23 במרץ 2013

AHAVA




"אהבה פתאום היא מתפרצת" משפט מהשיר של דניאל סלומון ניגן לי בראש עת התחלתי להשתמש בקרם AHAVA




אין לי נימוק משכנע לסיבה, אך מאז ומתמיד לא הסתקרנתי למוצרי ים המלח, למרות התועלות המוכרות ואף על פי שכשנסעתי לסקר משפחה בחו"ל, הם ביקשו מפורשות קרמים של אהבה, לא נתפסתי אליהם. ואז הגיעו הקרמים לסקירה ויש לי עכשו אהבה חדשה. מוצרי AHAVA משווקים ב 30 ארצות וזו גאוה ישראלית, שימו לב גם לאריזות בכיתוב בכמה וכמה שפות.




קרם לחות למראה עור אחיד אייג' קונטרול 20SPF

פיגמנטציה היא נושא כאוב אצלי, למרות שבשנה האחרונה למדתי לחיות איתה בהשלמה, גם כי ה BB קנו אותי, וגם כי מצאתי שבהתמדה של שימוש בסרום, ראו כאן וגם  בקרם כאן להלבנה, יש תוצאות והיא מטשטשת.

דבר היצרן:
קרם לחות רב תכליתי לעור בהיר ואחיד ולהפחתת קמטוטים. שתי נוסחאות חדשניות: נוסחת ההבהרה VF – המשלבת ויטמינים ותמציות צמחים לעיכוב היווצרות כתמים ולהענקת מראה בהיר וחלק; נוסחת ה-™Urban Complex בשילוב מסנני קרינה בדרגת SPF20, מגנים על העור מפני התכהות עתידית ומסייעים בטשטוש סימני גיל.  



מעשית
גם לחות, גם הגנה גבוהה יחסית לקרמים אחרים, גם הפחתת קמטים ומעבר להבהרת העור והקניית גוון אחיד, אמור לעכב הווצרות מלנין, משמע אף מונע את הפיגמנטציה, הכצעקתה? שמחתי מאוד להתנסות ובאהבה.

מיכל זכוכית חלבי עם מכסה מתברג. הריח עדין ונעים מאוד, בתקופה האחרונה אני מוצאת שנעים לי ריח בקרמים שלי ואפילו באיפור הוא לא מפריע לי.  הקרם קל ונספג די מהר כך שאין צורך להתעכב עם האיפור, אני נוהגת למרוח סרום ולחות ורק אח"כ להתלבש מה שמאפשר לקרם להיספג כליל.



כקרם לחות העור מרגיש מלוחח דיו ונעים, העור רך. אני משתמשת בקרם כבר למעלה מחודש והעור אכן נראה בגוון אחיד יותר, הכתמים קיימים שם אבל מובהרים יותר. התמדה היא שם המשחק. לראיה - העליתי לפייסבוק את התמונה שלי עם קרם BB של MAC שהוא קליל וטבעי, כסוי קל (בקרוב בסקירה בבלוג).
הכתמים בתפוחי הלחיים עדיין שם אבל הטשטשו, כאילו התפרקו מכתם אחד לחלקים קטנים יותר, יותר אחידים מול גוון העור כולו. זה עובד! ( 50 מ"ל 240 שקלים)






אשר למחיר, תשכחו ממבצעי רצפה ו1+1, אהבה עברו מיתוג מחודש, באריזות קרטון מעוצבות, מיכל זכוכית (חלבי מצמרר כשציפורן נוגעת) כבד ויוקרתי, סטנד יחודי למוצרי המותג והנחות יחסיות. אני אומרת - בשביל איכות, משלמים.





פילינג עדין לחידוש העור

מגיל צעיר מאוד אני מקפידה על מסיכות הזנה וניקוי, היות ואיני הולכת לקוסמטיקאית, בעבר לא הייתה אפשרות לעשות פילנג בבית. בשנים האחרונות הטכנולוגיה בעולם הטיפוח הביאה את הפילינג גם הביתה, לשימוש ביתי.




דבר היצרן:
פילינג עדין המעודד את תהליך התחדשות התאים הטבעי של העור ומעניק מראה חלק, זוהר ואחיד יותר. 
מבוסס על טכנולוגיית ה- ™Citration הבלעדית ל-AHAVA המאפשרת פעילות אידיאלית של ויטמין C טהור הידוע בסגולותיו להאטת תהליך ההזדקנות של העור. מתאים לכל סוגי העור ולכל גיל. 
בין מרכיבי הפילינג : חומצת חלב, חומצה גליקולית וחומצת לימון טבעיות הפועלות להסרת תאים מתים, לחידוש תאים ומראה עור קורן. להרגעת העור במהלך פעולת הפילינג משולבים תמציות צמחיות של אלוורה, ציפורני חתול ושמן חמניות.
אופן השימוש:
מומלץ למרוח בנדיבות על עור פנים נקי. יש להימנע מאזור השפתיים והעיניים. לאחר 10 דקות לשטוף היטב במים פושרים. לתוצאות מיטביות מומלץ לשימוש עד שלוש פעמים בשבוע.



מעשית
למוצר שצריך להשאיר 10 דקות על הפנים נוח לי לקרוא מסיכה, למרות שזה פילנג שפעולתו אחרת . אריזת שפופרת עם פטנט נוח לשליטה בכמות. זו לי הפעם הראשונה בחיי שאני עושה פילינג והתחושה ממש טובה. באמבט שלי, בנוחות ובזמן קצר. הקפדתי על הזמנים. תחושה נינוחה, לא מעקצצת. העור מרגיש רך ונראה מואר יותר, ממש מטוהר, כמו קילפתי שכבה שקופה של ליכלוך, תאים מתים, פילנג גרגרים משודרג. הפילינג אמור לתרום גם לאחידות גוון, כך שמן הסתם בשילוב עם הקרם זו פעולה מוגברת והתוצאה עלי ממש נראית לעין, אין לי פנאי או סבלנות לטפל שלוש פעמים בשבוע, אלא רק פעם אחת בשבוע, מי שתתמיד, תפיק יותר תועלת מן הסתם.  (100 מ"ל, 140 שקלים)


את המוצרים תוכלנה למצוא ברשת חנויות AHAVA , סופר-פארם, ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (הקיץ בפתח...). לפרטים נוספים כנסו לאתר החברה כאן

ואתן, משתמשות במוצרי הבהרה? יש לכן מוצר מועדף משל AHAVA? שתפו


* המוצרים נשלחו אלי לסקירה






11 תגובות:

  1. גם אני מאוד אהבתי את הפילינג של אהבה. אמא שלי עוד יותר התרשמה ממנו, ותארה תחושה שדומה לשלך.

    השבמחק
  2. כל אפשרות לטיפול ביתי. צביעת שיער, מני פדי, ברוכה בעיני - אני לא אוהבת את כל ההתנהלות סביב מכוני יופי(יודעת שאני במיעוט) אז אפשרות לפילינג ביתי זה שיחוק

    השבמחק
  3. מאוד אוהבת את הריח של הקרמים שלהם. במיוחד את זה של קרם הידיים... פעם הייתי משתמשת בו הרבה אבל בגלל שאני אוהבת לגוון ולשנות, כבר הרבה זמן שלא היה לי אותו.

    השבמחק
  4. הריח נהדר, יש לי גם קרם גוף שקיבלתי בגלוסי. כמוני כמוך אוהבת לגוון לא תמיד זה מצליח :)

    השבמחק
  5. מאוד אוהבת את המוצרים של אהבה. לדעתי זו החברה שעשתה את השינוי הכי גדול בשנים האחרונות.
    לקרם הזה ספציפית לא התחברתי, הוא לא נספג עליי מספיק טוב ולא לח לי מספיק, אבל יש לי קרם אחר שלהם, לעור יבש, והוא נהדר. והסרום שלהם הוא ההתמכרות האחרונה שלי!

    השבמחק
  6. גם קרליין עשו שינוי שכזה. עורי מעורב שמן ויש ביננו כמה שנים :). שתה אותו בצמא, גם תכונת ההלבנה מעלה קרנם של קרמים בעיני.

    השבמחק
  7. אוהבת מאוד את מוצרי אהבה, והפילינג שסקרת נשמע מעניין - אז תודה שסיפקת לי תירוץ לביקור בחנות המקסימה שלהם במתחם התחנה בת"א :)

    וחג שמח, יקירה!

    השבמחק
  8. אילו חשבתי שאסתפק רק בפילינג, הייתי מצטרפת אלייך :)
    אהבתי מאורד את הסטנדים הפארם ויש גם מארזים במבצעים
    חג אביב שמח :)

    השבמחק
  9. תשובות
    1. שמחה שאת קוראת קבועה שאתלי, חג שמח יקירה <3

      מחק
  10. המוצר הראשון נקרא טוב... נתתי לבדיקה לבנאדם יקר ואני מחכה לשמוע את הדיעה.
    את הפילינג ניסיתי לראשונה אתמול ועושה רושם טוב מאוד

    חג שמח יקירה!

    השבמחק