6 בספטמבר 2014

SUMMER ACCESSORIES


אם יש אביזר שהכי מזוהה עם הקיץ, הלן הן משקפי השמש. גם מרכיבי משקפי הראיה יודעים למצוא "פטנטנים" להגנה על העיניים. אך בארצנו(הקטנטונת) עם השמש היוקדת, משקפי שמש הם עניין של חובה בכל עונות השנה, מה שמביא את רובנו לחפש ערך מוסף, של איכות, יופי אופנה והגנה  כאחד.





YOU & EYE - בוטיק למשקפיים - כשיוקרה פוגשת מקצועיות

השיפוצים ברחוב שנקין הרחיקו אותי ממנו, או אז הגיעה ההזמנה להשקת קולקציות הקיץ בסניף השנקינאי של רשת You&Eye. נכנסתי לסניף והרגשתי אירופה, שקט, ניחוח באוויר. בתצוגה מרווחת שלל משקפי שמש שמזמינים להושיט יד ולקחת.


הרשת חרתה על דגלה לספק לנו אווירה, מבחר צבעוני איכותי ואופנתי, תוך דגש על החשוב מכל בחווית הקניה לדעתי - מתן דגש על השירות - מקצועי אדיב ומסביר פנים. והציבה לעצמה כיעד להיות רשת הבוטיק האיכותית ביותר בישראל: איכות גבוהה כסטנדרט, נקודות מכירה מובילות, שירות ברמה גבוהה ותמהיל מותגים מיוחד ומעניין




ב  You & Eye תמצאו מענה בכל תחום העיניים, משקפי ראיה, שמש ועדשות:
אופטומטריה - בדיקות ראיה והתאמת עדשות מגע.
מובילי טרנדים בתחום אופנת המשקפיים בארץ - יצוג בלעדי של מותגים בינלאומיים.

4 סניפים לרשת ובימים אלה היא לקראת החמישי, אך בהחלט לא האחרון. סניף הדגל שאני מאוד סקרנית להגיע אליו הינו הסניף בקניון שרונים בהוד השרון אשר עוצב במראה אירופאי קלאסי ובליבו גוף תאורה מרשים המקרין הידור על כל החנות, הצילומים מאוד מזמינים.


ברשת תוכלו למצוא לצד מותגי היוקרה הפופולריים דוגמת CHANEL, DIOR, PRADA ועוד, מותגים בבלעדיות דוגמת:





איטליה אינדיפנדנט האיטלקי - סגנון צעיר ואופנתי בשילוב חומרים מיוחדים וטכנולוגיות חדשות - ויש שם גם יצוג יהודי, בין הבעלים: לאפו אלקן האלגנטי,התורם באופן קבוע לבית חולים תל השומר בישראל.




מסגרות המותג יתרונן במשקל קל, נוחות ההרכבה וסגנון אופנתי יחודי, אוסיף שהעדשות נהדרות, זו עדות מנסיון.




אנה קארין קרלסון -  משקפיים מיוחדים - בעלי חיים פרחים והדפסים תלת מימדיים, חזון המעצבת הוא שמשקפיה יהיו מיוחדים מכל זווית אפשרית, כמו פסל שמתבוננים בו, שילוב אופנתי עם טכניקות יצירה חדשות אפר הופף אותן ליצירות אמנות של ממש. כפי שתראו בתמונה - זה יפיפה, מיוחד וזה עובד.





Oliver Peoples - המוטו של לרי לייט המעצב "זה מתחיל באיכות, מידה, פונקציונליות, חומר המסגרת ואיכות העדשה" לדוגמא - עדשת ה VFX שפיתח המשלבת פולורויד, אנטי רפלקס, ופוטוכרומטיות" לוגו החברה אינו מוצג על פני המסגרת כי "מי שמכיר יודע". משקפיים אופנתיות, טרנדיות לראיה ולהגנה מהשמש. המסגרות מיוצרות ביפן ובאיטליה

כל זה על קצה המזלג, שכן הרשת מקפידה להביא לארץ מותגים מיוחדים, יחודיים שיש בהם ערך מוסף 


כדברו של רן יעקובי מנכ"ל הרשת אשר אירח אותנו: "כשתכנסו תרגישו את ההבדל, כשתצאו תראו אותו".


פרטים נוספים באתר הבית כאן





מגנוליה - תכשיטים

וכשבאופנה עסקינן אי אפשר שלא להתלהב מקולקציית "STARDUST" שהושקה הקיץ ברשת מגנוליה. 





תכשיטים לאשה שמשאירה אחריה "אבק כוכבים" כדבר היצרן. הקמפיין צולם בעיר האהובה עלי בעולם "ניו יורק" (ותסלח לי ירושליים) וכוללת תכשיטים בשילוב זרקונים שקופים, צבעוניים ושילוב של אבני סברובסקי. 

לטעמי התכשיטים משדרים יופי ויוקרה במחיר שכל אחת מאיתנו יכולה להרשות לעצמה ואף יותר מאחד, כי כולנו אוהבות גיוון כמו גם  לפנק כמתנה.  





טווח המחירים: 93-729 שקלים להשיג בכל סניפי הרשת. חפשו את מבצע החודש 30% על פריט שני, שלישי ורביעי. 

פרטים נוספים באתר הבית כאן




GANT TIME - קולקציית שעונים אופנתית

בקניון רמת אביב בתל אביב, שוכנת חנות הדגל של מותג האופנה האלגנטי GANT. 




הוזמנתי להשקת קולקצית השעונים החדשה " "GANT TIME" בחנות הדגל, המעוצבים ע"י מעצבי הבית של המותג המיוצרים בשבדיה. פלדת אל חלד, מנגנוני איכות, עיצובים טרנדיים. בשעונים האופנתיים תוכלו למצוא רצועות בגוון אחיד, צבעוניים וגווני פסים בבד, סיליקון עור ובמרקמים שונים. 




בשעוני הנשים אף שילוב אבני סברובסקי. בחרתי בשעון לבן מעוטר באבנים נוצצות בשיק שקוצר מחמאות והולם לעונה.

את הקולקציה במחיר 1,290-2690 שקלים , תמצאו בחנויות השעונים המובחרות ברחבי הארץ כמו גם ובאתר היבואן כאן






House Of Marley  

קיץ, כיף ופינוקים חייבים להיות מלווים במוזיקה, והנאה ממוזיקה מחייבת אוזניות איכותיות. מארלי עלו ארצה בדיזינגוף סנטר בתל אביב נפתחה חנות קונספט מרשימה.




תמצאו בה מערכות אודיו, אוזניות, תיקים ושעונים. תוך מחויבות לשמירה על כדור הארץ. האוזניות קלות, נוחות מאוד על האוזניים, ומתאימות גם לספורט כהליכה כמו גם לנשיאה בתיק.





עוד תמצאו בחנות תיקים, כובעים, חולצות ועוד אביזרים מחומרים ממוחזרים וטבעיים. את מוצרי השמע תמצאו גם בחנויות אלקטרוניקה דוגמת א.ל.מ, סלולר דוגמת iDigital, מגה ספורט ועוד.





אבל לפני הכל והחשוב מכולם, אביזר חוצה עונות באקלים הישראלי - זהו מסנן הקרינה, אל תוותרו עליו, גם במשרד מקרינת התאורה, גם בצל ובטח ובטח ביציאה לאויר הצח אל מול קרני השמש.

AVENE - מוצרי הגנה מהשמש

סקר צרכנות מעיד כי אוון היא הסדרה הנמכרת ביותר באירופה, מנסיוני לא לחינם. לפני לא מעט שנים המליצה לי רופאת העור להשתמשת בתחליב  ההגנה של אוון 50+ שיתן הגנה לעור מקרני השמש המזיקות אך בד בבד נותן מענה לחשיבות הנחת המ.אפ עבורי, להסתרת הפיגמנטציה. מרקם תחליבי, ספיגה נוחה והמ.אפ יושב עליו מצויין. כתבתי עליו עוד בהיות הבלוג בחיתוליו כאן.





מאז עברו שנים וקרמים נוספים על שולחן האיפור, אך לא אחת אני חוזרת אליו, כיף היה עת נחתה השקית ליד הדלת ובה התחליב (יש גם קרם)התור בו השתמשתי באותם ימים, בנוסחה חדשה.- עמיד במים, ללא סיליקון וללא אלכוהול. האריזה נוחה לנשיאה בתיק ובעלת פטנט משאבה לסטירליות ואסתטיקה כאחד. מסוג הפריטים שאף פעם אין בהם די.




עוד תמצאו בסדרה קרם הגנה לפנים ולגוף מהסדרה המינרלית, ללא פרבנים, עם מים טרמליים. בן הזקונים מרבה ללכת לים, אימץ אותו אחרי שנכווה תרתי משמע. מכיר בערך קרם הגנה ומושיט יד למשובחים שבהם, נוח לו 2 ב 1, מתאים לעורו הרגיש, קל לנשיאה בתיק, נספג בקלילות, הוא אינו נשרף, ומשתזף בקלות. 




להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים. 
אמולסיה  SPF50+         בכמות 50 מ"ל במחיר 160 שקלים (נצפה במבצע 75 שקלים בס.פארם)
קרם לעור רגיש SPF50+ בכמות 100 מ"ל במחיר 160 שקלים 


יש עוד לא מעט לכתוב אך הפוסט יצא מעט ארוך, הקיץ עדיין בשיאו אז אולי גם פוסט קיץ שלישי בקרוב.


ואתן, מה הכי פריט קיץ בשבילכן? שתפו















4 תגובות:

  1. כמה גודיז בפוסט אחד!!! תתחדשי מותק!

    השבמחק
  2. אהבתי את משקפי השמש! ולמגנוליה יש לי חיבה גדולה :-)
    פוסט נהדר יקירה
    שבוע טוב ♥

    השבמחק
  3. תודה יקירה, צוק איתן מכריח אילתורי נושא ;)

    השבמחק
  4. גם אני, הן קלילות, שקופות אך מגנות וחתוליות משהו. גם אני אוהבת את מגנוליה, זה התחיל כבקניון הקטן ליד בית מגורי הם היו הדוכן היחידי לתכשיטים ונשאר עד היום.
    שבוע נפלא ובשורות טובות :)

    השבמחק