27 בדצמבר 2017

דר' נונה Dr. Nona Cosmetics - The Halo Complex





Dr.Nona הוקמה בישראל לפני למעלה מ 20 שנה ומשווקת ב 40 מדינות ברחבי העולם.


לאחר הצלחה בינלאומית של שנים Dr.Nona בהשקה מקומית של המותג בארץ. 


מעל 50 מוצרים למותג. מוצרי המותג בסיסם על הנוסחא The Halo Complexs. בבסיס הנוסחא ארכיבקטריה - צורת החיים העתיקה בעולם, היצור היחיד המסוגל לשרוד בתנאי המחיה הקיצוניים בים המלח. בכך הופך הארכיבקטריה למקור עשיר בחלבונים וחומצות אמינו ולאנטיאוקסידנט עוצמתי.







השימוש במוצרי המותג מאט את תהליך ההזדקנות של העור, מגן עליו מפני פגעי הסביבה והזמן ומעניק לעור מראה רענן כך דבר היצרן.

ים המלח, מיד עולה בעינינו מוצרים מיטיבים עם העור ואכן זה כך, בדיוק לעונות המעבר ולעונת החורף.  האריזות קומפקטיות נאות לעיין ונוחות מאוד לשימוש כמו גם לנשיאה בתיק. התוצאות נראות על העור.






DYNAMIC HYDRATING CREAM 

קרם רב תכליתי להקלה מיידית בגירויים בעור: עקיצות, קילופים בעור, יובש. לא אחת אני צריכה לעשות סבוב חדרים בבית כדי ללקט אותו בחזרה לשימוש. סמיך די הצורך למריחה נוחה ללא נזילה של החומר. 

נספג היטב ומרגיע. הקרם יתאים גם לליחוח לעור הגוף. אריזה מוזהבת נוחה לשמוש כמו גם לנשיאה בתיק.
מכיל: מלח מים המלח, קמומיל, שמני: גזר,רוזמרין, תפוז, לבנדר, חוחובה ואלוורה.


50 מ"ל במחיר 210 שקלים.






SOLARIS BODY LOTION

מוצר דגל של המותג. תחליב גוף לריכוך וליחוח העור. ריח עדין, מרקם קל. עשיר מאוד בלחות ומתאים לעיסוי העור בעת כאבים של שרירים ועצמות. לאחרונה חזרתי להתעמל בסטודיו C וחזרה למאמץ אחרי תקופה של חוסר פעילות גוררת אם ארצה או לא כאבי שרירים, כאלה שלא ממש נסבלים. הקרם בא לי בזמן כי הניגוד למשחות רפואיות אין מניעה להשתמש בו, נסו ותבינו, עור רך נעים. מגיעה בשפופרת פעם פטנט סגירה נוח לפתיחה ביד אחת.
מכיל: מלח מים המלח, אלוורה, שמני: אבוקדו, חוחובה, רוזמרין, תפוז מיצוי פירות וקורנית.

250 מ"ל במחיר 173 שקלים






RECOVERING MUD MUSK

מסיכת בוץ מינרלית לעור הפנים, ניקוי העור, תוך הזנה וטיפוח. אילו מישהו אמר לי שאתאהב במוצרי "בוץ" הייתי מגיבה בפליאה, אולם למדתי את היתרונות של מוצרי בוץ מים המלח על פני ועל בשרי. לנסות כדי להאמין. 

לא אעשה טיפול בוץ לכל הגוף בבית, אולם מוצרי הפנים היום אינם מלכלכנים, אין להם תחושה של בוץ והם מותירים את העור רענן ורך. מסיכה מוצלחת במיוחד בעלת ריח נעים. מגיעה במיכל בעלת מכסה הברגה זהוב.

מכילה: בוץ ים המלח, קמומיל, אלוורה, שמן אפרסק, מליסה, שמני:  לימון, לבונה ולוונדר.

75 מ"ל במחיר 113 שקלים







MINERAL LIPSTICK

אחרון ומאוד מאוד חביב הוא השפתון המינרלי. גם וגם. גם מונע היווצרות סדקים יובש ומגן מפני שינויי מזג האוויר. בדיוק לעונה. וגם מעניק לחות ומראה רך ובריא לשפתיים. מכיל: מלח מים המלח, ויטמין C, ויטמין E, שעוות דבורים ושמן קיק. מוצר להיט. האריזה יפה ויוקרתית בזהב ושחור, השימוש נוח והתוצאה סופר מעולה, מוצר כוכב שהתחבב מייד עלי ועל היורשת.

שפתון מינרלי 90 שקלים.




את מוצרי המותג DR.NONA תוכלו לרכוש באתר החברה: קישור

תחת לשונית "המוצרים"


עוד פרטים על המותג:

אינסטרגם :  קישור 

עמוד הפייסבוק: קישור 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה