3 בנובמבר 2012

גלוסיבוקס GLOSSYBOX OCTOBER




קיבלתי את גלוסיבוקס אוקטובר לסקירה. גם הפעם בזמן סביר, מעט אחרי ה 20 לחודש. חיכיתי לה בסקרנות כי נתקלתי בספוילרים מוקדמים וקיויתי לגוונים שאוהב.





אם ישאלו אותי מי הדוגמנית הישראלית הכי מהממת שיש, אומר בלי היסוס "בר רפאלי" בעיני היא יפה אמיתית לא רק על השטיח האדום, אלא גם בתמונת פפרצי אחרי אימון בחדר כושר. על המותג החדש שלה מי לא שמעה? למי שמעוניינת יש תמריץ לרכוש, גלויית הנחה. 





הפעם בגלוסי טיפוח, איפור ובישום. שוב גלוסי משחקים אותה ב 3 מוצרים מלאים. מגוון שכל אוהבת עולם היופי תוכל להנות ממנו, מוצר בגודל 1/2 + דוגמית. בהתחשבנות זה לא 5 אלא 4 + 1 אולם יש טיפוח, טיפול, איפור ובישום בכפיפה אחת, קופסת הקרטון הורודה מוצלחת לכעצמה. - אני מרוצה. בשאלת הגוונים נדון בהמשך.





FRESH LOOK - קרם יום לפנים - בגודל מלא 30 מ"ל
שמחתי להיחשף למותג שלא הכרתי. חפרתי קצת באתר שלהם, זה קרם מהסדרה היוקרתית שלהם. דבר היצרן בתמצות : קרם נגד קמטים עם אפקט התפחה, מחליק במיוחד את אזורי הקמטוטים הכולל מסנן קרינה SPF30 עם אפקט "דמי מייקאפ". 
מעשית: אמנם דמי מייקאפ לא יסתיר כלל את הפיגמנטציה, אולם התפחה ומסנן קרינה 30 בהחלט נשמע מסקרן. עכשיו כשהגיע החורף אני "מוכנה להסתפק" ב30SPF אשמח להתנסות בו
עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר כאן







LAKA - לק בגוון כסף מיטאלי - מוצר בגודל מלא
יש לי מספר לקים של לקה יש להם קשת גוונים גדולה ויפה.וגם מוצרים טיפוליים, סקרתי אותם כאן וגם כאן. בעיני הם מוצלחים ועוד יותר עם הבסיס והטופ של LAKA. אציין שרוב מותגי הלקים עמידים עלי – הגוון קולע לטעמי.



L'Oreal Infallible Eyeshadows – מוצר בגודל מלא
סדרת צלליות מצויינת, בפעם הראשונה שראיתי אותן דיגלתי במחשבה שהן "בתפזורת", נכון לעכשיו יש לי לא מעט מהן, ורודה, ירוקה, זהובה, שחרחורת. אריזה מרגיזה לפיגמנט מעולה, מרקם נוח להנחה ועמידות טובה. הגוון יפה, אך קייצי וחזק מעט לטעמי.
במוצר המלא 2 שפופרות

זיט אאוט יאנג - ZitOut Young מסכה לטיפול בעור הנוטה לפצעונים. גודל 7 מ"ל - מחצית מהמוצר המלא .
סבוקלם מתחום הדרמוקוסמטיקה מוכר לי ואהוד. מהאתר, דבר היצרן בתמצות: "טכנולוגיה חדשנית לטיפול בעור שמן ובעייתי, עם נטייה לפצעונים. לניקוי עמוק של העור ומניעת פצעונים חדשים.  לעור רגיש ולעור השמנוני.יעילות מוכחת קלינית בטיפול באקנה! היפואלרגנית" איני סובלת מאקנה, הועברה הלאה למי ששמחה מאוד לקבלה, בירכה על הגודל הקומפקטי והכניסה מייד לתיק האיפור. 
עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר כאן

                                       כך נראה הבקבוק


CACHAREL - CATCH...ME - דוגמית  בושם קטנה + גלוית מבצע ב 129 שקלים 
לאוהבות בשמים מתוקים עם נוכחות - נכון, בהרחה ראשונה מתוק מאוד, אפילו עד כדי בחילה, חכו כמה דקות, תשאפו לריאות ותשקלו לרוץ לקנות. ריח נהדר. בהנחה כזו - מחיר מעולה. (בקרוב סקירה בבלוג)

מגזין גלוסיבוקס
עוד בקופסא מגזין על נייר כרומו משוב שנותן לנו טיפים נשיים על החזרה לשגרה, המלצה ללוק עוניתי ובגבה גלויית הנחה של 30% על מותג FRESH LOOK למנויות גלוסיבוקס


אני מוצאת שגלוסי שקלו את המשוב שלנו, הלקוחות, הפנימו וישמו. אין פערים בין הקופסאות ויש מגוון איכותי.

בשורה תחתונה קופסת אוקטובר נתנה תמורה כפולה ומכופלת ממחירה.


ואתן? נרשמתו כבר להגרלה? 3 קוראות תזכינה בקופסת גלוסיבוקס אוקטובר, קישור בטור השמאלי למעלה.

3 תגובות:

  1. נחמד שהם מפנקים ככה (: , הצלליות של לוריאל אהובות עליי ביותר, למרות שאני יותר חובבת של HIP שלהם..
    פשוט מדהימות, רק חבל שלא מוכרים בארץ..פוסט נהדר :)

    השבמחק
  2. נחמד שהם מפנקים ככה (: , הצלליות של לוריאל אהובות עליי ביותר, למרות שאני יותר חובבת של HIP שלהם..
    פשוט מדהימות, רק חבל שלא מוכרים בארץ..פוסט נהדר :)

    השבמחק
  3. חבל באמת שלא מביאים את HIP ועוד כמה מוצרים מנצחים
    תודה, נהניתי לכתוב אותו

    השבמחק