7 בינואר 2018

Estee Lauder - NEW ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX






מוצר השנה שלי לשנת 2017 בתחום טיפוח העור הוא תכשיר העיניים החדש לבית אסתי לאודר:
NEW ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CONCENTRATE MATRIX



תכשיר מרוכז לתיקון והזנה אינטנסיביים של אזור העיניים, המפחית באופן דרמטי את מראי ההזדקנות העיקריים, לרבות הופעת קויים וקמטים - כך דבר היצרן. בהשקה נאמר לנו שניתן לראות שיפור ממשי כבר בתחילת השמוש והוא מתעצם בהתמדה בשימוש.






התחלתי להתנסות בו בדיוק לפני שבועיים, כל ערב ואני מוקסמת. לא היו לי קמטים בעיניים אולם קמטוטים קטנים של הבעה וצחוק שלדברי מקורבי "רק אני רואה אותם"היו גם היו.

יום, יומיים ועוד שלושה והם נעלמו כולם, פשוטו כמשמעו "נעלמו" העור חלק, מתוח ורענן, גם בצידי העין היכן שנראים הקמטוטים וגם מתחת לעיניים. כהות ושקיות קלות הטשטשו ממש.

מניחה שלמי שיש יותר קמטים/כהות/שקיות יתכן ויקח להן זמן רב יותר כדי שיראו את התוצאה באופן קבוע. כבר בהתחלה הנראות של השיפור היא ממש מדהימה. נראה כמו שמישהו הסיר בהינף מכחול את מראה הגיל/העייפות סביב העיניים והותיר עיניים רעננות.

המרקם חסכוני, נעים על העור וקל לשימוש. והתוצאה. מ ד ה י מ ה. מוצר השנה שלי, כבר אמרתי





אופן השימוש המומלץ: בוקר וערב
להשתמש באפליקטור העיסוי בעדינות מתחת לכל עין 3 פעמים, אח"כ לעסות במעגל  360° מחת למתחת לעין ומעל העפעף, ולסיים בטפיחות מעגליות בעזרת האמה עד ספיגה מלאה



תכולה של 15 מ"ל במחיר 300 שקלים
נבדק ע"י רופאי עור ורופאי עיניים

להשיג ב:
חנות אסתי לאודר בקניון איילון ברמת גן (קומת הכניסה)

ברשתות ובפארמים

ואפשר גם עם שליח עד הבית: 
באתר האונליין של המותג: קישור




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה