28 בינואר 2017

PROMISE - Ultimate Anti-Aging Eye Treatment





כל חברת קוסמטיקה שמצטרפת למגוון הטיפוח הזמין, היא סיבה למסיבה. PROMISE היא חברה שיש לה תעודת ביטוח, הלו הוא היזם, אסף דקל הכריזמטי. לא לחינם השם נשמע לכם מוכר, הוא האיש שקידם ופיתח יחד עם אביו, את חברת הולילנד הנפלאה, היום HL. זה מרשם בטוח לאיכות והצלחה. תוסיפו את מטרות החברה, להביא לנו מותג פרימיום במחיר שיאפשר לכולנו להשתמש בהכי טוב שיש ויעוד הרווחים לקדם נוער בסיכון. מתכון מנצח!





מוצג PROMISE מאמין לחלוטין במוצר שלו. מותג פרימיום באיכות ורמה כמותגי היוקרה הטובים ביותר הנמכרים בפארם. ניתן לרוכשו רק און ליין ללא עלות דמי משלוח ואולם: לכל מוצר שיירכש תוצמד דוגמית שתספיק לכן להתנסות של כמה ימים, כך שאם תבחרו לא להשתמש בו לאחר ההתנסות בדוגמית, תוכלנה להחזירו באריזה הסגורה, ללא שאלות או מגבלות, באמצעות גלויית הגוביינה. 




קרם העיניים הושק בביתה של דוברת המותג שרון איילון המקסימה. על ארוחת ערב רבת טעמים מענגים.




Ultimate Anti-Aging Eye Treatment

לאחרונה הושק קרם העיניים שמצטרף לקולקציית הקרמים של  promise. 

קרם עיניים רב תועלתי - טיפול מושלם למרקם מתוח וחלק, הפחתת מראה קמטוטים וקמטים, הגברת לחות ונפח., קליל ונספג במהירות. כך דבר היצרן.




נתחיל מהאריזה החיצונית, אריזת קרטון יוקרתי בסגול עם דפנות כסופות ועליהן מוטבע סמל המותג. בתוכה מיכל סגול יפיפה עם מכסה כסוף, אלגנטי ויוקרתי באריזת משאבה בפטנט מסתובב ונסגר חזרה פנימה. חדשני, אסתטי והגייני. נמשיך בפורמולה. לקרם ריח מאוד עדין, מרקם קליל ונעים על העור. הקרם נספג בקלילות וניתן להניח את האיפור מיד לאחר הספגתו בעור. ונסיים בתוצאה המיידית:




טיפה מספיקה לכל אזור העיניים. טפיחות קלילות להספגה בעור ובאזור העין - העור נראה תפוח משהו, מתוח וקורן. אין לי קמטים אבל יש קמטוטים ראשוניים, הם לא נראים. למרות שאני מהעצלות בהנחה בשכבות, התחלתי להניח קרם עיניים פעמיים ביום באדיקות. אם אעבור על כל התכונות המובטחות: העור מלוחח, תפוח ומתוח משהו, מואר ורך. הבטחת היצרן מתקיימת.

אמנם שם הקרם כולל "אנטי אייג'ינג",  ועדיין להנחתי ללא ספק, גם עור צעיר יותר ייהנה ממראה העור ומהטיפוח לעור העיניים. 




7 תועלות בקרם 1 :
לחות, נפח, הפחתת קמטים, ליפטינג, מרקם חלק, אנטי אוקסידנט והרגעה. כל סוג עור ומצב עור יקבל מהקרם את מה שדרוש לו. או במילה אחת WOW

כמות 15 מ"ל במחיר 340 שקלים





Ultimate Anti-Aging Cream

היה לי העונג לקבל להתנסות גם את קרם הפנים. קרם 10 התועלות

קרם פנים בעל 10 תועלות בקרם אחד ובו שילוב מרכיבים בעלי תכונות טיפול רב תועלתיות. 2 רמות טיפול לאיזון מצב העור וטיפול מדויק במכלול סימני הגיל. הכל במוצר אחד כך דבר היצרן.




קרם הפנים מגיע אף הוא באריזת קרטון יוקרתית בסגול עם דפנות בכסוף מטאלי, עליהן מוטבע סמל המותג. בתוך האריזה, מיכל הקרם הסגול עם מכסה כסוף מתברג. לקרם ניחוח מאוד עדין, מרקם קליל וספיגה נהדרת בעור. מסוג הקרמים שכבר בתחילת השימוש מורגשת ההשפעה על מרקם העור ועל מראהו. בכל יום שעובר העור מרגיש רך, נעים, תפוח ומתוח משהו. 





אם אעבור על כל התכונות המובטחות: אין לי קמטים, מיצוק וליפטינג מורגש מעט ונראה מתחילת השימוש, לחות נהדרת וקלילה, זוהר - העור נראה קורן ומואר, הזנה והרגעה מורגשות ממראה העור, אנטיאוקסידנט. הבהרה לא נראית עדיין מתוך כ 3 שבועות שימוש ועדיין בהבהרה מנסיוני, הסוד הוא בהתמדה. העור רך ונעים, מרגיש לי נינוח, ונראה נהדר במראה ובתמונות. הבטחת היצרן מתקיימת. 


צילום יח"צ


10 תועלות בקרם אחד:
הפחתת מראה קמטים וקמטוטים, מיצוק, ליפטינג, לחות, הזנה, הרגעה, אנטי אוקסידנט, הבהרה ומרקם חלק. כל סוג עור יקבל מהקרם את הדרוש לו, או במילה אחת WOW

כמות 50 מ"ל במחיר 390 שקלים



צילום יח"צ


קרם העיניים וקרם הלחות הם זוג מנצח לטיפוח העור על כל דרישותיו. האריזות היפות, התוצאות נראות מבעד למראה ויחס VIP באריזה היפה שתקבלנה ובה המוצר, דוגמית בכמות 4 מ"ל להתנסות של מספר ימים ומתנה קטנה. אני קיבלתי נר סגול. לפני הכל - תעודת הביטוח שהבחירה היא שלכן -  אפשרות ההחזרה בגוביינא -. ניתן לרכוש גם באמצעות paypal

עוד תמצאנה בסדרה סרום משלים בכמות 30 מ"ל במחיר 350 שקלים.

לפרטים נוספים ולרכישה אתר הבית של המותג:  promise

עמוד הפייסבוק של המותג: קישור 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה