9 במאי 2015

OPI - INFINITE SHINE




לק שמחזיק כ 10 ימים הוא חלומן של הרבה נשים. אני, לרגע היססתי כי אחד התחביבים הכי מרגיעים שלי הוא מריחת לק, ונדיר שאשאר עם לק יותר מ 4, גג 5 ימים אבל כשהחגיגההיא של OPI ברור שאתייצב לתענוג ובשמחה אקריב את ציפרני להתנסות מפנקת עבור סקירה בבלוג:




לק עמיד עד 10 ימים, מבריק כמו ג'ל למרות מריחה והסרה רגילות. 30 גוונים בעלי ברק ועמידות.
מניקור ב 3 שלבים:
1.  פריימר יעודי ללקים בסדרה - להגנה על הציפורן ולמניעת הכתמה.



2.  לק - הגוונים כלכך יפים - לקח לי המון זמן לבחור, לרגע רציתי לשים גוון אחר על כל אצבע.
2.  שכבת טופ גלוס יעודית ללקים בסדרה - להקניית ברק ועמידות.
כך דבר היצרן.




וכיוון שאין כמו מראה עיניים, יצאתי לי אל Frenchie  ב 16/3/2015 למניקור מושלם, בחרתי לי גוון הכי של קיץ, משמח עיניים.



תיעדתי את עמידותו יום יום, לשם שינוי היה לי הרבה פנאי (לצערי) כי יומיים אח"כ השתטחתי על הרצפה בעבודה ולוקח לי זמן רב להתאושש חזרה עד כדי שמניקור איכותי מורחת לי זה זמן רב אחייניתי המקסימה.



















כך עברו להם תשעה ימים מושלמים ללא צורך בטיפוח הלק. רק הרווח בין הלק על הציפורן לאצבע מעיד על צמיחת הציפורן 





ביום העשירי קמתי עם צ'יפ אחד באמה שמעיד על אמיתות הצהרת היצרן וגם גרם לי להרהר בכיף שלא להצטרך להחליף לקים כל הזמן?


ההסרה קלה -- כמו כל לק רגיל באציטון/מסיר לק שיש בבית.

את המניקור המוצלח תוכלנה לעשות במכוני היופי, 95-120 שקלים. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה