28 ביולי 2013

MAC - NEWS # 2




מאק מתחדשת בקצב מסחרר אבל לא מפתיע, הקולקציות האחרונות צבעוניות ושובבות וכל כך מפתות.




Tropical Taboo




בהשראה לטינית הושקה החודש קולקציה צבעונית, מאוד עשירה ומפתה, אני מאוד אוהבת את הסמקים של MAC ומשלושת הסמקים המינרליים שמתי עיני על הסומק Sweet Samba ששילוב הצבעים שבו נראה לי חם, קייצי ומושלם.



ורוד כהה עם ברק כהגדרת היצרן, תחילה התלהבתי אך נוצר כתם על הלחיים כי הוא מאוד פיגמנטי, אז אני "מלטפת" אותן בעדינות רבה במברשת. מרקם רך שמשתלב יפה עם איפור העור, למרות הפיגמנט החזק, לא מחזיק לכל היום, אבל עם יופי כזה לא אכפת לי לחדש (יש קבוקי רכה בתיק למטרות רענון), תמורה מושלמת להשקעה.



בקולקציה : שימר בשני גוונים, צלליות סמקים ושפתונים מינרליים , גלוסים, מסקרה, עפרונות ומברשות. 

המחירים נעים בין  80 ועד 287 שקלים



SO SUPREME

קולקציה עם נוכחות. אילו מישהו היה אומר לי לפני שנה שתיק האיפור שלי יכיל צ'אבים חצי שקופים וגלוסים הייתי פוטרת אותו בגיחוך, אולם כך התגלגל הדבר. בקולקציה שכולה מוצרים שפתיים - בלא מודע היד מושטת אל שפתון אך כוכבי הקולקציה הם הגלוסים , ברק שקוף ומבריק, לחותיים עם מנגנון סיבובי ואפליקטור נוח למריחה. 8 גוונים של גלוסים מניוד ועד סגול שזיף ושישה גוונים בשפתונים, כולם קייציים ולבישים.

90 שקלים מחיר השפתון  110 מחירו של הגלוס.

ואחרונה חביבה ידיעה שהגיעה זה עתה



ALL ABOUT ORANGE

באינסטינקט הראשון אומר, תארזו לי את כולם. במיוחד כשרואים אותם על הדוגמנית, כל הגוונים מאירים את פניה של העלמה למרות שהיא בהירה ואפילו מעט חיוורת. קורל וכתום הם גונים מאוד אהובים עלי, אז קולקציה שלמה, פיתוי שמסוכן להתקרב אליו.


הצבע הכתום הוא הגוון בהא הידיעה הקיץ, במגזינים, בתצוגות האופנה, בחנויות האופנה. MAC תרגמו את בצבע לקולקציה שלמה - לפנים, לשפתיים ולציפרניים מאפרסק עדין ועד כתום זוהר.

בקולקציה
שפתונים מאפרסק ועד כתום ניאון 90 שקלים
ליפגלוס Cremesheen glass בגוונים ניוד, אפרסק וכתום בהיר פרוסטיים במחיר 109 שקלים.
סמקים באפרסק בהיר, אפרסק וקורל במחיר 119 שקלים.
לקים בגוונים ורוד מטאלי, אפרסק קרמי, קורל וכתום בהיר קרמי במחיר 60 שקלים.
ורביעיית צלליות בגווני אפור  במחיר 229 שקלים.

ובעודני כותבת שורות אלה, מן הסתם MAC מכינה לנו קולקציות חדשות והפתעות לחגים


עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר של MAC כאן

ואתן, מוצאות את עצמכן פתוחות לשינויים באיפור? גם אתן נלהבות לחגיגת הכתום העונה? שתפו




*הגוונים שבחרתי נשלחו אלי לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה