26 בפברואר 2014

MAGNOLIA




כשהייתי ילדה קטנה קנו תכשיט זהב ויהלומים לכל החיים ותיק רק מעור שישאר לשנים. ילדה נשארתי רק במהות ומסכימה שיהלומים הם ידידיה הטובים של האישה ואם יש גם שאנל 5 אז בכלל ;)

היום קצב החיים הוא אחר, האופנה מתחלפת תדירות ולמי שרוצה להיות "בעניינים" חשובים יותר מכל -  האקססוריז שמשלימים את האאוטיפיט. אני אוהבת אקססוריז, אוהבת אותם עם נוכחות, צבעוניים וכמה שיותר.

2 קולקציות הושקו במגנוליה לקראת האביב וזה סוג של פוסט בו אתן לתמונות לדבר בעד עצמן:

קולקציית שרשראות מחוטי משי











קולקציית אבני זרקוניה צבעוניות

תכשיטים בציפוי זהב המאפשרים עיצובים גמישים. המשולבים אבני זרקוניה צבעוניות. מגנוליה מתחברת לזירת האופנה לאביב קיץ צבעוני בתכשיטים משלובים ורוד, סגול, טורקיז ועוד.


טבעת החותם המרשימה הייתה הבחירה המיידית אבל...






מסתבר שבכל רגע נתון יש כ 2000 תכשיטים שונים בכל דוכן. יצא שלמרות הידיעה הברורה איזו טבעת חשקה נפשי - לא היתה אותה במידה שלי.



אז "הסתפקתי" בשונה ממנה אך לא פחות יפה. ניתן מן הסתם להזמין בגודל המתאים אבל אני אוהבת את "השקית ביד ומיד".


על הכוונת שני עיצובים יפייפיים: האחד מעלה צמיד "תחרה" עדין אך מחמיא ובעל נוכחות וגם התליון היפיפה מטה שניתן למצוא בכמה וכמה גווני אבנים.




לטעמי במגנוליה כל אשה תמצא את עצמה, יש החל מתכשיטים עדינים דקים ולא יקרים ועד תכשיטים בעלי נוכחות, אפשר למצוא תכשיטים עשירים בעיצוב, בגוון זהב יפה, בלי "להכעיס את הכיס" צבעוניים במחיר שווה לכל נפש. גם כשאני חושבת על מתנות לחברה, אני חושבת לא אחת על מגנוליה. קודם כל בגלל השירות הנהדר, האיכות הבלתי מתפשרת ביחס המעולה גם אם תבוא להחליף את התכשיט, האחריות המלאה לשנה ויש שירות גם אחרי.

תעודת אחריות לשנה


אגב יש חנות אחת בלבד בארץ - בכפר סבא. עוד נקודה מכבדת למגנוליה -  התכשיטים מיוצרים בארץ. מייצאים גם לחו"ל
מחרי התכשיטים נעים בין 150-700 שקלים. ישנם גם עגילים יפיפיים שמחיריהם נעים סביב  ה 100 שקלים (ראוכדוגמא בתמונה את עגילי הזרקונים שרכשתי)



לרגל השקת הקולקציות מגנוליה במבצע : תכשיט שני ב 30% 




* הוזמנתי כאורחת בהשקת הקולקצייה






תגובה 1:

  1. תתחדשי! בחרת מאד יפה, גם הטבעת וגם העגילים. ודרך אגב אני מאד מבינה אותך.קשה לי מאד לקנות בקטע של תיקונים, נתאים לך....נזמין לך....וכו.

    השבמחק