27 ביולי 2015

SMASHBOX PALETTES




כל מי שמכירה אותי יודעת שאני ופלטות זה לא ממש. יש בי משהו מהשמרנות של "הבו לי תלת/ארבע/חמישיית צלליות הולמות זו לזו, אני אשמח ועוד יותר מנוחות הנשיאה בתיק האיפור.









ואז הגיע פלטת הצלליות של סמאשבוקס FULL EXPOSEURE כשמה כן היא ושינתה לי את הגישה. עבורי זו פלטה ראשונית וגיליתי שהיא מכסה לי איפור סביב השעון., חפוז וקליל, מושקע או איפור ערב.




14 צלליות ומברשת מעולה! צלליות בגוונים מאוד לבישים, 7 שימריות ו 7 במראה מאט, מברשת מצויינת, זהירות לא לזרוק! דו צדדית, להנחה ולטשטוש , במבט ראשון הוקסמתי כמובן מהצלליות השימריות, הפיגמנט שלהן לא מוגזם ולכן תתאים גם כפלטה ראשונית למי שבתחילת דרכה. צלליות המאט נמרחות חלק, קל לעבוד איתן ונראות נהדר. תמיד אהבתי צלליות עם הרבה נוכחות וברק אבל עם השנים והמעבר לתל אביב למדתי לאהוב צלליות מט. ויש גם בונוס - צללית שחורה




לערכה מצורף תרשים פנים מפורט עם הנחיות לאיפור לפי מבנה העין, מוצלח מאוד.




התפעלתי מההנחה הקלה, אין נשורת  עמידות הצלליות טובה מאוד. ועדיין בעבורי חובה להצטייד בפריימר, (סמאשבוקס השיקה לאחרונה פריימר מעולה) באופן כללי לשיפור עמידות ונראות הצלליות ובחודשי הקיץ הלחים בפרט. לקחתי איתי את הפלטה לחופשה באילת, וגיליתי את היתרונות בפלטה שיש בה הכל.


מחיר לצרכן: 299 שקלים, ברשת אפריל בלבד





אומרים "טובות השתיים" ואכן המותג סמאשבוקס השיק פלטה נוספת יחודית מאוד בשוק האיפור להצללות והארהCONTOUR KIT  שלוש פודרות, שני גוונים כהה ובהיר להצללות והייליטר אחד , בערכה גם מברשת זויתית  מדוייקת לפיסול הפנים, עצמות הלחיים האף והארות בזמן קצר.






לערכה מצורף תרשים פנים מפורט עם הנחיות להצללות והארות בפחות משישים שניות.
היה לי המזל והייתי לאחרונה בשיעור איפור בו לימדה אותי המאפרת את נפלאות הקונטור, ובמשיחת מברשת אולי שתיים קיבלתי שוס של עצמות לחיים.  


מחיר הערכה: 269 שקלים, ברשת אפריל בלבד




יש עוד הרבה חידושים שעלו על מדף האיפור של סמאשבוקס בארץ, ברשת אפריל בלבד כאמור, אבל זה כבר לפוסט אחר  :) 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה