16 בדצמבר 2014

סתיו חורף 2014/15 עם GERRY WEBER




תמיד אהבתי להתלבש אלגנט. חגורה נעל ותיק תואמים, עקב קטן ונוח. קרדיגן משי, פשתן או צמר בחורף. זה כשהייתי צעירונת.





ככל שנקפו השנים, את מקום העקבים תפסו נעלי מוקסין שטוחות, גיליתי שכמה שקל לי להחליף תיקים יום יום, עוד יותר נוח ונעים להעביר את העונה עם תיק שק גדול אחד ומכנסי הג'ינסי שהיו בעיקר עבור טיול או קומזיץ בלג' בעומר תפסו מקום נכבד על המדף, אך עדיין הסגנון נשאר ספורט אלגנט נוח ולבוש, חולצות T בארוני זה די אאוט.





הוזמנתי להשקה של קולקציית החורף של מותג האופנה הגרמני גרי וובר האלגנטי  בהשראת העיר האהובה עלי New York  - שלבש גם פנים צעירות יותר במידות ובדוגמאות ומוכרחה להתפעל שמצאתי בו מענה לכל צורך ואירוע.





מעיל אלגנט יפיפה בסגירת רוכסן הופך שמלה, ג'קטים יפיפיים, חולצות עם הדפסים בגווני חורף, חאקי, ירוק, כחול. וסט צמר צעיר ומחמם. 






מעבר לקשת הגוונים הענקית וההדפסים הצעירים הבחנתי בכמה חוזקות של המותג מכנסיים, ג'ינס או קלאסיות שמחמיאות לגזרה, כאלה שקונים לשנים. גם מעילים רבים באורכים שונים תמצאנה בקולקציה, קלים, חמים עם או בלי כובעים והבדים, נושמים, נעימים מאוד על הגוף.






2 להיטים צעירים שאהבתי במיוחד הם הדפס הציפורים וחולצת המיזע  BOOM- אלה ממש להיטים.





עוד תמצאו ברשת צעיפים, אביזרים ותיקים מאוד יפים. לדעתי אישה בכל גיל משנות העשרים ומעלה, מטופחת ומודעת לאופנה, המעוניינת להתלבש נוח אך טרנדי ונשי תמצא את מבוקשה אצל גרי וובר.





מותג האופנה הגרמני מחדש ומפנק כל הזמן, תוכלו להתעדכן  דרך עמוד הפייסבוק: כאן
וגם באתר הבית של גרי וובר : כאן

הרשת מונה 4 סניפים , גן העיר, ממילא, ארנה וסניף חדש בקניון הזהב.



היום נר ראשון של חנוכה  - חג חנוכה שמח :)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה