5 בדצמבר 2013

חנות קונספט בגן העיר ומכשיר חדשני להתאמת גוון המייק-אפ מ LAUDER ESTĒE


חו"ל במרחק נסיעה מקומית (יח"צ לם וליץ סטודיו)

מותג היוקרה האהוב  ESTEE LAUDER משיק עכשיו חנות קונספט - חנות דגל ראשונה בגן העיר בתל אביב.

רשמי וחגיגי - גזירת הסרט


מתחם רגיל של המותג ברשתות ובפארמים הוא כ 2 מ"ר, החנות גודלה כ 21 מ"ר (WOW)  "חנות בתוך חנות" בסניף המשביר לצרכן בגן העיר, בלב ליבה של תל אביב (אבן גבירול צמוד לעיריית תל אביב) זוהי חנות הדגל ומתוכננות עוד 5 כאלה בשנת 2014, אאל"ט הבאה תהיה בקניון בית ים - משמע גם סניף נוסף למשביר לצרכן.
בחנות עמדת איפור עם תאורה מתחלפת להתאמת איפור יום/לילה, הייתי יכולה להישאר שם שעות.

זהו שדרוג יוקרתי אמיתי לעידן הקוסמטיק בישראל, ממש כמו בתי הכלבו המפוארים דוגמת הרודס, גלרי לפייט וכדומה. לטעמי האישי - משמעו כמה מכבדים את הלקוחה הישראלית וכמה כבוד וכוח קניה הצרכנית הישראלית בעיני המותג.



יחד עם החנות מושק גם מכשיר קטן וחדשני - iMatch Digital Shade להתאמה ממחושבת של גוון המייקאפ ללקוחה. מכשיר הרשום כפטנט של אסתי לאודר. קומפקטי, נראה כמו מסרט מדע בדיוני ;)  מצמידים אותו לשלוש נקודות בפנים: מצח, לחי וסנטר ולאחר מספר שניות יופיעו על הצג כל סוגי המייקאפים של אסתי לאודר, בהדגשה על הגוון ותת גוון המתאים ללקוחה. אפשר כמובן "לרמות" ולקחת גוון קרוב אם כך את מעדיפה.



אני כמובן התחכמתי וביקשתי להתנסות עם איפור (בלב כבד שמא יראוני חפה מאיפור) וגם ללא איפור. המכשיר לא זייף!!! 


תודה לליבנת המקסימה על התמונה הנפלאה 

סנסציה: ניתן להשתמש בו גם על עור מאופר, אולם להתאמה מושלמת מומלץ על פנים חפות מאיפור. המכשיר פסק עבורי פרסקו, הגוון שלי באסתי וגם גוון חדש 77 Pure Beige



הדיילות בחנות מקצועיות, נחמדות ומאופרות נפלא, כך שחווית ההתנסות והקניה מאוד מאוד נעימה.
תחילה תמצאנה את המכשיר בחנות הדגל של המוצג בגן העיר ובהמשך אצל צוות המאפרים המומחים הנודד בין נקודות המותג השוהות ברשתות ובפארמים ברחבי הארץ. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה