5 באוגוסט 2018

אלפאמדיקס סטילאג - stylage B soft





אם בעבר טיפולי יופי מתקדמים היו נחלתם של העשירים בלבד והיו כרוכים בהכנות ומאמצים, היום הם כבר נחלתם של הכלל. אבל בהסתייגות אחת חשובה מאוד - רק אצל מי שמומחה באמת, מנוסה ויודע מה הוא עושה! תחום הרפואה האסתטית פרוץ, כי נדרש רק "רשיון לעסוק ברפואה", אך כל מי מאתנו שיש לו שיקול דעת, יחפש גם ידע מקצועי מוכח.


מאז שאני זוכרת את עצמי, טיפוח עור הפנים היה על סדר היום אצלי.  מאז שנות העשרים שלי חזרתי והצהרתי "אני לא אחכה שהעור יזדקן, עם הקמט הראשון אעשה ניתוח" לא היה בוטוקס, לא היו טיפולי יופי מתקדמים, אלא ניתוח פנים יקר וכאוב. השותף היה מגחך ואומר "תתחילי לחסוך". הקפדתי על קרמים ומסיכות, עממי, טבעי או יוקרתי. אומרים 95% גנטיקה? לא השארתי מקום לאחוזים הנוספים. אין לי קמטים, עברו השנים ועורי החזיר לי אהבה, מהקרמים? גנטיקה? אופטימיות, לא אדע. כך שלא רק שויתרתי על חלום הניתוח אלא שגם לא התחברתי לקוסמטיקאיות או טיפולים וטכנולוגיות למינהם. מדף הפארם סיפק אותי.



אבל לכל דבר טוב יהיה סוף, ואני מאלה שאוהבים תכנית מגירה. ההכרות עם ד"ר להבית אקרמן, אשה עדינה אצילית ויפה סיפקה לי אותה. ביום הדין (וסליחה על הדרמה) ברור לי שאתייצב אצלה. במחשבה שניה אולי לא צריך לחכות, אלא להקדים תקופה.שכן בעיני העולם תמיד שייך לצעירים ולעניות לדעתי, מראה צעיר אסתטי ורענן פותח דלתות ומקנה אושר יחסי לכל אישה, לכל אחת ואחד מאיתנו.

נכחתי בהדגמה של הזרקות ע"י דר' אקרמן, לא יאמן כמה קצר התהליך כשהוא נעשה ביד אמונה ובוטחת. כהרגלי ניגשתי אליה לאחר ההדגמה עם כמה קושיות והיא בעדינות ובנועלם הליכות, אחרי שהחמיאה לי על עורי הטוב (95% אמא 5% טיפוח, לא השארתי כלום ליד הגורל) האירה את עיני שבניגוד לתאוריה שלי זו לא התמכרות, ויש הרבה דרגות ואפשר לנסות ולא חייבים להתחבר, התחלה, כעדין, רק קמטי הבעה, או יותר. ויש היום טיפולים עם תוצאות מצויינות לפיגמנטציה. צריך מומחה לדבר.



התפעלתי מאוד מהרעיון לשדרג למינימום את נוחות ודיוק המזרק כמו גם את רעיון הצבעים לסימון דרגת הסמיכות. כל כמה שאני אוהבת לסקור במילותי וסגנוני לפעמים צריך לתת במה לדבר היצרן:





BI- SOFT – ליין המזרקים החדש של סטילאג' – מהווה בשורה מהפכנית בעולם ההזרקות האסתטיות, ומציב בידי הרופא והמטופל סטנדרטים חדשים של דיוק, נוחות, בטיחות ושליטה.
במשך שנות התפתחותה המואצת של הרפואה האסתטית, לא הוקדשה כמעט מחשבה על המזרק עצמו שהוא כלי העבודה בידי הרופא. בטיחות ושליטה בהזרקה, נוחות ודיוק, אשר משפיעים ישירות על התוצאה האסתטית.  
חברת "אלפאמדיקס" בישראל, משיקה בישראל את סדרת מזרקי B -SOFT של סטילאג', הדור הבא של מערכות ההזרקה, לשיפור הביצועים ולבטיחות מרבית. מזרקי BI-SOFT פותחו במעבדות VIVACY, צרפת ומהווים פריצת דרך בתחום האסתטיקה.
מהו מזרק BI- SOFT?
BI- SOFT  של סטילאג' הינו מזרק ארגונומי, עם מנגנון בטיחותי מוגן פטנט, המותאם לחומרי מילוי ממשפחת סטילאג', באמצעותו ישפר הרופא את יכולת הזרקת החומצה ההיאלורונית.
בטיחות: מנגנון בטיחותי בלעדי של מזרק BI-SOFT מונע הזרקת החומר לכלי הדם.
דיוק ושליטה מלאה: ההזרקה מתבצעת באמצעות כרית כף היד במקום קצה האגודל, מצב המאפשר הזרקת חומרים לאורך זמן תוך לחץ הזרקה נמוך. גוף המזרק והבוכנה עשויים מחומר המונע החלקה בשם פוליקרבונט ואילו החלקים ה"רכים למגע" של המזרק עשויים מגומי תרמופלסטי.  העיצוב החדש והמקורי של מזרקי BI- SOFT מותאם בכדי להיות קל לשימוש לרופאים צעירים ומנוסים גם יחד.


צבעים שונים למגוון מזרקי סטילאג': צבעים שונים של BI-SOFT, מותאמים לליין מוצרי סטילאג', על פי מידת הסמיכות שלהם. צבעי: ירוק, ורוד, זהב, כחול ושקוף – בלעדיים לסטילאג', מאפשרים זיהוי ויזואלי מיידי, הן למטופל אשר יכול להיות סמוך ובטוח שקיבל את המזרק המקורי, והן לרופא, למניעת טעויות בעת עבודה עם מגוון חומרים וסמיכויות.
ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור, ובעלת רשת מרפאות אנטי אייג'ינג, אסתטיקה ולייזר מוסיפה כי הבשורה האחרונה והחמה ביותר בתחום ההזרקות, הוא מזרק  BI-SOFT STYLAGE. פיתוח מהפכני שנותן את הדעת על המזרק עצמו, ולא רק על החומר. המזרק ארגונומי, מאפשר שליטה ודיוק מקסימליים בהזרקה, ולכך השפעה ישירה על התוצאה. הסטילאג' מדוד במזרק ונותן תחושה של ביטחון. ישנה שליטה על הטיפות והחוויה נעימה מאוד ונוחה להזרקה.
סטילאג' הינו אחד מחומרי המילוי הפופולריים בארץ ובעולם, נמכר בכ-85 מדינות ברחבי העולם, וייחודו בתוצאה הטבעית המתקבלת בהזרקה הודות לאנטי-אוקסדינט העוצמתי , מניטול, המשולב בחומצה ההיאלורונית. המניטול מונע את פעילותם של הרדיקלים החופשיים, אלו הפוגעים בתאי הגוף ומאיצים את תהליך ההזדקנות. לסטילאג' תוצאה ארוכת טווח, ותוספת לידוקאין לאילחוש.
מוצרי החברה משווקים בישראל ע"י חברת אלפאמדיקס, בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, אשר מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית.   

 "אלפאמדיקס" - קישור לאתר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה