17 במרץ 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה מרץ 2013


פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.



ג'ל ניקוי אשכולית ורימונים 

את גרנייה גיליתי השנה, זה התחיל ב BB לעור מעורב/שמן שהוא לא פחות ממעולה לדעתי. המשיך בקרם ידיים ועכשיו ג'ל הניקוי המצויין. על הכוונת, מסיר האיפור.
דבר היצרן: מיועד לשימוש יום יומי, מרענן, לעסות על עור פנים לח תוך דגש על אזור ה T.
מעשית: אחרי שהפסקנו לצחוק בשל הריח הנהדר המקנה תחושה שמנקים את הפנים עם מיץ האשכוליות של הבוקר. מקציפים על הפנים בזריזות, ושוטפים, העור נשאר מלוחח ומרגיש רענן ונקי אך לא יבש. 

נמכר במחיר השקה של 30 שקלים ברשתות ובפארמים - שווה! 



BODY MILK חלב גוף עלים קסומים:


  L'OCCITANE משיקה 2 קולקציות: קולקציית Marvellous Flowers פרחים מרהיבים בורוד וקולקציית "עלים קסומים" Magical Leaves  
קיבלתי לסקירה את קרם הגוף מהסדרה Magical Leaves    
דבר היצרן:
חלב גוף עלים קסומים,בניחוח מתוק ומיוחד. מעניק לחות, מרכך ומזין את העור. הפורמולה הנוזלית נספגת במהירות לתוך העור. מתמציות של וורבנה, עלי עץ לוז, וניל חם. בבקבוק דמוי זכוכית מלוטשת.  
אופן השימוש: למרוח בבוקר ובערב על עור נקי ויבש לחלוטין.
מעשית:

נהדר, מכירות את הריח של צמח הלואיזה - ריח מתוק של מלמדה? נפלא. פורמולה דלילה דיה לספיגה מהירה אך סמיכה דיה שלא תיזל. הבקבוק מהווה קישוט נאה לאמבט, העור רך ומלוחח, לרגע חשבתי שאי אפשר להוציא חומר מהבקבוק אך למדתי את הפטנט, לא צריך ללחוץ, צריך לשפוך. למרות ההמלצה, אני נוהגת למרוח קרם לחות אחרי המקלחת, יוצא שאני מורחת על עור לח.

את הקרם בכמות 250 מ"ל המחיר 140 שקלים ואת שאר מוצרי לאוקסיטן ניתן להשיג בסניפי רשת L'OCCITANE ברחבי הארץ: ובחנות המקוונת כאן 

קרם ידיים נוטרוג'ינה

קרם הידיים של נוטרוג'ינה מלווה אותי כבר עשרות שנים. מסתבר שיש ל"נוסחא הנרווגית" יום הולדת - 40 שנה. 
דבר היצרן: 
מיוצר על בסיס גליצרין טהור, לטיפול ביובש, בסדקים ובחתכים בידיים. 3 בסדרה: 
קלאסי- קרם ידיים עשיר.  (50 מ"ל ב 35 שקלים)
נטול ריח-מרוכז (50 מ"ל ב 35 שקלים)
קרם ידיים במרקם קליל (75 מ"ל ב 35 שקלים)
מעשית:
אריזה נוחה וקומפקטית לנשיאה בתיק, ספיגה נהדרת ומהירה, חסכוני מאוד. כל השנים השתמשתי בקרם נטול הריח השקוף, הפעם קיבלתי לסקירה את הקרם הקליל - מגיע בכמות גדולה מהרגיל. צבע לבן, קליל מאוד בתחושה ונספג בשניות, אהבתי. ממליצה לפזר שפופרותקרם ידיים בבית. ליד הטלביזיה, במטבח, בשידה ליד המיטה, ככה שיקרוץ לכן להתמרח.

את קרמי הידיים תוכלנה למצוא ברשתות השווק ובפארמים. חפשו אותם במבצעי 20 שקלים.


LIP BALM YES TO CARROTS

קשה לי למצוא באלם שקוף, שנעים לי למרוח. ישלא מעט מוצלחים בקופות ליד הפארם ואני דוגמת ומעבירה הלאה, לזה הריח לא נעים והשני קצת צורב. על YES TO CARROTS שמעתי לא מעט המלצות והשמועה המבוססת אומרת שהם מיוצרים בישראל למרות שלא נתקלתי בהם באף חנות. אז למרות ש27 שקלים זבה לא מעט לבאלם, לחצתי BUY ב ASOS וחיש קל הוא נחת אצלי בתיבה. 
מעשית: כמעט מושלם, אריזה פשוטה אבל נוחה אם אפשרות לסובב כמו שפתון, גוון שקוף, לא רטוב על השפתיים, ריח עדין שלא מפריע ושם תופעות לואי. ממליצה (וידוי - היורשת שמה ידה עליו, טמנה אותו בתיקה וגם אני צריכה לצוד לי אחד אחר)למה כמעט? א. המחיר יקר  ב. צריך לחכות עד שהוא יגיע מחו"ל.


פריימר דרמלוג'יקה

קיבלתי להתנסות וסקירה 2 דוגמיות של פריימר חדש. 2 התנסויות לא משקפות ממש אבל זה פריימר כה יחודי ולכן הוא פה בפוסט.
דבר היצרן:
פריימר קוסמטי רב-תכליתי, ראשון מסוגו המשלב 3 יתרונות בולטים בתכשיר אחד:
טיפול פעיל בעור למניעת הזדקנות, הגנה נגד קרני השמש ומראה בהיר אחיד וקורן! מעבר להיותו בסיס למייק אפ המעצים את המראה ואת הענידותמרכך את העור ומטפל בסימני הזדקנות. הפריימר מחליק את העור ומאפשר כיסוי חלק וממושך יותר של המ.אפ
מועשר בסיליקונים קטנים ומרכיבי אנטי אייג'נג
מעשית:
היות והפריימר מכיל 30SPF החלפתי מסנן קרינה בפריימר כך שלא נדרשתי להוסיף שלב. התנסיתי בו מול 2 מ.אפים שהם עמידים לכשעצמם לנקום טיינט איידול אולטרא 24H ו שיסיידו למיצוק העור ונגד קמטים. בפעם הראשונה שגיתי ושמתי דוגמית שלמה. הפריימר מגיע עם צבע שנטמע לגמרי בגוון העור, ישנה תחושת של מריחת מעטה חלק שעוטף את עור. במריחת המ.אפ מרגישים שהוא ממש מחליק על הפנים, מלטף אותן. העמידות הטובה לכשעצמה הוטבה עוד יותר ויום שלם המ.אפ נשאר כשהיה אך היתה תחושה של משהו שתופס את הפנים. בפעןם השניה הייתי יותר חכמה ושמתי מעט. הרגשה הרבה יותר קלילה וטבעית. הפנים חלקות למשעי אך הנקבוביות מעט נראו. היתרון של מסנן הקרינה ראוי לשבח. בהשוואה לפריימר הסיליקוני של סמאשבוקס, דרמלוג'יקה יותר כבד, יותר עבה ונוכח. מוצר מאוד חסכוני.

את הפריימר בכמות  20 מ"ל במחיר 340 ש"ח, תוכלנה למצוא במכוני הקוסמטיקה ובמרכזי בריאות וספא. לבירור נקודות המכירה 0732-10-20-30 או באתר החברה כאן

 טיפול נקודתי בפצעונים

נתקלתי במוצר לראשונה במדור פרסומי, היות וכבר תקופה ארוכה לא מצאתי טיפול יעיל לפצעונים וממוצרי קמדיס אני ממש מרוצה, הסתקרנתי מאוד והיו לי ציפיות.
דבר היצרן: 
לטיפו בפצעונים ואקנה. מרגיע איזורי עור אדמומיים, מפחית פגמי עור הנובעים משמנוניות, לשימוש יומיומי. נקודתי על הפצעים לבד, מתחת קרם הגנה. עד 3 פעמים ביום.
מעשית
מוצר מעולה לאקנה ופצעונים בדגש אחד - צריך לתפוס אותם כשהן קטנים. ברגע שמעקצץ/מתחיל פצעון, למהר ולשים
הקרם מגיע בגוון העור, מיותר, היה עדיף אילו יכול היה להיות שקוף. פצעון שטופל באיבו, יעלם, אם יוצאת מוגלה זה פחות יעיל. ממליצה עליו בכל בית. 

את אקמדיס בכמות 30 מ"ל במחיר 80 שקלים ואת שאר מוצרי קמדיס תוכלנה למצוא  ברשתות: "ניו-פארם", "עדן טבע מרקט", "אורגניק מרקט", ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320
אתר החברה: קישור



דר פישר - קרם לחות לעור מעורב שמן מסדרת יאנג, כבר נדגם בביתנו לא אחת, אולם משהוצע לנו לסקירה שמחתי, כי הוא מוצלח עבור עור צעיר.
דבר היצרן:
קרם ג'ל, לחות והגנה 30SPF. מכיל חומצה סליצילית לטיהור וחידוש פני העור, ספיחת עודפי הסבום והשומן בעור ותמצית הממליס לכיווץ נקבוביות ולהרגעת העור. למראה מאט של העור.
מעשית
נסיינית צעירה ומרוצה פוסקת: שילוב חומרים מנצח. אריזה נוחה עם לחצן לשמירה על סטריליות ושליטה בכמות. העור נקי, רגוע ומלוחח ומורגש איזון בפנים והפחתת ברק. מתאים לעור צעיר מעורב/שמן.

ואתן יש לכם מוצר מנצח האהוד עליכן? שתפו




4 תגובות:

  1. אני אתך בעניין הביבי של גרנייה - מציאה! הסבון נראה טובה, והמסיר איפור דו פאזי שלהם אחלה. סיקרנת אותי בהחלט לגבי הקרם של קמדיס... וזה כרגיל המדור האהוב עליי :)

    השבמחק
  2. הגרנייה הזה מעולה (יש לי את הפילינג בסדרה) ריח מעולה וניקיון טוב... באמת מציאה.
    הקרם של לאוקסיטן קליל ומתאים במדוייק למזג אוויר.
    אני כל פעם מכניסה את השפתון של "כן לגזר" לסל באסוס, ומוותרת.... הגיע הזמן להזמין.

    השבמחק
    תשובות
    1. רציתי להזמין מאסוס עוד אחד אבל המחיר קפץ ל 10$ שזו הגזמה
      אולי כשיהיה במבצע...

      מחק