28 במרץ 2017

PROMISE - Ultimate Anti-Wrinkle Serum







סרום למניעת קמטים



פרומיס שוב משיקה טיפוח יוקרתי לפנים והפעם הוא משלים את הסדרה בה התחילה בקרם לחות לפנים בעל 10 תועלות ובקרם עיניים. אני תמיד בעד סדרה שלמה, המוצרים משלימים זה את זה ומעצימים את התוצאה.



סרום עוצמתי בעל ניחוח עדין ומרקם קטיפתי, לטיפול ממוקד בקמטים, עידוד יצור הקולגן, מיצוק העור וטשטוש ששת סוגי הקמטים בפנים קווי ה: מצח, בין הגבות, בגשר האף, אף/פה, מעל השפה העליונה ובצידי הפה כך דבר היצרן.
פרומיס מביאה לנו זוג מנצח, וביחד עם קרם העיניים שלישיה של קרמים, עם ניחוח עדין, מרקם נעים וספיגה נהדרת בעור, אשר השימוש בהם בהתמדה יחזיר לכם מן המראה תוצאות נראות לעין.




תוסיפו לכך את הבעלים ומפתח המוצרים, אסף דקל, שבעברו פיתח יחד עם אביו את מותג HL הנהדר. יש לנו סרום יוקרתי, אריזה סגולה ומיכל קומפקטי, עם פטנט משאבה חדשני הנפתח ונסגר בסיבוב הגייני, אסתטתי ונוח מאוד לשימוש




את הסרום במחיר 350 שקלים ניתן לרכוש באתר האונליין. תקבלו אותו עם שליח עד הבית. יחד עם הסרום בכמות 30 מ"ל דוגמית של הסרום בכמות מכובדת של 4 מ"ל להתנסות במוצר. ומתנה אישית. במידה ותרצו להשיב את המוצר, מצורפת לכם גלויית גוביינא, להחזיר ללא דמי משלוח. VIP כבר אמרנו...

פרטים נוספים  ורכישה באתר הבית : קישור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה