויחודיות, כך רעומה.

גדולת המותג היא בנוחות שבו, כל פריט, אם קזואל ואם קלאסי או לאירוע רשמי, תמצאו שהוא נוח ללבישה, לטיפול ולאריזה וכל זאת מבלי להתפשר על גזרות מחמיאות לגזרה הנשית ואיכות הבדים, כותנה, קטיפה, ויסקוזה ולייקרה.

הבחירות הראשונות שלי:


שירז המקסימה, ביתה של רעומה מדגמנת

דגש על פרטים ושילובים עם שילוב צבעים מושלם


טרנדי עם מפתח צוואר במעטפה - עבורי זה מושלם



על הקולקציות:
פרחי ארץ ישראל:








בד הנרקיסים בהשראת ימי ילדותה של רעומה בגבעת עדה משתקפים בבימה ובינהם מתעופפות ציפורים.


צילום: צחי וזאנה

רקפות ורודות: קולקציה יחודית, הדפס דיגיטלי של ראשי הפרחים, ובו חולצות מכופתרות, פריטים מבדי רשת, שמלות עליוניות וג'קטים.






מביקור בדרום "האדום" עם משפחתה היוו השראה לבדי "הכלניות" האדומות שהודפסו בדפוס דיגיטלי מהציורים על בדי ויסקוזה טבעית ובדי שיפון שקופים מהם נוצרה קולקציה מדהימה ביופיה של חולצות וחצאיות, כדאי למהר לפני שיגמר, כי זו קולקציית קפסולה קטנה.



מחמיא, מחטב עם דגש על הפרטים


עוד תמצאנה, בגדי ערב יוקרתיים ולא יקרים, חולצות ומכנסיים בגזרות מחמיאות, אשר לחלקם חגורת גומי מאחור, לנוחות ישיבה אם באם תעלו/תרדו במידה. ג'קטים ומעילים מחמיאים, מחטבים ומחממים.

ולא פחות והכי נדרשת קולקציית בייסיק, פרטי בייסיק מחטבים ומחמיאים בכחול ושחור: גופיות עם מחשוף, עליוניות, חצאיות מכנסיים וטייצים מחטבים.

טווח המידות נע בין 40-50

טווח המחירים:

חולצות וטוניקות 249-699 שקלים


ג'קטים, מעילים ועליוניות 349-949 שקלים


חצאיות ומכנסיים 249-699 שקלים


שמלות ואוברלים 599-1,199 שקלים


את הקולקציות תוכלנה למצוא בבוטיקים של רעומה ברחבי הארץ

לפרטים נוספים:

לאתר הבית: קישור

לרשימת הסניפים: קישור

לעמוד הפייסבוק: קישור

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה