30 באפריל 2013

מתחילים את הקיץ עם VICHY, חוה זיגבויים, קמדיס ו...MAC


הקיץ נחת עלינו מוקדם מהרגיל, אל תאמרו אביב ואל תאמרו עונות מעבר, זה קיץ פשוט כך, הטמפרטורות נוסקות, נצמדים למזגן, הלחות לא נעימה. אפילו אם נצמד למזגן יש את המעברים...ממקום למקום.

הצטיידתי בכמה מוצרים שאמורים להקל עלי והחלטתי לשתף בתחילת הדרך ובהמשך אעלה סקירה מלאה כי אני נלהבת וסקרנית.



איפה ששומעים "הלבנה" תמצאו גם אותי, אני מאמינה גדולה בקרמים האלה - לא בהוקוס פוקוס - אלא בהתמדה. עוד יום ועוד יום ופתאום יש טשטוש של הכתם, פתאום גוון העור הופך אחיד ואפילו...התחלתי ללכת עם BB המכסה יותר או פחות.

ב IDEALIA PRO אני תולה תקוות, אני איתו כבר שבוע, מריח נפלא ונספג במהירות בזק. אצוות לו את קרם אידאליה מהסדרה ובהמשך אדווח תוצאות.



כקוראת מגזינים מושבעת את השם חוה זיגבויים אני מכירה כבר שנים, את השם המקצועי שרכשה, את יופיה הרב ואת סיפור חייה מעורר ההשראה, שמחתי לקבל להתנסות "חסם שמש" מן הסדרה שהוציאה. 50SPF  בשפופרת לבנה עם פתיחת פטנט נוחה. עושה רושם מאוד מבטיח, דיווחים על איך הוא מתנהג בבוקר לפני האיפור ועם המ.אפ במשך היום בהמשך...


את חברת קמדיס גיליתי במקרה אך היא הפכה בת בית על מדף הטיפוח. השמפו לטיפול בקשקשים ללא פרבנים וללא SLS נחת על שולחני ונכנס מייד לשימוש, התוצאות נראות מבטיחות, מנקה ומונע...



השנה התוודעתי לקסם שנקרא BB (לא בפוליטיקה, שם כבר אין שפנים בכובע). ה BB של MAC לעור מעורב המגיע באריזת שפורפרת, הרשים אותי, שכן מהתנסות ראשונית, למרות מרקמו הדק והכיסוי הקל הוא מקנה מראה זוהר ומחמיא, עדכונים מפורטים יגיעו.

אז הפעם התהפכתי, ראשית מדווחת על שימוש ובהמשך סוקרת...




2 תגובות:

  1. איפה אפשר למצוא את השמפו ?

    השבמחק
  2. הי
    המוצרים נמכרים בבתי טבע, בתי מרקחת - גם של קופות החולים ובניו פארם.

    - http://www.kamedis.com/he/אתר החברה

    אם את חברה בפייס עשי לייק לעמוד של קמדיס, יש שם מנוע חיפוש:
    https://www.facebook.com/kamedis/app_199659286722006

    השבמחק