6 במאי 2016

MAC Mix & Mash




פעם כשרצינו איפור הלכנו לבאזר או למשביר לצרכן/ אח"כ נפתחו רשתות פארם, ועלו ארצה מותגי איפור נחשקים כשבמקביל איביי העלה את האינטרנט על מפת הקניות שלנו ויחד איתו עוד אתרי איפור אטרקטיביים שמאפשרים לנו לקנות בעודנו יושבות בבגד בית על הספה.


מאק הבינלאומית לוקחת אותנו עוד צעד קדימה ומזמינה אותנו ליצור גוון ליפסטיק כיד דמיוננו, שיכול להפוך הליפסטיק החדש של מאק!!!!!! מתרגשת לכתוב את זה, בכנות.

אנא שימו לב להוראות המדוייקות ותנאים מטה

כל הפרטים כפי שנחתו במייל:

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי M.A.C  משיק פעילות אינטראקטיבית ייחודית עם חובבי איפור, אמני איפור ולקוחות המותג מכל רחבי העולם וגם מישראל

MAC Mix & Mash

פעילות המדיה החברתית של M.A.C  Mix & Mash  מזמינה את לקוחות המותג וכמו כן, אמני וחובבי האיפור מכל העולם לקחת חלק בתהליך היצירה של גוונים ומראות איפור חדשים, להפגין את יכולותיהם האמנותיות ובעקבות כך להגדיל את הסיכוי לזכות בהכרה וחשיפה בינלאומית ע"י הצגת מראה האיפור בנכסים הדיגיטליים הבינלאומיים של MAC . בחודש הקרוב יוזמנו אמני וחובבי האיפור ליצור את מראה השפתיים הייחודי שלהם או להמציא גוון חדש של ליפסטיק!

במטה MAC העולמי ייבחרו את עשרת הגוונים המקוריים והיצירתיים ביותר ויהפכו אותם ל-10 ליפסטיקים בגוונים הנבחרים!

ע"י ערבוב גוונים, יצירת מראות, שימוש בחומרים שונים ממוצרי MAC – הכל מותר והכל אפשרי- כל אחד מוזמן ליצור את מראה השפתיים היצירתי ביותר שלו, להעלות לנכסי הרשת החברתית שברשותו (אינסטגרם, סנאפצ'ט, פייסבוק) לתייג את M.A.C ואת המוצרים בהם נעשה שימוש האשטגים המבוקשים.

המראות הנבחרים יזכו בקידום ובקרדיט בנכסים הדיגיטליים של MAC GLOBAL ובסיכוי שיצירתן תהפוך לליפסטיק חדש של MAC!

ההאשטגים אותם צריך לתייג עם העלאת התמונה/ הוידאו:
#FutureMAC
#MACMix Mash
#MACCosmetics
@MACCOSMETICS

הערות והוראות להשתתפות בפעילות:
שימוש ב- # מקנה ל- MAC למשוך את התמונות לבחינה לשימוש.
לתמונות הנבחרות חברת MAC תעניק קרדיט ע"י תיוג שם האמן בפוסט עצמו.
חשוב לרשום ולתייג שמות של מוצרים בהם נעשה שימוש לטובת יצירת המראה כולל ציון שם המדינה (ישראל).

MAC אינה יכולה לפרסם תמונות המציגות צילום פנים מלא של דוגמניות בגלל זכויות יוצרים ולכן תמונות חייבות להיות מצולמות על אמן האיפור עצמו או תמונות פוקוס דרכן לא ניתן לזהות את המצולם.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה