5 באפריל 2015

קרייזי ליין - אביב קיץ 2015 Crazy Line




חברת קרייזי ליין בחרה לה פרזנטורית נהדרת, לא ילדה אלא אשה, אמא, בעלת קריירה שמשקפת ממש את מראה וסגנון הלבוש של המותג. נשי, מחמיא, לנשים בטווח גילאים המחפש להתלבש קלסי, אלגנטי וטרנדי, בלי להיות קרבן אופנה. הייתי אומרת כאלה שיודעות מה מחמיא ומתאים להן.




מגלית גוטמן התלהבתי מהרגע שהראשון בו ראיתי אותה בלייב, במדרחוב הקטן בירושלים תמירה זקופה ואצילית. לאורך השנים תמיד התחברתי לכל מותג שדיגמנה עבורו, צפיתי בתכנית "נשות הטייסים" מעבר לרצון שלי לפרגן ליצירה ישראלית, בשל משחקה הנהדר שם, כמו גם בתכניות בהנחייתה. היא לבושה תמיד בטוב טעם, הולם לאירוע ולה, בעיני היא נפלאה.




מה שהלהיב אותי בהשקה הוא שהמעצבת הראשית ליוותה ושיתפה אותנו במקורות ההשראה, מיהו קהל היעד וענתה לכל שאלותינו בסבלנות ואף בהנאה שאותי אישית סחפה.





קהל היעד המוצהר הוא גילאי 30 ומעלה והמידות הן 38-40 ומעלה ברוב הדגמים. עדיין להתרשמותי היום גם נשים צעירות אחרי צבא/לימודים, אשר נושאות תפקידים הדורשים מהן לבוש ספורט אלגנטי/קלאסי יותר תמצאנה את מבוקשן ברשת וכל זה במחירים נגישים ועוד יותר לאחר הנחות














הקולקציה משדרת איפוק והידור ועדיין משלבת צבעוניות מלהיבה. יש בה מענה לכל הסגנונות והאירועים. קולקציית הערב היפיפיה שרובה שחור/כחול ושילוב של שחור ולבן. הדפסים פרחוניים במראה קייצי ורענן, הדפסים אתניים, קולקציית ג'ינסים מתרחב וגם סקיני וגם קולקציית ספורט, בכולן ניכרת המחשבה על נוחות וקלילות.
הגלביות נשארות איתנו גם העונה וזה נהדר בעני לקיץ החם והלח שלנו, תמצאו אותן באורכים שונים, קלוש מחמיא מאוד לגוף.







קולקציית האביזרים עומדת בפני עצמה, חגורות, מחרוזות בעלות נוכחות, אקססוריז, צעיפים וקשת של כובעים בדיוק לעונה.









עוד בקולקציה מגוון מלהיב בגוונים מוצלחים של תיקים, קלאצים וארנקים.


מי שמתגעגעת לרשת לוצ'י שהייתה מיועדת לנערות? היורשת הייתה מכורה אליה, נהנגו לנסוע לקניון עזריאלי בו הייתה חנות גדולה ומגוונת, לאחר מכן נפתחה חנות בקניון ממילא בירושלים שבה אפילו אני זכיתי לחולצה. הרשת איחדה את לוצי לחנויות קרייזי ליין, כאשר קהל היעד שלה הוא נשים צעירות שמחפשות גזרות איכותיות בבדים וסגנונות צעירים וטרנדיים במידות 38-50, מעין מקבילה של TRF בזארה.

טווח מחירים
קולקציית הביגוד- 140-480 שקלים לפני הנחות
קולקציית אביזרים- 60-300 שקלים לפני הנחות

טווח מידות

לוצי' 38-50 וקרייזי ליין 40-52

לפרטים נוספים: אתר הרשת - מפורט, כולל מחירים ומבצעים ומאוד ידידותי למשתמשת


לרכישה - חנויות הרשת ברחבי הארץ 

רשימה 









תגובה 1:

  1. גם אני אוהבת את גלית גוטמן ו"עוקבת" אחריה כבר שנים, מאז שהשתתפה בתחרות נערת השנה של מעריב לנוער והיא אכן משתבחת עם השנים.
    לוצ'י מעלה בי זכרונות רבים... מאוד אהבתי את הסגנון.
    וג'קט שאנל הכחול? חלומי!

    השבמחק