7 בפברואר 2017

קרליין מחדשת CARELINE





כתמיד אני אוספת לי כמה חידושים בהם התנסיתי ממותג האיפור הטיפוח קרליין, מתנסה תקופה ואז מתיישבת לכתוב, אולם פלטת ההארות שהושקה זה עתה ע"י המותג הריצה אותי אל המחשב. 





Shimmer & Glow

ערכת שימר לאיפור זוהר, להארת הפנים, ארבעה גוונים זוהרים המעניקים הארות לפנים ולגוף, גווני סומק מטאליים המעניקים ברק "נשיקת שמש, לעור הפנים, המחשוף והזרועות. כך דבר היצרן.

הערכה אצלי רק כמה ימים ועל כן אין זו סקירה מתוך התנסות ממושכת כהרגלי ועדיין מלבד הגודל שלה שאינו מאפשר "לזרוק בתיק" אני נלהבת לקבל 4 גוונים בערכה אחת, רכים ופיגמנטיים. הרושם שלי הוא כי ניתן להשתמש בהם הן באיפור מינמלי והן לאיפור דרמטי וזוהר יותר וזה יתרון נפלא.


הגוונים בערכה:

שימר – Champagne  גוון בהיר היוצר השתקפות בגוון זהוב שקוף.
שימר Golden  - גוון קרן שמש היוצר השתקפות נוצצת וזוהרת.
שימר  Bronzer - גוון נחושת עמוק היוצר השתקפות חמה וקורנת.


שימר Sweet – גוון וורוד רך היוצר השתקפות פנינית עדינה.


רשמים מלאים בהמשך





Skinny bold mascara 

כשיש מוצר מוצלח, שווה לשדרג אותו. מסקרה BOLD כבשה בסערה את בנות ארצנו. קרליין משיקים עכשיו את את הסקיני שלהם, מברשת בורג מאריכה ומעגלת.


מברשת בורג מאריכה ומעגלת במשיחה אחת, פורמולה הופואלרגנית בגוון שחור פחם עמוק. כך דבר היצרן.


מסקרה בולד דורשת הכנה, בנסיונות הראשונים עלולה להיות מעט רטובה עד שהפורמולה מתייצבת. מברשת הבורג נפלאה ומאפשרת להגיע לכל ריס וריס אפילו הקצרים ביותר. ריסים מוצלחים ירוויחו מברשת בשחור אמיתי ופיגמנטי במשיחה אחת. ריסים ישרים ודי קצרים כמו שלי, ידרשו מעט יותר עבודה במספר משיחות לתוצאה מאריכה, מפרידה ומעגלת. הגוון השחור פחם אמיתי שחור חזק ובולט.


המשבחים ישתמשו בשתי המסקרות. בולד לבסיס ועליה תוספת משיחה של הסקיני לקבלת מניפה של ריסים ארוכים, מופרדים ומעוגלים מעלה ממש כמו ריסים מלאכותיים. בדוק


יתרון ענק למסקרות של המותג ולכל המוצרים בכלל - ללא פארבנים, בישום או טאלק. לא מנוסה על בעלי חיים.











Matt It

וכמו תמיד קרליין עם היד על הדופק מובילה ומשיקה מוצר פלא שיכול לחדש לכן את מגירת השפתונים מבלי לקנות ולו אחד חדש. 

שפתון שבמשיח אחת הופך לכן את השפתון למראה מאט חלק, אינו גורם יובש בשפתיים, ומקבע את הפיגמנט לשעות כך דבר היצרן.

שפתונים זו אהבה הכי גדולה שלי באיפור, לא שבעה מהם ותמיד יהוו פינוק, צ'ופר, או קניה אימפולסיבית אחרי שיטוט/חיפוש בקניון שלא הניב תוצאות (ולקים גם אבל זה סקשן בפני עצמו). עכשיו דמיינו לעצמך שמוצר אחד יכול להביא למגירה שלימה של שפתונים, פלא!

קופסת קרטון שחורה קלאסית ובה אריזת גליל לבנה ועליה שם המותג, תמצאו שפתון שקוף חלבי, לחותי, שבמשיחה אחת הופך את השפתון למראה מאט תוך שמירה על הגוון המקורי של שפתון. שפתון מאט שאינו מייבש ושומר על עמידות השפתון. השפתון לא הופך עמיד לחלוטין, אלא שומר על עמידות השפתון בו השתמשתן. עומד בגבורה במבחן הקפה, אפילו המאפה.

למדתי לאהוב שפתוני מאט, כמו גם לקים במאט, אולם בקניה אימפולסיבית היד לא תושט אל המאט כבחירה ראשונה. עכשיו לא צריכה כבר להסס.

מוצר מתקדם, מהשורה הראשונה שלא לרבים מהמותגים בעולם כולו יש אותו. אני מצדיעה לקרליין שוב ושוב על החדשנות במחירים בהישג יד, שאפו

הנחיות השימוש: למרוח שכבת גוון שפתון שבחרת, להמתין שיתקבע כחצי דקה, להספיג עדינות בטישו ואז מעליו שכבה של שפתון Matt It, גם אם אתן כמוני חסרות סבלנות לעבודה בשכבה, ההמתנה משתלמת!







Pore Minimizer Primer

נטול שומן, לא נוסה על בעלי חיים וללא פארבנים. מצמצם נקבוביות, מסווה פגמי עור. מראה עור חלק ואחיד ועמידות גבוהה למייקאפ, כך דבר היצרן. 

ליורשת עור מעורב/שמן והיא גורסת שבין אם שמן ובין אם לא. הבסיס לאיפור מושלם לעד יהיה פריימר, על אחת כמה וכמה כזה שמקנה מראה מאט, מחליק את העור ומגביר את העמידות לאין ערוך. לי עור מעורב/ יבש בלחיים ואכן ל Pore Minimizer כל המעלות הללו. 

שפופרת קומפקטית עם מכסה מתברג, לאסתטיקה ושליטה בכמות החומר. החומר סבגוון עור בהיר, סמיך משהו אך קל למריחה והטמעה בעור, מאוד חסכוני. מחליק את העור ומעניק לו גוון אחיד משהו. הנקבוביות מוחלקות והמייקאפ מתלבש על העור חלק ואחיד. הציפייה הראשונית שלנו מפריימר היא ספייחת שומן ועמידות גבוהה, מה שייתר אפילו לבעלות עור שמן תיקונים. ועדיין אם נדרשתן לתיקונים, ספיחת שומן, ניתן להניח אותו מעל האיפור. 


צמצום נקבוביות, הסוואת פגמי עור, עור חלק ואחיד ועמידות גבוהה - כולן יושמו במלואם, תוסיפו את הכמות הנדיבה - 30 מ"ל, מה עוד אפשר לבקש?



Care & Glow fondation


לא בכל יום משווים בין מוצר מחברה ישראלית ממדף המס מרקט לבין אחד המייקאפים הכי מדוברים בעולם.  ולכן שמחתי מאוד לקבלו להתנסות.


מייקאפ לכל סוגי העור , המעניק כיסוי מושלם ועור זוהר וקורן ל 16 שעות כך דבר היצרן.


המייקאפ הגיע להתנסות בחודשי הקיץ, כל סוגי העור זו אמירה שדורשת התנסות שכן ליורשת עור מעורב שמן ב T, המייק אפ קליל ואורירי על העור, אך בלחות יולי אוגוסט לא החזיק מעמד אלא מספר שעות והזוהר הפך לברק. לעומתה עלי בעלת עור מעורב נוטיה לבש בלחיים ומעט מאוד שמן ב T הוא מחזיק כ 8 שעות ואולם הכיסוי אינו מלא בעבור בעלת כתמי פיגמנטציה כשלי. העור נראה נהדר, כאילו ליטשתי אותו ומקבל גוון אחיד יותר קורן ויפה, הכיסוי קל ובהנחה מדוייקת ניתן לסניה קלה בשכבות, ועדיין נדרש לי כיסוי רב יותר.


7 גוונים בסדרה, כדי להבדוק היטב כדי למצוא את הגוון הכי מתאים עבורכן.




ידוע שאני לא מהמתיאשות ולכן הנחתי אותו בצד כדי לנסותו עם בוא הסתיו/חורף. המסקנה: מייקאפ מוצלח מאוד לבעלות עור טוב, שרוצות כיסוי מושלם, לעור רענן וזוהר. עור שמן או עור בעל פגמים וכתמים, פחות בשבילכן, תצטרכו לנסותו בטרם תחליטו. היפואלרגני ו 18 SPF.


להשיג ברשתות ובפרמים. קרליין חברה שמפרגנת בהנחות ומבצעים. על הדרך שמנה לב למברשות המצויינות ולשפתוני המאט











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה